@Maris80 ik ben niet heel erg thuis in de fertiliteitsbehandeling (van zwangeren en bevallingen weet ik wel veel ivm mijn werk), maar dames die spontaan zwanger worden mogen gewoon sex hebben. Ik kan geen reden bedenken waarom jij het niet zou mogen. Ik zou de arts gewoon opbellen en de vraag voorleggen. Ben heel benieuwd naar het antwoord.
De testen zijn aangekomen, zodra ik kan ga ik er eentje doen. Duimen jullie mee dat het toch goed is en het een positieve test zal zijn
@zuurtje heel veel succes!! @Blue lady enige wat ik zou kunnen bedenken is dat door de medicatie het niet mag. Ik moet het nodige slikken/spuiten waardoor mijn bloed wat wordt verdund. Ik moet ze straks nog ff bellen dus ga het gelijk navragen
Helaas weer een negatieve test Ik doe morgenvroeg nog een test met ochtendurine maar ik vrees ervoor dat het hier einde verhaal is
Wat een bijzondere weg hebben jullie afgelegd!!! Heel fijn dat het meteen de eerste keer raak is, gefeliciteerd! Onze dochter is van onze eerste verse ivf icsi behandeling en nu zwanger van de eerste cryo tp. Beide keren is er niets gezegd over geen seks mogen hebben. Na de tp van onze dochter gebruikte ik utrogestan, nu niets. Zou het even checken, maar volgens mij kun je gewoon los hoor haha
He getsie @zuurtje wat naar... weet niet wat verder te zeggen.. hoop op toch nog een wonder! @Maris80 ik zou ook de arts bellen en om uitleg vragen! Lijkt me niet normaal dat je geen seks mag hebben, nog nooit gehoord..
Hier is moeders voor moeders vanmorgen langsgeweest. Was fijn om even met iemand vrijuit over je zwangerschap te praten!
Ik vond net nog 2 testjes, dacht dat ze op waren.. voor de gein toch nog maar even gedaan. De predictor heeft niet eens voldoende kleurstof om een goede controlestreep aan te maken! Fijn gevoel!
@SanvVW ik had vanochtend de echo ! Leuk dat je het vraagt. Het zag er voor de termijn positief uit ! Weinig te zien maar wel veranderd ten opzichte van de vorige keer. Super fijn en stelt weer gerust. 16 januari weer terug voor een echo, dan moet er een hartje te zien zijn! @zuurtje wat rot ☹ ik duim voor toch een streepje morgen.