1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coortje88

    Coortje88 Actief lid

    10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Spannend! Zo komt het dichtbij ja!
     
  2. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Oe @Loes33 Dat is zeker spannend!
    Lijkt me overigens wel een flinke onderneming, zo'n draaipoging... Maar goed, een keizersnede is ook niet alles he...

    Zo zie je maar dat niks te plannen is en dat de laatste weken echt spannend zijn altijd :D
     
  3. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    #2383 SanvVW, 12 aug 2019
    Laatst bewerkt: 12 aug 2019
    Poeh @Loes33 dat is inderdaad spannend en snel!! Ben benieuwd wat er bij jou uit komt! Ik wil echt heel graag thuis bevallen, dus dat plan van inleiden zou mij niet aanstaan... Maar mijn baby is ook wel wat kleiner dan jouwe..

    @Coortje88 je kunt nog reageren hier... er gebeurt nog niet zo veel?

    @Maris80 succes morgen! Ik duim voor een voorspoedige bevalling!
     
    Coortje88 vindt dit leuk.
  4. Coortje88

    Coortje88 Actief lid

    10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Nee het zit wel te rommelen en heb 3cm. Maar hoor zo of ik slaap medicatie krijg, zo ja, dan morgen vliezen breken. En als ik geen slaapmiddel krijg dan verwachten ze dat het vannacht doorzet.
    Even spannend nog dus :)
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  5. Misssummer1

    22 feb 2019
    68
    36
    18
    Vrouw
    Spannend zeg! Lijkt me wel raar om zo een datum te weten. Maar aan de ene kant ook wel fijn. Je weet precies waar je aan toe bent en wanneer alles klaar moet zijn haha
     
  6. Misssummer1

    22 feb 2019
    68
    36
    18
    Vrouw
    Jeetje wat heftig om te lezen. Heel veel sterkte ermee en hopelijk kan er nog iets opgelost worden voor jullie.. en zo niet wees sterk voor je kleine man in je buik.
     
  7. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Goedemorgen meiden! Ik heb echt al heeel lang niet meegeschreven op dit topic (vanwege weinig energie/tijd en deels ook wel door het appgroepje) maar wilde toch even laten weten dat ik vorige week woensdag al bevallen ben van onze dochter!! Totaal onverwacht, precies een maand te vroeg, bij 35+4 weken. Ze doet het gelukkig erg goed! Alleen drinken is nog lastig voor haar, en kost veel energie. Haar naam is S.u.ze. Ze woog 3045 gram en is 51 cm. Ze had geluk dat ze al zo groot was dus!
    De weeën waren 2 dagen eerder al begonnen, maar omdat ze dwars lag, zette de ontsluiting niet door. Na meerdere (mislukte) draaipogingen, en het zo lang mogelijk rekken ivm termijn, is ze gehaald met een keizersnede. Was een pittige bevalling.

    @Coortje88 en @Maris80, succes met de bevalling meiden! Hopelijk hebben jullie allebei snel jullie meiden in je armen!

    @Brinsa, wat een heftige situatie voor jou zeg! Ik wil je veel kracht toewensen de komende tijd!
     
    Maris80, Blue lady, Piindaa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    @Brinsa, jou berichtje had ik helemaal gemist.. wat heftig! Heel veel sterkte en kracht de komende periode!

    @Juf89 gefeliciteerd met jullie dochter. Pittig op deze manier! Fijn dat ze al zoveel bij te zetten had door haar grootte! Zijn jullie al thuis? Of moet ze nog even in het zkh blijven?

    @Coortje88 ik duim voor je dat het doorgezet heeft en je inmiddels al bevallen bent! En zo niet, zet em op! Net als @Maris80 ben je al in het zkh? Spannend hoor!
     
  9. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Brinsa Jeetje, wat heftig. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe!

    @Lentekind85 Fijn dat de controle goed was! Hier is de bloeddruk ineens ook iets hoger, 130/85. Wij hebben zelf zo'n bloeddrukmeter dus houden het wel in de gaten. Ik vermaak me prima, doe nog wat kleine huishoudelijke dingen en verder probeer ik uit te slapen. Dan op m'n gemakje ontbijten, een boekje lezen over bevalling/kraamtijd, nog een middagdutje... Nog even extra van de rust profiteren! Slapen 's nachts wordt ook steeds slechter, vannacht om 04.30 wakker en toen maar om 06.15 even tv gaan kijken beneden om vervolgens om 07.15 weer naar bed te gaan en toen toch nog tot 09.45 geslapen.

    @Loes33 Wauw flinke jongen! Fijn dat het goed was. En inderdaad, volgende week is ineens heel dichtbij haha!

    @Juf89 Oh van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje! Inderdaad fijn dat ze al zo groot was. Geniet ervan!

    @Coortje88 en @Maris80 Succes allebei!

    Net terug van de groeiecho, alles was goed. Mannetje is goed gegroeid de afgelopen twee weken, wordt nu op zo'n 2610 gram geschat. Al met al geen reden om onder controle te blijven van het ziekenhuis en mag ik weer terug naar de gynaecoloog. Wel zal ik met 41 weken ingeleid worden als hij er dan nog niet is, i.v.m. toename op complicaties. Maar dat wilden we zelf ook al.
     
    Juf89 en Blue lady vinden dit leuk.
  10. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    @Juf89 gefeliciteerd met jullie dochtertje!

    Ik ben nu in het ziekenhuis, ze hebben net een draaipoging gedaan. Ging heel makkelijk. Nu wel overgedragen aan het ziekenhuis. Zondagavond weer een afspraak om te kijken hoe hij ligt en anders nog een draaipoging doen.

    Lig nu nog 20 minuten aan de ctg, maar volgens mij is hij nu alweer terug gedraaid naar dwars... haha, eigenwijsje

    En de grote vonden ze hier wel meevallen, niet schokkend, schat hem kleiner in dan de vk
     
    Juf89 vindt dit leuk.
  11. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Oh joh, toch direct een draaipoging! Eigenwijs ventje is het.. hopelijk gaat hij toch met zn koppie naar beneden liggen nu hij heeft gevoeld hoe dat is..
    Hier bleek madame toch zelf gedraaid te zijn vandaag! Had zondagavond al veel 'last' van haar, dus ik gok dat ze het toen gedaan heeft. Ik ben blij!! Volgende week dinsdag weer controle en als ik eerder het idee heb dat ze toch weer anders ligt, dan bellen!

    @Coortje88 en @Maris80 ben benieuwd hoe het met jullie is!

    @xDaantje klinkt lekker relaxed jou dagen! Geniet er nog maar van ;)
     
    xDaantje en Blue lady vinden dit leuk.
  12. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Loes33 Fijn dat de draaipoging zo makkelijk ging, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij weer terug draait!

    @SanvVW Oh wat fijn dat jullie meisje toch nog gedraaid is!
     
  13. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    @SanvVW fijn dat ze gedraaid is! Hopelijk blijft nu zo liggen.

    Ik weet het niet met mijn dwarsliggertje... Ene moment denk ik dat hij weer terug gedraaid is, andere moment voel ik toch veel beweging en pijntjes heel laag, dus hoop ik dat dat indalingspijn is. Morgen weer naar de vk voor controle!
     
  14. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Spannend!! Hopelijk blijft hij mooi liggen!
     
  15. Maris80

    Maris80 Actief lid

    23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Zo eindelijk een berichtje van mijn kant :D
    Afgelopen dinsdagavond rond 18.00 uur is de ballonkatheter geplaatst en rond 2 uur snachts viel die er al uit. Rond 8 uur had ik dus 3cm ontsluiting en ben rond 10.00 richting OK gegaan voor mijn ruggenprik. Rond 12 uur zat ik op 5 cm en 1,5 uur later voelde ik me niet zo lekker en wat bleek ik mocht al gaan persen.

    Na een bevalling van 40 minuten zijn vanmiddag om 14.22 uur Tess Maria geboren 1770 gram en om 14.40 uur is Nikki Rina geboren 1925 gram. De diva’s doen het super maar moeten nog even in de couveuse blijven ❤️❤️❤️

    Ze zijn zoooo klein.. maar zo lief en doen het super!

    @Juf89 gefeliciteerd met jullie dochter!

    @Coortje88 ben zo nieuwsgierig hoe het bij jou gaat?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Piindaa, Jesebelletje, Blue lady en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je prachtige meisjes! Klinkt als een hele mooie bevalling. Fijn hoor! Geniet lekker van elkaar, hopelijk groeien ze goed en mogen jullie snel naar huis.
     
    Maris80 vindt dit leuk.
  17. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Maris80! Kljnkt inderdaad als een mooie vlotte bevalling, fijn hoor! Mooie moppies en leuke namen! Geniet met elkaar!
     
    Maris80 vindt dit leuk.
  18. Wonderd

    Wonderd Actief lid

    3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Wat fijn om wat te horen , van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochters!
    Het klinkt als een mooie goede bevalling , lekker van elkaar genieten !
     
    Maris80 vindt dit leuk.
  19. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Wat goed om te horen! Van harte gefeliciteerd met jullie meiden. Geniet ervan! Hopelijk gaat het met jou ook goed.
     
    Maris80 vindt dit leuk.
  20. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Bedankt dames voor de lieve berichtjes!

    @Maris80 gefeliciteerd! Wat fijn dat de meiden er gezond en wel zijn. Wat een schatjes! En hey klinkt als een redelijk fijne bevalling. Geniet lekker van je diva's!


    Hoop dat bij @Coortje88 alles goed gaat.
     
    Maris80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina