Ik vind het wel lastig hoor, de Facebook en het forum bijhouden haha. Hoe zit het hier qua kwaaltjes? Ik zit al een paar dagen verstopt en m’n buik is echt mega opgezwollen daardoor. Zit nu aan de roosvicee laxo Zal het lijstje trouwens even updaten voor iedereen @Brinsa Vervelend dat je je zo beroerd voelt!!
ik heb ondertussen ook al antwoord terug gekregen van sensitest uit. volgens hun ben ik wel degelijk zwanger geweest maar maar heel erg kort (een biochemische zwangerschap noemden ze het) had ik niet met zo een gevoelige testen getest dan had ik het waarschijnlijk niet geweten. nu dus afwachten of en wanneer ik ongesteld wordt
♧ 1 - 15 september '19 ♧ 1 September Blue lady - 30 jaar - 2de kindje Esklessebess - 34 jaar - 2de kindje Frun - 38 jaar - 2e kindje 2 September SanvVW - 32 Jaar - 3de kindje Piindaa - 27 jaar - 2de kindje Coortje88 - 30 jaar - 2de kindje 3 September LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje 4 September XDaantje - 26 jaar - 3de kindje 5 September Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje Loes33 - 35 jaar - 2de kindje J38 - ? Jaar - 1ste kindje 6 September Petrablij - 36 jaar - 2e kindje 7 September Juf89 - 29 jaar - 2de kindje Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje Lotus88 - 30 jaar- 1ste kindje 8 September MissAVA - 30 Jaar - 2de kindje Lorraine - 29 jaar - 1ste kindje Izi - 32 jaar - 3de kindje 9 September Aba - 24 jaar - 1ste kindje 10 September Elsa86 - 32 jaar - 4de kindje Sophiejacoba - 23 jaar - 2de kindje Lauren5 - 29 jaar - 11 September Maris80 - 38 jaar - 1ste kindje Lady1984 - 34 jaar - 2de kindje 12 September Buko - 30 Jaar - 2de kindje Knoopster - ? Jaar - 3de kindje Theekopje1987 - 32 jaar - 2de kindje 13 September Ukkie26 - 26 Jaar - 2de kindje 14 September rm2015 - 29 jaar - 2de kindje 15 September Jeansflower - 32 jaar - 2de kindje |《Meisje (0)》|《Jongen (0)》|《Verrassing (0)》| Afsprakenlijstje: Januari: 8 jan - Blue lady onofficiële eerste echo. 14 jan - XDaantje eerste echo gyn. 14 jan - MissAVA - eerste echo. 14 jan - Loes33 - eerste echo. 15 jan - Brinsa eerste echo. 15 jan - Piindaa eerste echo. 16 jan - Coortje88 eerste echo. 17 jan - Blue lady officiële eerste echo. 17 jan - Esklessebess eerste echo + intake. 18 jan - Maris80 eerste echo. 18 jan - Lorraine eerste echo. 18 jan - Izi eerste echo gyn. 18 jan - Frun eerste echo. 21 jan - SanvVW eerste echo. 21 jan - Elsa86 eerste echo. 22 jan - Blue lady intake verloskundige. 23 jan - Juf89 eerste echo. 23 jan - Lady1984 eerste echo. 24 jan - Piindaa eerste echo 25 jan - Loes33 afspraak verloskundige. 25 jan - Lauren5 intake gynaecoloog & eerste echo. 26 jan - XDaantje eerste echo verloskundige. 28 jan - Juf89 intake verloskundige. 28 jan - Sophiejacoba eerste echo. 28 jan - Piindaa intake verloskundige 29 jan - Lentekind85 eerste echo + intake. 31 jan - Lotus88 eerste echo Februari: 7 feb - Aba eerste echo. 8 feb - Lotus88 eerste echo 11 feb - Loes33 termijn echo.
Eerst krijg ik alleen /img te zien in handtekening. Paar dagen later dat ik het probeerde krijg ik de melding dat 2 afbeeldingen niet mogelijk is. Maar doe alleen de code van de banner
@Knoopster als je een banner van lilypie hebt staat onder codefragmenten: websites, emails, forums en desktops klik op forums en dan op het onderdeel pseudohtml, ubbcode en bb code en kopieer die link die je te zien krijgt en plak hem dan bij je handtekening
Hè verdorie @zuurtje dat is geen leuk nieuws Euhm en de rest ben ik alweer kwijt..zag wel vermoeide en misselijke dames voorbij komen. Hoop dat de misselijkheid bij mij alleen met vlagen blijft en niet standaard wordt. Ik begin soms spontaan te kokhalzen en geen idee waardoor...En ben ben stuk na het werken, zit altijd zwaar gapend op de fiets naar huis Ergste kwaaltjes vind ik het mega-vaak plassen, de zere borsten en de beurse schaamstreek...zit niet lekker met de benen over elkaar. Met mijn dochter fluitend de zwangerschap doorgekomen, alleen zere borsten de eerste weken. Vanochtend de vk gebeld en de 22e hebben we onze intake!
Het is erge misselijkheid. Gelukkig nog niet overgeven maar met dit kan ik ook niet veel. Dames ik ga jullie er nu opzetten.
♧ 1 - 15 september '19 ♧ 1 September Blue lady - 30 jaar - 2de kindje Esklessebess - 34 jaar - 2de kindje Frun - 38 jaar - 2e kindje 2 September SanvVW - 32 Jaar - 3de kindje Piindaa - 27 jaar - 2de kindje Coortje88 - 30 jaar - 2de kindje 3 September LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje 4 September XDaantje - 26 jaar - 3de kindje 5 September Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje Loes33 - 35 jaar - 2de kindje J38 - ? Jaar - 1ste kindje 6 September Petrablij - 36 jaar - 2e kindje 7 September Juf89 - 29 jaar - 2de kindje Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje Lotus88 - 30 jaar- 1ste kindje 8 September MissAVA - 30 Jaar - 2de kindje Lorraine - 29 jaar - 1ste kindje Izi - 32 jaar - 3de kindje 9 September Aba - 24 jaar - 1ste kindje 10 September Elsa86 - 32 jaar - 4de kindje Sophiejacoba - 23 jaar - 2de kindje Lauren5 - 29 jaar - 11 September Maris80 - 38 jaar - 1ste kindje Lady1984 - 34 jaar - 2de kindje 12 September Buko - 30 Jaar - 2de kindje Knoopster - ? Jaar - 3de kindje Theekopje1987 - 32 jaar - 2de kindje 13 September Ukkie26 - 26 Jaar - 2de kindje 14 September rm2015 - 29 jaar - 2de kindje 15 September Jeansflower - 32 jaar - 2de kindje |《Meisje (0)》|《Jongen (0)》|《Verrassing (0)》| Afsprakenlijstje: Januari: 8 jan - Blue lady onofficiële eerste echo. 14 jan - XDaantje eerste echo gyn. 14 jan - MissAVA - eerste echo. 14 jan - Loes33 - eerste echo. 15 jan - Brinsa eerste echo. 15 jan - Piindaa eerste echo. 16 jan - Coortje88 eerste echo. 17 jan - Blue lady officiële eerste echo. 17 jan - Esklessebess eerste echo + intake. 18 jan - Maris80 eerste echo. 18 jan - Lorraine eerste echo. 18 jan - Izi eerste echo gyn. 18 jan - Frun eerste echo. 21 jan - SanvVW eerste echo. 21 jan - Elsa86 eerste echo. 22 jan - Blue lady intake verloskundige. 22 jan - Frun intake verloskundige. 23 jan - Juf89 eerste echo. 23 jan - Lady1984 eerste echo. 24 jan - Piindaa eerste echo. 25 jan - Loes33 afspraak verloskundige. 25 jan - Lauren5 intake gynaecoloog & eerste echo. 26 jan - XDaantje eerste echo verloskundige. 28 jan - Juf89 intake verloskundige. 28 jan - Sophiejacoba eerste echo. 28 jan - Piindaa intake verloskundige. 29 jan - Lentekind85 eerste echo + intake. 31 jan - Lotus88 eerste echo. Februari: 7 feb - Aba eerste echo. 8 feb - Lotus88 eerste echo. 11 feb - Loes33 termijn echo.
Ziet er op zich goed uit hoor! Streepje is ongeveer gelijk, maar met verschillende testen. Morgen nog eens testen! Ik duim voor een oploop voor je!
Net even wat gelezen Early 12,5 mIU Express 25-50 mIU Kruidvat 2 v 5 50 mIU Op zich dan niet gek dat m’n early & express gelijk zijn met 2 dagen ertussen en m’n Kruidvat heel licht Denk zelf aan een late innesteling gezien t bruine en 1 klein sliertje rood bloedverlies 1,5 dag lang (Wo avond, donderdag & vr ochtend) Ik hoop t maar
Ladies.. doen jullie ook mee aan Moeders voor Moeders? Vroeger zei ik altijd daar wil ik aan meedoen als ik zwanger ben. Nu ben ik zwanger maar twijfel.. Ik gebruik utrogestan en dat zit nogal eens bij de urine , hebben meer daar ooit mee te maken gehad?
Ik heb bij mijn zoon wel meegedaan. Doe t nu niet Heb m’n duty voldaan Haha. Nee gekheid, nu gewoon ff geen zin in. Stink flessen, vond 1x genoeg. Geen ervaring met utro
Ja heb ik vorige keer ook gehad Was geen probleem zeiden ze toen Al had ik er niet heeel veel extra afscheiding van ofzo, als ik die verhalen van anderen wel eens hoor Ga dit keer niet mee doen, vond het stiekem best een gedoe en achteraf hebben meerdere mensen in de straat het busje + de flessen gezien. Vertelden ze pas braaf achteraf, maar toch.
Geen MvM dit keer, wel meegedaan 2 jaar terug. Viel mij wat zwaar om dat af te breken ivm miskraam. Maar toch een bijdrage kunnen leveren.
@Buko dat buren en iedereen het hier door heeft ben ik ook wel beetje bang voor. Woon echt in een dorp, iedereen weet alles van elkaar Mijn vriend zegt ook.. joh gewoon lekker niet doen, zwangere genoeg die het wel doen. Hij wil dat ik optimaal geniet van deze zwangerschap en niet dat ik ga stressen om MvM.
@zuurtje wat een shit nieuws!! @Jeansflower we blijven duimen en hoop hebben!! @Brinsa met extreme misselijkheid kan je inderdaad niet veel, maar je kan er medicatie voor krijgen (emesafene of primperan (metoclopramide)). Wellicht dat je je dan iets beter voelt. Hoe gaat het met eten/drinken? Ik doe wel weer mee met mvm net als 3 jaar terug. Vind het inderdaad ook wel een gedoe en die flessen stinken flink maar ach voor het goede doel houden we maar even vol
Yes!! Vind het heel spannend. Heb in Mn hoofd al 100x het scenario van geen hartje of een bbz doorlopen. Probeer nuchter te blijven, maar merk dat het lastig gaat.