1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.457
    3.313
    113
    Gefeliciteerd. Geniet!

     
    xDaantje vindt dit leuk.
  2. Piindaa

    Piindaa Actief lid

    10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen.

    Allemaal van harte gefeliciteerd! Er blijven weinig zwangere dames over!

    Wij zijn na een heftige bevalling dinsdag avond weer trotse ouders geworden van ons zoontje Dax.

    Inmiddels weer lekker thuis uit het ziekenhuis.
     
  3. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.457
    3.313
    113

    Gefeliciteerd!!
     
  4. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd @xDaantje en @Piindaa!

    Hier is gisteren om 19.35 uur onze 3e dochter geboren!
    Ik ben om 13 uur gestript, daarna verloor ik telkens wat vruchtwater, vanaf half 3 een paar krampen gehad en om half 5 kwam er regelmaat in.
    Al met al snel en voorspoedig gegaan en het gaat goed met ons!
     
    Brinsa, Blue lady en Lentekind85 vinden dit leuk.
  5. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Wat een babynieuws allemaal!
    Gefeliciteerd meiden!! Wie wacht er nu nog?
     
  6. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Mooi nieuws! Gefeliciteerd!!!
     
  7. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels ook bevallen, gisterochtend is onze dochter geboren!

    Donderdag gestript en toen begon ook bij mij de activiteit. Dat wilde niet heel erg doorzetten, maar toen ze gisterochtend mijn vliezen braken was ze er binnen 1,5uur!

    Het gaat allemaal goed met ons
     
    esklessebes, Brinsa en Blue lady vinden dit leuk.
  8. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Lentekind85 met jullie dochter! Binnen 1,5 uur is ook snel! Had je dan sinds het strippen al wel weeen?

    Hier alles goed. BV komt nu op gang, dus stuwing! Goed kunnen voeden vannacht. Gisteren was M. (te) veel afgevallen, dus hopelijk nu stabiel gebleven! We gaan het zo zien.

    Hoe is het met iedereen?
     
  9. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    WoW opeens super veel baby’s hier! Gefeliciteerd allemaal. Zo te horen allemaal mooie (ongecompliceerde) bevallingen.
    Geniet lekker!
    Morgen onze dochter alweer 3 weken, het gaat hard!
     
  10. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Gefeliciteerd @xDaantje @Lentekind85 @Piindaa @SanvVW ! Geniet van jullie kindjes.
    Is nu iedereen bevallen?

    Hier eindelijk een beetje bijgekomen van de bevalling. Zal mijn verhaal ook even doen.


    Donderdag avond om half 12 kreeg ik plots uit het niet al meteen hele heftige weeën, toen ook meteen mijn slijmprop in delen gaan verliezen. Gelukkig was mijn moeder bij me en die heeft meteen de vk gebeld want de weeën kwamen ook al meteen om de 4 minuten en al snel daarna om de 2 minuten. Ze waren zo heftig dat ik ze ook echt heel moeilijk kon opvangen. Na 3 kwartier was eindelijk de vk er en had ik 4 cm ontsluiting. We gingen meteen naar het ziekenhuis, maar jeetje wat was die rit daarheen een hel zeg:eek:. Aangekomen in het ziekenhuis werdt het alleen maar erger en heb ik gesmeekt om een ruggenprik. Heb echt gekropen over de grond van de pijn. Helaas ook erg last van overgeven erbij. Eerst kreeg ik een morfine prik omdat de anesthesist druk was. Dit deed niks dus toen alsnog de ruggenprik. Voor 2 uurtjes was dit even een verlichting maar daarna kwam het dubbel zo hard weer terug. Toen opgehoogd en dit hielp weer even voor 2 uurtjes. Maar ook daarna kwam er een ondragelijke pijn en rugweeen voor terug. Na 10 uur mocht ik dan eindelijk proberen te persen, ondanks dat ik geen persweeen had. Helaas werdt het persen extra moeilijk gemaakt omdat ik ook heel misselijk was en steeds dus moest overgeven. Helaas na 2 uur persen geen resultaat. Ondertussen was ik echt op een punt beland dat ik het niet meer zag zitten en ook echt niet meer kon. Heb gesmeekt om een keizersnede! Na overleg hebben ze me iets gegeven voor de weeën te versterken en voor de misselijkheid. Na een half uur puffen mocht ik eindelijk weer persen. Gelukkig kreeg ik langzaam aan de persweeen. Na nog eens 2 uur persen en een flinke knip is mijn sterrenkijkertje E.lijah A.ugust geboren! Een prachtig ventje van 3705 gram en 49 cm. Het enige wat er nog achteraan kwam is dat ik dik 1,5 bloed ben verloren dus dat was nog even heftig. Heb ook een nachtje moeten blijven en nu is het een kwestie van aansterken de komende tijd.
    Zo een heel verhaal:eek::oops:

    Hoop dat iedereen lekker aan het genieten is van hun kleintje:).
     
    esklessebes en nizzie86 vinden dit leuk.
  11. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Jeetje @Brinsa wat een heftige bevalling! Kan me voorstellen dat het even duurde voordat je er weer een beetje van bijgekomen was! Hoe is het nu met jullie? Genoeg hulp bij de zorg?
     
  12. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Ja het gaat nu wel wat beter. Gelukkig is mijn moeder fulltime bij me om me te helpen. Met de kleine man gaat het vanaf het begin gelukkig al goed, die heeft er niet veel van meegekregen:p.
    Moet het gewoon tijd geven om te herstellen.
     
  13. Misssummer1

    22 feb 2019
    68
    36
    18
    Vrouw
    Hoe gaat het met alle baby's en mama's? Al helemaal gewend en een ritme gevonden?

    Mijn kleine vent alweer 1.5 week oud wat gaat het snel .
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  14. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.457
    3.313
    113
    Gefeliciteerd voor alle nieuwe mama's!


    Hier gaat het eigenlijk super.
    Kleine slaapt snachts al aardig door en dan gerust maar 1 fles. En overdag om de 4u. Enige was dat als ik vit d druppels gaf hij huilde vd krampen in de uurtjes erna. Ineens ging een lichtje branden dat mijn andere zoon dat ook had. Nu doe ik het door 1 van de eerste flessen en volgens mij gaat dat beteR. Hij huilt nu echt amper.

    Ben zo verliefd op mn kleine man!
     
  15. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Zijn alle baby’s er nu? Iedereen lekker aan het genieten zo te lezen!

    Onze kleine man is ook al weer 3 weken. Alles gaat super goed. Hij is heel tevreden en rustig. Ik weet gewoon niet meer hoe dit bij mn eerste was de eerste paar weken, maar hij lijkt veel rustiger.

    1 keer een nachtvoeding, rond 4 uur (laatste fles om 11 uur, dus 5 uur ertussen) hoe is dat bij jullie? Last van gebroken nachten?
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  16. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.457
    3.313
    113

    Hier net zo ongeveer. Kleine man is ook echt rustig je kan er wel 10 van hebben zo. Hij zit nu op 6 flessen per dag van 120ml en dat voor een baby van 2 wkn oud. 2230 een fles en toen pas weer rond 4u en hij krijgt er zo weer 1 want beide zoons slapen uit haha die van 3 ook.

    Geniet allemaal! Het gaat zo snel. Vond de echte babygeur zo jammer dat het met een week weg was.
     
  17. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Bedankt voor alle felicitaties!

    @Piindaa @SanvVW @Lentekind85 Ook gefeliciteerd! Lekker genieten!

    @Brinsa Wow jeetje, inderdaad erg heftig! Kan het me voorstellen dat je het even allemaal moet verwerken.

    Hier ook een kindje die 's nachts goed slaapt! Hij wordt inderdaad één keer wakker rond 4 uur, en dan pas weer rond 8 uur. We zijn dan ook helemaal niet moe, alles gaat prima en het is zo'n tevreden mannetje. Na een week zat hij al ruim boven zijn geboortegewicht, dus de borstvoeding doet het ook goed!
     
  18. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    @Brinsa Wow pittige bevalling meid! Wat naar die misselijkheid en het spugen, dat haalt je focus ook continue weg.
    Zo lang persen... let goed op het herstel van je bekkenbodem en anders tijdig beginnen met bekkenfysio.
    Balen dat ze ook nog hebben moeten knippen.. hersteld wel weer maar is verre van fijn.
     
  19. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Zo dat is netjes, 6 flessen van 120!
    Ik ben nu ook naar 6 flessen gegaan, maar ben blij als hij 100 drinkt (meestal minder). Met 7 flessen dronk hij minder per fles, meestal max 70, dus nu we er langer tussen laten drinkt hij wel meer totaal per dag.
    Hij zou het qua gewicht wel meer mogen, maar hij hoeft gewoon niet. Hij groeit, plast en poept en is heel tevreden, dus het zal wel goed zijn lijkt mij.
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  20. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.457
    3.313
    113

    Daar gaat het om hoor denk dat ze het meestal wel goed aan kunnen geven! Lkkr van genieten.
     

Deel Deze Pagina