1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.464
    3.449
    113
    @xDaantje ik kan me bij jou ook wel voorstellen dat je niet te ver overtijd wil lopen. Spannend zeg. En die trappen kunnen inderdaad flink pijn doen.

    @Misssummer1 je kindje was nog niet ingedaald? Dan kunnen het zeker indalingsweeën zijn.

    Strippen heeft helaas niks uitgehaald (had ik ook niet verwacht), dus morgen de vk maar eens bellen. Poging nummer 2. Hier ligt de kleine trouwens wel ingedaald en volgens de gyn van afgelopen woensdag ligt ze ook vast. Is wel nieuw voor mij, want mijn andere 3 zijn pas tijdens de bevalling ingedaald.
     
  2. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Even vol trots Mn dochter showen!

    We genieten heerlijk van de kraamweek. Eerste kraamzorg al na de eerste dag de laan uit gestuurd en nu een top kraamverzorgende terug!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    xDaantje, esklessebes, Brinsa en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    WoW! Wat een mooie dame! En wat kijkt ze al wijs de wereld in!!

    Goed overigens dat je met kraamzorg Aangeeft als het niet matcht, het moet gewoon een geweldige tijd zijn!
     
  4. Misssummer1

    22 feb 2019
    68
    36
    18
    Vrouw
    @Elsa86 toen ik er afgelopen woensdag was had ze opgeschreven ingedaald voor 3/4 dus nog niet helemaal vast. Vandaag weer in de avond van meer gerommel en last.

    Hopelijk gebeurd er nog wat na het strippen anders gaan ze het nog een keer doen of gaan ze wat anders proberen dan?

    @Blue lady Aaah zo lief. Ze lijkt al zo wijs en groot op die eerste foto in haar nestje. Heerlijk om alles achter de rug te hebben en te kunnen genieten :)
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  5. Wonderd

    Wonderd Actief lid

    3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Wauw wat een knapperd !
    Goed dat je gelijk aan de bel hebt getrokken voor een andere kraamzorg , je moet je lekker voelen en volop kunnen genieten in je eigen huis.
     
  6. Wonderd

    Wonderd Actief lid

    3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Gisteravond de verloskundige gebeld omdat ik de bewegingen in me buik zo minimaal en anders vond dan normaal.
    Hartje geluisterd en klonk heel mooi , protocol is ctg in t ziekenhuis om te checken.
    Uiteindelijk 1.5 aan de ctg gelegen omdat het druk was en de arts nog geen tijd had om mij "af te handelen " .
    De uitslagen zagen er heel mooi uit en er werd nog een echo gemaakt.
    Uit de echo bleek dat ze anderels is gaan liggen , haar rug richting mijn rug en de beentjes in kleermakers zit , daardoor zit ze met armpjes en beentjes richting mijn placenta aan de voorzijde te schoppen en bewegen.
    Dit verklaart waardoor ik de bewegingen minder voel en ook niet de voetjes/knieën op de voor mij bekende plek in me rechter zei.
    Ben blij dat ik geweest ben , het heeft een hoop onzekerheid weggenomen.

    Terwijl we blij weer naar buiten liepen kwam er stel aan met zwangeren vrouw in rolstoel + maxi cosi op schoot en de man met koffertje erachter.
    Gek idee dat wij er hopelijk over niet al te lange tijd ook zo naar binnen mogen lopen en met gevulde maxi cosi er weer uit , kan niet wachten !
     
  7. Maris80

    Maris80 Actief lid

    23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    @Blue lady wow wat een mooie meid !!

    Dat babynestje wat je gebruikt is dat fijn? Wij zitten erover te denken om die te bestellen, dan hebben onze meiden iets meer geborgenheid in dat grote ledikantje denk ik..
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  8. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
  9. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Hi meiden!
    Gisteravond is na een pittige inleiding/bevalling onze zoon geboren. Inleiding startte donderdagochtend, het heeft dus lang geduurd. Uiteindelijk is het opgewekt door de gel en heb ik het wel
    Op eigen weeen kunnen doen en hoefden die niet opgewekt te worden. Alles gaat goed, we genieten volop!

    @Maris80 wij gebruiken ook een nestje, vind het nu al super fijn! Verplaatsen het Nu al steeds van naast mij op bed, naar de box, naar de bank. Heel makkelijk en lekker geborgen plekje voor die kleintjes
     
  10. Maris80

    Maris80 Actief lid

    23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    @Loes33 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! ❤️

    Bij Bol.com zijn ze 39,95 per stuk, dus we gaan er maar 2 bestellen denk ik :D
     
    Loes33 vindt dit leuk.
  11. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Gefeliciteerd met jullie zoon. Wat fijn dat hij er nu eindelijk is! Geniet ervan.
     
    Blue lady en Loes33 vinden dit leuk.
  12. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Loes33 met jullie zoon!!

    Fijn dat alles goed bleek te zijn, @Wonderd goed dat je bent gegaan voor een check!

    Mooie dame @Blue lady! Wat een haar!

    @Elsa86 hopelijk heeft poging 2 gisteren meer effect gehad!

    En hier wachten we rustig verder af met een hele drukke baby in mn buik en twee ongeduldige zussen ;)
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  13. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Elsa86 Jammer dat het strippen niet gewerkt heeft!

    @Blue lady Mooi meisje hoor! Inderdaad een flinke bos donker haar. Jouw man is Afghaans toch?

    @Wonderd Goed dat je even geweest bent! Kon je daarna lekker gerustgesteld naar huis. Bij mij ligt de kleine soms ook ineens anders waardoor ik 'm net iets minder voel. Nog even inderdaad en wij gaan ook met een gevulde maxi-cosi naar huis!

    @Loes33 Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan!
     
  14. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Ik vind het zeker fijn, alhoewel we onze dame vooral op haar buik leggen. Vindt ze veel fijner.
    Onze kraamzorg gaf aan dat het nestje niet aan hun protocollen voor veilig slapen voldoet, maar dat doet het buikslapen wat wij dus ook met onze dochter doen ook niet. Ik maak me er dus niet zo druk om
     
    Maris80 vindt dit leuk.
  15. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Jaa klopt! Onze zoon had bij de geboorte net zo veel haar
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  16. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Wat fijn dat de wee opwekkers niet nodig waren!
    Geniet lekker van je kraamweek. Mijn kraamweek zat er vanmiddag om 14:30 alweer op. Gaat zo snel!
     
  17. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Klopt over dat slapen ivm verstikkingsgevaar vanwege de rand, maar ik vond het de eerste nacht fijn om hem echt naast me te hebben en heb dat lekker in dat nestje gedaan hoor! Beter dan los bij je in bed ;).
    Nu ligt hij wel in de wieg, maar het nestje gebruik ik overdag in de box en op de bank, ideaal!
     
  18. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Blue lady Heerlijk! Ben benieuwd hoeveel haar ons mannetje heeft. Op de laatste echo zagen ze wel duidelijk haartje, en wij hadden allebei ook veel haar, vooral ik. Ze hebben mij al met één maand geknipt haha.

    Vandaag uitgerekend, maar nog geen baby! Hopelijk komt hij snel zodat ik niet ingeleid hoef te worden.
     
  19. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Heb je een afspraak staan voor strippen?
     
  20. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Vrijdagochtend heb ik een afspraak staan voor gesprek over het inleiden, inwendig onderzoek en indien mogelijk strippen. Hoop eigenlijk dat het niet meer nodig is en hij er vandaag of morgen is!

    Iemand bekend met scherpe krampen/steken in je bovenbenen? Het duurt vrij kort. Het is niet zoals weeën dat het komt en gaat, soms heb ik gewoon ineens één steek.
     

Deel Deze Pagina