Goeiemorgen! @Lisalisalisa Welkom en gefeliciteerd! Meiden slapen jullie ook zo slecht? Ik word vaak wakker (buiten plassen om) en droom zo raar...Vannacht gedroomd dat er een tand los was geraakt Heb net alle tanden gechecked @Jeansflower We houden hoop! Uit ervaring weet ik dat oplopende tests ook niet alles zegt Ik testte voor Nod bij alle zwangerschappen posi, tuurstreepjes maar wel posi. Bij deze alleen dikke knaller een dag voor NOD, ik was in shock ervan!
Oh nee, wat balen meid! Vergelijk je de test van gisteren met die van vandaag? Of die van eergisteren?
@Jeansflower misschien vanmiddag nog een keertje testen? Kan zijn dat je urine niet zo geconcentreerd was. Hopelijk heb je snel een dikke knaller in handen @Frun mooie test! Vannacht heb ik ook zo slecht geslapen. Dus ik duik straks nog even lekker me bed in. Anders ga ik het vandaag niet redden.
Ja zelfde test, heb even geen foto, ben op m’n werk Ik ga t proberen te laten rusten voor nu. Kijken wat m’n lijf doet
@Jeansflower shit, balen zeg... hopelijk komt het toch nog goed! Hier vandaag 6 weken zwanger, hoera, hondsberoerd en vanochtend overgegeven... heb ik echt nooit eerder gehad zo! Stiekem hoop ik een griepje ofzo erbij te hebben, want als dit nog 6 weken zo moet..
@Jeansflower he bah wat naar! Maaaar geen bloed geeft hoop. Wellicht kan je je verloskundige bellen, dan willen ze nog wel eens eerder echoën. Vriendinnetje van mij had bij de test van MvM een hele lichte test. Toen verloskundige gebeld en kon een echo komen laten maken. Geeft wellicht duidelijkheid?
En ja hoor, deze muts begon weer te twijfelen.. ik word niet goed van mezelf. Heb al veel gedronken vanmorgen en ontiegelijk veel naar de wc geweest maar dacht goh doe nog maar een action testje.. urine veel te licht.. maar dan nog dit resultaat.. ik heb volgens mij een goeie tik voor me hoofd nodig. Zit nu te twijfelen om morgen pas bloed te laten prikken ipv vandaag.
Ja wilde sowieso even gaan bellen vandaag of morgen. Geen idee vanaf hoeveel weken ze überhaupt iets kunnen zien?
Ja maar die onzekerheid en twijfel willen maar niet verdwijnen. Wordt echt niet goed van mezelf.. mannetje ligt gelukkig te slapen haha anders had hij die test uit me handen gerukt haha
Dat testen is eigenlijk zo vervelend. Ik kreeg het vanmorgen ook op mijn heupen en deed een test, maar tijdens het wachten bedacht ik me.. wat als het minder is, zegt niet per se iets maar maak me wel meteen druk dus wat schiet ik ermee op.. ik ga dus vanaf nu niet meer testen!! Heb wel een vroege echo via firtility clinic 28 januari dus dan zou ik ruim 6 weken zijn. Zie dan wel hoe de vlag ervoor staat.. al is het voor een controlefreak zonder geduld erg lastig
Net de testjes weer bekeken. Ga me hier toch afmelden. Denk dat t echt aflopende zaak is. Ze zijn iets lichter. Mocht t toch goed zitten kan ik altijd weer terug komen
He getsie... ondanks dat ik het niet kan verklaren, hoop ik toch dat het meevalt en dat je wel gezond zwanger bent!
@Lisalisalis, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ook al zon heftig verhaal, heel verdrietig. Hoop dat je in september een prachtig gezond kindje mag verwelkomen! @xDaantje, mooie testen! @Maris80, ook al zo misselijk en beroerd. Sterkte! Weet je al of de waardes goed zijn? Dat is toch een mooie knaltest! @SanvVW, haha heerlijk zo vroeg in bed. Mij lukt dat nooit. @Blue lady, tis ook een leuke baan. Daarom ook niet zomaar een wissel. Alleen voor een nog leukere plek @Jeansflower, mijn duimen draaien voor je meid @Frun, ja helaas. Heb nachtdienst en slaap normaal best goed maar lukt gewoon niet, en heel levendig dromen. Herken het wel van mn vorige zwangerschappen.