dit waren mijn testen: dit is waarom ik zo onzeker was 2/1 is volgens ff mijn nod en in het echt is de test duidelijker en staat er wel degelijk een 2e roze streep
die van de 2e is idd niet goed te zien op de foto omdat hij nog zo licht was, maar zo licht begonnen mijn testen bij de dochter van 2j ook
@zuurtje: ik zie inderdaad het tweede streepje op die van 5-1 ook! De rest niet goed te zien voor mij helaas... @Jeansflower: zou prima late innesteling kunnen zijn... een streep is een streep volgens mij hoor... bij mijn oudste twee jongens had ik ook lichte strepen... hou moed! @Brinsa
Oeps... te vroeg op plaatsen gedrukt per ongeluk... @Brinsa: ik heb op 29-1 de intake en eerste echo bij de vk, mag die op de lijst? Het wordt allemaal steeds echter zo... nu ik eindelijk eens heb gebeld met de vk, Hahah! Ondertussen heb ik steeds meer symptomen... moe, misselijk en gespannen borsten... nu gaat het echt beginnen
Ook ik heb de vk gebeld. Zooo spannend. En idd zoals @Lentekind85 zegt wordt het ineens wel heel echt. Vandaag 6 weken.... als ik het goed heb berekend. 24 jan echo en 28 intake. @Brinsa kun jij dit op de lijst zetten?
Ik zie ook alleen die van 5 januari. Die is toch echt positief. Denk ook dat het een vroege miskraam van worden dan
rechts bovenaan staat een envelopje links daarvan staat het rondje van je avater en daar klik je op dan zie je handtekening staan en dan klik je daar weer op in het vakje zet je de code van de banner en klik je op wijzigingen opslaan
@zuurtje , ik zie 5-1 ook een streep staan. Op de andere testen kan ik het niet goed zien. @Brinsa , 31 januari heb ik mijn eerste echo en op 8 februari de eerste intake met de verloskundige. Wil je dit op het lijstje zetten?
@zuurtje en @Jeansflower wat een onzekerheid voor jullie! Hoop dat het allemaal goed uit gaat pakken @Brinsa wat balen dat je je zo naar voelt! Is het misselijkheid met spugen of wat anders? Wellicht handig om gewoon onderaan het lijstje te schrijven hoe mensen zelf kunnen toevoegen of aanpassen, dan hoef jij het niet steeds te doen. @Knoopster welke melding krijg je?
Bedankt ladies! Ik twijfel nog of ik verder ga testen of er gewoon op vertrouw verder. Maakt alleen maar onzekerder