Wat lief dat je vraagt. De kwaaltjes zijn sinds 2 dagen weg, enkel de gevoelige borsten zijn terug. Voor de rest nog geen ongi.heb op 7 januari de laatste test gedaan en die was negatief. Ik lees nog stilletjes mee
Hi meiden! Ik kreeg geen meldingen meer, dus zag bij t aanmelden opeens 87 ongelezen berichten @Jeansflower wat shit dat je testen zoveel onduidelijkheden geven ik hoop dat ze alsnog mooi gaan worden met een positief resultaat! @zuurtje lijkt me heel verwarrend als je lichaam zo doet (off topic : mooie namen hebben je kinderen!) Meiden met de goede echo’s, geweldig!! Mooie boontjes met hartjes! Echo’s showen graaaag!! Hier alles goed, beetje moe, maar ben nog maar 5 weken natuurlijk) Zou graag ook al een cupje meer hebben Moest wel heel hard lachen vandaag, want N vriendin zei vol enthousiasme: ik zie al een buikje! Uuuh bedankt, ik denk dat je Mn darmen bedoelt Hahaha Heb maandag nog bloed laten prikken (4 weken, 4 dagen) 1145, dus ik ben blij (echo 25 jan)
Fijn @Piindaa! Weer voor even gerustgesteld! Haha @Theekopje1987 soms gaat het snel he met de berichten... mooie waarde! @zuurtje geen behoefte om nog eens te testen? Heb je al met een VK overlegd? Lastig hoor die onzekerheid..
Dag meiden! Ik wil me graag bij jullie voegen. Ben in verwachting van ons 3e kindje en ben rond 11 september uitgerekend. Vind het allemaal weer reuze spannend. Heb 2x miskraam gehad voor m'n oudste. 28 Jan eerste echo en gelijk intake. Ben sinds 2 dagen echt gruwelijk moe. Heb een stuk teruggelezen en er zijn zelfs al mooie echo's. Super zeg! Ik ga proberen zoveel mogelijk mee te lezen!
Wat fijn om te horen dat er al goede echo's zijn!! Kan niet wachten tot mijn echo. Vandaag kwam mijn moeder mijn zoontje ophalen voor een dagje dus heb heerlijk heel de dag niks gedaan en op de bank gelegen. Ben aardig moe nu. Soms een beetje misselijk maar nog niet heel veel last van. Hoe gaat het met jullie ?
Wauw wat wordt er veel gekletst zeg. Dames met een goede echo gefeliciteerd wat heerlijk! Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Dames ik zal wanneer ik me wat beter voel hier echt wat actiever worden hoor. Maar helaas vandaag ook al boven de pot gehangen.
Wat fijn van de mooie echo’s en kloppende hartjes meiden! Ik kan ook niet wachten, maandagavond ben ik aan de beurt! Vermoeidheid komt bij mij met vlagen, ene dag nergens last van, andere dag zit ik al vanaf 4 uur ‘s middags te gapen. Nu ook, dus ga lekker mn bed op zoeken. Ik krijg ook steeds meer de neiging om iets te gaan kopen voor de baby, haha, maakt niet uit wat! Maar ik wacht nog even hoor . En heb natuurlijk de meeste spullen al van mn dochter. Maar toch, zo’n ieniemienie babypakje wil ik gewoon kopen
@Brinsa wil je mij van de lijst halen? Vanmorgen een witte test helaas. Toch maar getest omdat kwaaltjes weg waren. Helaas Fijne zwangerschap dames!
Oh nee... wat vervelend!! Het klinkt echt zoals de miskraam die ik in oktober had... Toen had ik ook steeds lichte streepjes en ineens voelde ik me ook niet meer zwanger... Ik weet nog dat ik 's avonds tegen mijn man zei 'het moet allemaal nog wel maar goed gaan' en de volgende ochtend begon ik bloed te verliezen Heel veel sterkte voor jou! Praat erover zou mijn advies zijn, ik vond het echt tegenvallen... En ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt zodat je door kan, dat is echt de beste hulp.. Sterkte!
Welkom! Super leuk weer iemand erbij! Die eerste periode blijft super spannend vind ik... (en daarna is het weer spannend tot de 20 weken echo en daarna weer tot de groei-echo en zo blijven we door gaan ) en zeker als je miskramen hebt gehad. Ik hoop op een plakbaby voor je!
Verdorie @Jeansflower wat een vervelend nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd! @will1991 Welkom en gefeliciteerd! De misselijkheid lijkt hier zijn intrede te doen...al een broodje gehad maar helpt niet echt. Hopelijk hou ik de boel binnen hier op het werk...
Hoi meiden, ik zou mij graag bij jullie voegen. Ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger en als het goed is rond 15 september uitgerekend. Heb over 1,5 week de eerste echo al staan om uit te sluiten dat het niet weer een bbz is. Voel mij nu nog goed maar als deze zwangerschap een beetje lijkt op de vorige 2, dan is dat over een week wel anders....
@Jeansflower wat balen zeg. Veel sterkte! @Piindaa wat schrikken dat je wat bloedverlies had! Maar jeeeeej een hartje! Nu wordt het wel heel echt hè!
@Jeansflower bah wat een klote nieuws zo op de vrijdagochtend. Knuff ..!! @Lena67 Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Jeeh dat is wel dubbel hoor dit berichtje..