Heel eerlijk zou ik lekker aan jezelf denken.... In het begin is het nog wel te doen, maar na een paar weken wil je wel eens normaal naar de wc
Oja, dát wilde ik hier nog delen Ik vind deze wel leuk tot nu toe: 'Pregnancy Week By Week' van Amila https://play.google.com/store/apps/details?id=com.easymobs.pregnancy
Zwangerschap + is idd leuk! Die heb ik deze keer ook alleen maar op de telefoon. Mvm doe ik niet aan mee, niet omdat ik niet wil maar wij hebben een horecabedrijf hebben en wij wonen in een straat met alleen maar horeca om ons heen 3 kroegen en een shoarmatent, pal naast onze deur is een kroeg .. en wil dus niet de flessen bij me aan de deur hebben hangen. Wij hebben dus ook geen deurbel dat snap je zeker wel...
Het is gelukkig nog niet zo erg. Heb nog emesafene pillen van de vorige keer. Toen tot aan me miskraam wel extreem last van gehad. Kon echt niks meer, zelfs bewegen was teveel. Helaas deden de pilletjes niet heel veel. Nu kan ik tussendoor nog wel wat eten. Vervelende is dat ik soms denk me even wat beter te voelen, dan te eten en erna extra misselijk te worden. Gelukkig gaat een appeltje en een rijstwafel er 9 van de 10 keer wel goed. Spannend morgen je echo. Hoelaat krijg je hem?
Heeft hier iemand ook last van extreme honger? Kan echt blijven eten.. zo bang dat ik veel aan ga komen. Bij mijn zoontje was ik 10 kg aangekomen. Ben bang dat dit nu wat meer gaat worden
Ik doe wel mee. Vorige twee keer ook gedaan, en vind het zelf totaal geen moeite, dus daarom nu weer. Ik hoef nu maar 4 dagen ipv 7 mee te doen. En ze hebben pas een 2 weken winterstop gehad. Er is namelijk minder vraag naar de medicijnen. Dus als je twijfelt, zou ik het niet doen hoor, momenteel voldoende mensen die meedoen geloof ik!
Ik denk trouwens.. dat ik iets later uitgerekend ben, 16 of 17 september Maar blijf wel op 15/9 hangen Haha
Snap wel dat het het spannend vindt!! Hoop op een mooi bericht morgen! Ben ook benieuwd hoe laat je de echo hebt. Misschien trouwens een idee om in het vervolg er bij te zetten, hoe laat de echo's zijn?
Soms lijk ik honger te hebben maar als ik dan wat eet ben ik 9 van de 10 keer misselijk erna. Probeer over de gehele dag beetjes te eten dan gaat het beter!
Wauw, dat was weer een hele klus om alles bij te lezen. Gezellige boel hier @xDaantje, Jeetje wat een heftige periode heb je mee moeten maken zeg. Ik hoop heel erg dat nu alles goed mag gaan, je een fantastische zwangerschap hebt en een prachtig gezond kindje in je armen mag krijgen. Vind het wel een mooi idee om een 3D echo te laten maken op die termijn. @Juf89, haha ja lijkt mij ook wel pittig een tweeling. Wel gezellig. Die kwaaltjes neem je graag op de koop toe hè met zoiets moois in je buik. Hoef je nu maar 4 dagen van de week te sparen voor MvM? Gossie, dan hebben ze wel echt teveel zeg. Wel bijzonder dat je kan bijdragen na zelf gebruik gemaakt te hebben van de medicatie. @Petrablij, Gefeliciteerd! Welkom @Knoopster, Ik wacht nog even mijn echo af. Als die goed blijkt te zijn sluit ik mij graag aan bij de fb pagina. @Lentekind85, goed voornemen. hoop dat het je lukt. Ik heb ook het voornemen om niet meer dan 10kg aan te komen. Heb juist afgelopen jaar zo hard gewerkt om alles eraf te krijgen. Maar @sophiejacoba, ik heb ook veel honger, gaat nog wat worden om niet alles maar te eten als ik zin heb aan iets. (vooral zoete dingen) @Piindaa, hahaha, ik zie het al voor mij die flessen bij jou aan de deur. Die blijven er dan vast niet lang hangen. Ik woon helemaal achteraf tussen de weilanden, kan mij dat bijna niet voorstellen. @zuurtje, Jeetje, ik hoop nog steeds een beetje voor je dat het goed komt, en dat je nog niet voldoende hcg had voor de cb. Aangezien je periode ook nog niet is aangebroken. @Jeansflower, duim heel hard voor je. Als ik je testen zo zie heb ik wel goede hoop @Brinsa, wat vervelend dat je nu al zo misselijk bent. Sterkte! @Blue lady, morgen echo!!! spannend!!! een onofficiële echo? Ken je iemand die echo's maakt? en hoe laat mag je? Hoop dat ik niemand ben vergeten, sorry anders. Ik heb de aankomende nachten, nachtdienst. Probeer dan bij te lezen als het lukt.
Dat had ik dus bij mijn vorige zwangerschap haha. Daardoor kwam ik gelukkig niet zo aan @Izi het gaat inderdaad alleen maar over zoete dingen haha. Gaat nooit goed komen
Ik had gisteren ook ontzettende honger! Ik probeer tussendoor iets van fruit of noten te eten, dan gaat het wel. Wel steeds vlagen van misselijkheid.
Hallo dames, Ik heb net netjes alles terug gelezen en zou graag met jullie mee willen schrijven. Ik ben 26 jaar en 5 weken 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Heel onverwachts was het in ronde 1 al raak bij ons, ik heb cystes op mijn rechter eierstok ( pcos) en na het stoppen van de prikpil is pas na 1.5 jaar mijn menstruatie weer op gang gekomen. Dat het zo snel is gelukt is voor mij nog zo onwerkelijk maar we zijn er zo gelukkig mee. Wel moet ik erbij zeggen dat ik er niet echt van durf te genieten, je leest zoveel nare dingen over miskramen, bbz en geen klopend hartje bij de eerste echo en ook na terug lezen hier word ik niet echt gerust gesteld. Veel van de dames hier hebben ook een miskraam gehad, verschrikkelijk lijkt me dat, het kan tenslotte iedereen overkomen. 24 januari krijgen wij de eerste echo, ik zal dan 7weken 5 dagen zijn. De verloskundige wilde mij al eerder laten komen omdat mijn laatste menstruatie 26 november was . 14 december had ik een positieve ovulatie test en ik ben uitgegaan van een gemiddelde cyclus van 33 dagen , volgens mijn eigen berekeningen ben ik dan 7 september uitgerekend. Wij hebben nog niemand verteld van onze prille zwangerschap, als de 8 weken echo goed is willen we zelf nog een echo bij 10 weken laten doen en dan onze ouders/broers/zussen het fantastische nieuws vertellen. Daarna wellicht ook vrienden maar misschien wachten we tot 12 weken, nog geen idee eerlijk gezegd. Ik hoop dat ik hier mooie verhalen van jullie allemaal kan lezen en dat we elkaar kunnen steunen in deze onzekere tijden. @Brinsa zou je mij op het lijstje willen zetten: 26 jaar 1ste kindje uitgerekend 7 september 24 januari eerste echo