1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    @Blue lady heb hetzelfde babynestje besteld. Vond hem er zo fijn uitzien, en hij lijkt mij ook veiliger dan de andere soort babynestjes omdat de rand bij het hoofdje lager is.

    @xDaantje is het niet een spier die misschien soms klem zit door de baby? Dat gevoel heb ik namelijk wel eens, dat het daardoor komt als ik het heb.

    Hier net bij de vk geweest. Heb dik 2 cm ontsluiting en alles is super week en verstreken. Ze heeft me gestript dus ben benieuwd of het wat doet. Vond het wel echt heeeeel naar, werdt er echt beroerd van dat ze even moest stoppen.
     
    Lentekind85 vindt dit leuk.
  2. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Spannend @Brinsa! Hoop voor je dat de bevalling door zet!

    @xDaantje: hoop voor jou ook snel op een baby!

    Hier een onrustige buik. Onrustige baby en vannacht een paar uur buikpijn gehad. Indaling ofzo denk ik... vandaag onregelmatig buikpijn, dus nog niks serieus... ik hoop maar dat het of doorzet of dat het weer rustig wordt... ik vind zo “in between” maar niks, haha!
    Morgen afspraak bij de gynaecoloog, eens kijken wat die dan zegt
     
  3. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    #2503 SanvVW, 4 sep 2019
    Laatst bewerkt: 4 sep 2019
    Spannend @Brinsa, hopelijk zet het door!

    @xDaantje hopelijk voor jou ook snel voortgang! We lopen gelijk op!

    @Lentekind85 ook spannend bij jou dus! Dat halfbakken vind ik ook maar niks nee..

    Hier de laatste nachten veel (bekken)pijn. Word elk (half) uur wakker van de pijn. Overdag merk ik ook dat ik veel moet wisselen van houding en lopen/zitten/liggen moet afwisselen, maar dat gaat nog best goed. Ik ken dit helemaal niet van mn vorige zwangerschappen, respect voor dames met bekkeninstabiliteit, wat naar is dit zeg..
    Afgelopen 2 nachten ook wel een paar krampen en menstruatiepijn gehad, maar niks serieus.. en vandaag juist een erg rustige buik en rustige baby. Ik voel haar wel, dus maak me geen zorgen, maar ze is een stuk rustiger dan eerder.. kan een teken zijn, we wachten af.. Nog heerlijk qualitytime met mn meiden kunnen hebben vammiddag, was een erg leuke dag zo!
    Ik ben benieuwd wie de volgende mag zijn! Ik gok dat ik het niet ben
     
  4. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Brinsa Nee heb niet het gevoel dat het een spier is die bekneld raakt door de baby... Gisteren geen last meer van gehad in ieder geval! Oh pff vervelend dat het strippen zo naar was. Ben benieuwd, ik ben morgen aan de beurt... Hopelijk doet het wat bij je!

    @Lentekind85 Hoe was de afspraak bij de gynaecoloog?

    @SanvVW Het lijkt wel of we ook qua kwaaltjes gelijk oplopen! Hier ook een rustigere baby sinds gisteren, en sinds een paar dagen steeds meer last van mijn (onder)rug. Vorige week liep en sliep ik nog prima, nu gaat dat ineens allemaal wat lastiger. Nog eventjes volhouden!

    Gisteren toch maar even naar de verloskundige en daarna naar het ziekenhuis geweest. Voelde de kleine niet zoveel en zo duidelijk als normaal, dus dan heb ik liever een extra controle. Gelukkig was alles gewoon goed, en zodra de CTG aangesloten werd begon hij meteen flink te bewegen haha. Zelf ben ik ook al een paar dagen niet lekker, erg verkouden dus hoop dat het snel over is en de bevalling niet in de weg zit. Het liefst heb ik dat hij vandaag komt, voor de afspraak morgen en dus ook voor het strippen nog!
     
  5. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Gefeliciteerd voor allen die al een kleintje hebben gekregen.

    Ik praat niet zo heel fanatiek mee maar meeste lees ik wel.

    Spannend voor degene die nog allemaal moeten!

    Hier gister een vervroegde 41 wkn check en mn bloeddruk is een stuk omhoog gegaan heb ook echt dikke voeten enkels die ik zelfs met die erge hitte niet had. Ik ken ze niet terug.
    Moest lang aan het ctg en bloedprikken en urine inleveren. Verloskundige gaf aan dat ik al ruim 2 cm had en of ik wilde gestript worden dit wel laten doen maar behalve afentoe wat kramp en wat slijm bloedverlies is het rustig. Tegen de avond moest ik bellen voor de labuitslagen en die waren gelukkig okee. Zou dan gelijk horen wanneer ik ingeleid zou worden dit word dus het weekend! Als hij zelf al niet eerder komt. Ik wacht af.

    Strippen was btw gevoelig maar nog te doen, probeer te ontspannen voor degene die nog moeten.
     
  6. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Jeetje wat spannend allemaal meiden!! Ik volg jullie nog hoor, ben benieuwd wie de volgende is!

    Vandaag was mijn uitgerekende datum en de kleine is alweer 6 dagen. Zo gek hoe snel het went, ben helemaal verliefd op hem!
     
    xDaantje en esklessebes vinden dit leuk.
  7. Maris80

    Maris80 Actief lid

    23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Ik lees ook nog steeds mee en ben zo benieuwd wie die volgende is die bevalt.
    Hier waren onze meiden gister alweer 3 weken. Tijd gaat echt veel te hard. Ze zitten beide al ruim op 2,5 kg dus het kan niet beter. ❤️

    Zet m op meiden ... xx
     
    Blue lady en esklessebes vinden dit leuk.
  8. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.469
    3.457
    113
    Gisteren is onze dochter Kensi geboren.
    Ik ben ingeleid vanwege het geschatte gewicht. Afgelopen dinsdag voor de 3e keer gestript en toen meteen afspraak gemaakt voor inleiden. Gisteren om 7 uur moesten we ons melden. Om 8 uur zijn de vliezen gebroken, half 10 infuus aangesloten en om 11.00 begonnen de weeën krachtig te worden. Helaas had het om half 2 nog maar weinig gedaan. Toen het advies gekregen om even te lopen. Misschien deed de zwaartekracht iets. Toen ging ik binnen 1 uur van 2 naar 10 cm ontsluiting. En om 15.36 uur is ze, na 11 minuten persen, geboren. Met een gewicht van 3980 gram en 50 cm. Om 20.00 uur waren we weer thuis.
     
    Blue lady, sophiejacoba, xDaantje en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Elsa86! Het gewicht valt nog mee! Leuke naam, ook bij je andere dochters!

    Heel bekend inderdaad @xDaantje.. spannend!

    @esklessebes gelukkig waren jou uitslagen goed! En voor jou is het eind ook in zicht! Zet em op!

    Hier vandaag weer een check gehad. Alles prima. De baby is zelfs een beetje gezakt, maar ligt nog niet vast. Dinsdag weer naar de VK en dan evt ook strippen.
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  10. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113

    Gelukkig wel alleen nu wachten tot zaterdag geloof dat het een beetje druk was met inleidingen want geloof dat ze het normaal niet doen in het weekend.


    Jij ook succes di!
     
  11. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Klinkt als een goede bevalling! Geniet lekker van jullie meiden!
     
  12. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!
    Mooie naam en mooi gewicht nog!
     
  13. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Hier een rustige dag na de onrust van gisteren...
    vandaag bij de controle ook alles goed, bloeddruk wat hoog (Mn bovendruk), maar nog okay.
    Heb ook verder geen klachten ala vocht vasthouden etc en voel me goed, dus ik kan weer een weekje door;)

    Hoop dat als het nog even duurt, dat het dan zo lekker rustig blijft! Dan trek ik dit nog wel eventjes, haha!
    Maar ben ondertussen ook nieuwsgierig naar ons meisje, dus beide zijn voor mij prima:)
     
  14. Misssummer1

    22 feb 2019
    68
    36
    18
    Vrouw
    Mijn vliezen zijn gisteren avond gebroken en loopt er in kleine plasjes uit. Aan de monitor geweest en alles was goed. Daarna weer naar huis gestuurd om te gaan slapen en kijken of ik weeën krijg. Ga nu snel slapen. Ben benieuwd.
     
    xDaantje en esklessebes vinden dit leuk.
  15. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113

    Spannend.

    Succes!
     
  16. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
  17. Maris80

    Maris80 Actief lid

    23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    @Elsa86 gefeliciteerd met jullie dochter!! Leuke naam!!
     
  18. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Spannend @Misssummer1! Hopelijk heb je een kindje in je armen inmiddels!
     
  19. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @esklessebes Hopelijk komt jullie kleintje snel!

    @Maris80 Wat fijn dat ze het zo goed doen!

    @Elsa86 Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, geniet ervan!

    @SanvVW en @Lentekind85 Fijn dat de controles goed waren!

    @Misssummer1 Spannend!! Veel succes.

    Vanochtend gesprek gehad in het ziekenhuis over het inleiden. Maandagavond moeten we terugkomen om een ballonnetje te plaatsen, dan mogen we naar huis en dinsdagochtend weer terug. Ik heb nu 1 a 2 cm ontsluiting, dus ze heeft me kunnen strippen. Hopelijk doet het iets!
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  20. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Het zh zou maar bellen smorgens van wil je vandaag ingeleid worden ipv morgen. Hele huis sliep nog:roflmao: ik zeg ben er met een uur.

    1015 aan het infuus en net voor 13u was hij er al.

    Een mooie zoon 4235gram en denk ruim 57cm morgen ff opnieuw meten! Wij zijn zo trots en heeeeel blij dat ik morgen niet hoef.

    Succes voor degene die nog moeten:)
     
    Maris80, xDaantje en Lentekind85 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina