HBO is een voordeel! Ziekenhuis ervaring is inderdaad wel een pre maar zonder heb je zeker ook kans. ANW zegt me helemaal niets.. maar een vaste baan opgeven voor iets wat je minder leuk lijkt moet je natuurlijk nooit doen. Minder lijkt me best leuk maar wel heftig. NWO vind ik echt totaal niks aan. Heb stage moeten lopen op de neo en NICU, maar dat is echt niet voor mij weg gelegd
Ben ook erg moe, de werkdag hakt er wel in. Mijn kleine meid is niet zo heel klein meer, wordt 12 dit jaar
Heyyy, Ben niet zo heel spraakzaam de laatste dagen maar erg druk op werk. Echt de ene ziekmelding na de andere dus kan ze niet meer aanhoren werk in de wijkverpleging en bij ziekmeldingen is het gewoon extra werk verdelen maar goed de tijd gaat heeeeel snel. Heb ook weinig symptomen die op en af gaan maar schijnt geloof ik wel normaal te zijn. @Blue lady supertof je eerste echo jij al veel klachtjes? Gefeliciteerd iedereen die erbij is gekomen.
@Jeansflower dit zijn mijn testen, van boven naar beneden, 12 DPO, NOD, 2 dagen na NOD en 5 weken zwanger. Volgens mij niet extreem donker ofzo! Heb wel aan 2 kanten eisprong gevoeld volgens mij. @SanvVW hm meisje, dat zou misschien nog kunnen. Geloof normaal niet zo daarin, maar nu ik na denk zijn de meeste om mij heen die zwanger waren van meisjes wel heel misselijk!
Mijn kans komt nog wel. Als er eens een vacature is reageer ik. 2x op gesprek geweest en in laatste ronde toch afgewezen met reden dat er iemand was met wel zh ervaring. Nu maar even niet solliciteren met een kleintje op komst. Komt wel weer na mn verlof. NICU lijkt mij ook wel heel heftig, maar op de neo lijkt mij wel mooi. Ook al blijft obstetrie op 1 staan. Wat is NWO? En 'minder' lijkt je leuk maar heftig? ANW is avond nacht weekend hoofd
Hey, graag wil ik er bij. Ik schat uitgerekend te zijn rond 15/9. Ik ben Lisa, 25j, Belgische. Mijn eerste zoon is geboren in 2016 , tweede werd met 26wk een sterretje in 2017.. Nu dus nummer drie
@Lisalisalisa welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Jij dus ook in verwachting van een regenboogbaby. Extra spannend en heel dubbel hè... hopelijk kun je toch zoveel mogelijk genieten en hou je in september een mooi gezond kindje in je armen!
Wat een dag vandaag.. vanmorgen werd ik zo beroerd wakker. Tegen 11/12 uur ging die weer lekker en toen rond 15.00 uur werd ik weer beroerd. Even geslapen tot 17.30 uur en voor het eten jakkie wat was ik misselijk, wel gewoon gegeten maar kon daarna gelijk door naar de wc, buikloopje . Mannetje heeft nachtdienst dus ik kan als een zeester gaan slapen. Hopelijk morgen weer een betere dag. Morgen nog even check up mbt HCG en progesteron waarde. Morgen 5 weken.. weer een weekje verder.
@Maris80 wat vervelend dat je nu al zo misselijk bent! Hopelijk houdt het niet iedere dag zo aan. @Jeansflower succes met testen morgen, ik duim voor een hele duidelijke! En in ieder geval voor een mooie oploop.
15 september. Heb 21 dec. Otrivelle gespoten in ochtend dus had 22 dec in avond eisprong... heb het online ingevuld en kwam dit uit.. dan mocht ik nog in de groep toch?? Ben nu wel een jonkie met Mn 4 weken tussen de 6 wekers
Pfff en ook alweer heel vroeg op zie ik Morgen moet ik ook weer voor het eerst in weken zo vroeg op. Kijk er nu al tegen op
Test is hier niet opgelopen. Vrees ervoor. Ga niet meer testen maar gewoon even afwachten wat er gebeurt