@Lena67 welkom! Hopelijk gaat alles goed deze keer Ik moet weer even inkomen hoor. Laatste keer dat ik op zp zat was ruim 3 jaar terug er is een hoop verandert. Zijn die banners er ook niet meer die je eerder onderaan je bericht had staan over hoever iemand zwanger was etc?
Dank je! Ja zeker spannend! Ik hoop zeker op een pakkertje was niet helemaal de bedoeling zwanger te worden dus mocht het mis gaan verwacht ik niet dat we er opnieuw voor gaan we hebben 2 zoons en daar ben ik ook heel blij mee maar een kadootje is natuurlijk zeker welkom♥️
Zo is het bij ons ook. We hebben 2 zoons en waren compleet. Deze zwangerschap was een complete verassing. Meer dan welkom dat wel, maar als het niet goed gaat is het klaar. Inmiddels ben ik zo aan het idee gewend van er 3e dat ik dat op dit moment niet eens met 100% zekerheid kan zeggen terwijl ik daar vorige week nog volledig van overtuigd was
@Jeansflower wat ontzettend balen! Hopelijk snel een goede zwangerschap voor jou! Welkom nieuwe dames! Hier echt een opgezette darmenbuik.. heb hem de hele dag in gehouden, tenminste, ben me erg bewust van mijn buik die nu niet zo plat is als normaal. 'Bang' dat het mensen opvalt.. heb er nu zelfs buikpijn van.. maar het is weekend, dus wat minder inhoudstress! Zal blij zijn als iedereen het weet!
@Jeansflower wat naar meid, sterkte en hopelijk snel weer zwanger! @nieuwe meiden welkom! Ik ben vandaag extreem moe, loop de hele dag al te gapen. Lekker op tijd mn bed in vanavond.
♧ 1 - 15 september '19 ♧ 1 September Blue lady - 30 jaar - 2de kindje Esklessebess - 34 jaar - 2de kindje Frun - 38 jaar - 2e kindje 2 September SanvVW - 32 Jaar - 3de kindje Piindaa - 27 jaar - 2de kindje Coortje88 - 30 jaar - 2de kindje 3 September LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje 4 September XDaantje - 26 jaar - 3de kindje 5 September Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje Loes33 - 35 jaar - 2de kindje J38 - ? Jaar - 1ste kindje 6 September Petrablij - 36 jaar - 2e kindje 7 September Juf89 - 29 jaar - 2de kindje Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje Lotus88 - 30 jaar- 1ste kindje 8 September MissAVA - 30 Jaar - 2de kindje Lorraine - 29 jaar - 1ste kindje Izi - 32 jaar - 3de kindje 9 September Aba - 24 jaar - 1ste kindje 10 September Elsa86 - 32 jaar - 4de kindje Sophiejacoba - 23 jaar - 2de kindje Lauren5 - 29 jaar - 11 September Maris80 - 38 jaar - 1ste kindje Lady1984 - 34 jaar - 2de kindje 12 September Buko - 30 Jaar - 2de kindje Knoopster - ? Jaar - 3de kindje Theekopje1987 - 32 jaar - 2de kindje 13 September Ukkie26 - 26 Jaar - 2de kindje 14 September rm2015 - 29 jaar - 2de kindje 15 September Jeansflower - 32 jaar - 2de kindje |《Meisje (0)》|《Jongen (0)》|《Verrassing (0)》| Afsprakenlijstje: Januari: 8 jan - Blue lady onofficiële eerste echo. 14 jan - XDaantje eerste echo gyn. 14 jan - MissAVA - eerste echo. 14 jan - Loes33 - eerste echo. 15 jan - Brinsa eerste echo. 15 jan - Piindaa eerste echo. 16 jan - Coortje88 eerste echo. 17 jan - Blue lady officiële eerste echo. 17 jan - Esklessebess eerste echo + intake. 18 jan - Maris80 eerste echo. 18 jan - Lorraine eerste echo. 18 jan - Izi eerste echo gyn. 18 jan - Frun eerste echo. 21 jan - SanvVW eerste echo. 21 jan - Elsa86 eerste echo. 22 jan - Blue lady intake verloskundige. 22 jan - Frun intake verloskundige. 23 jan - Juf89 eerste echo. 23 jan - Lady1984 eerste echo. 24 jan - Piindaa eerste echo. 25 jan - Loes33 afspraak verloskundige. 25 jan - Lauren5 intake gynaecoloog & eerste echo. 26 jan - XDaantje eerste echo verloskundige. 28 jan - Juf89 intake verloskundige. 28 jan - Sophiejacoba eerste echo. 28 jan - Piindaa intake verloskundige. 29 jan - Lentekind85 eerste echo + intake. 31 jan - Lotus88 eerste echo. Februari: 7 feb - Aba eerste echo. 8 feb - Lotus88 eerste echo. 11 feb - Loes33 termijn echo.
Ik heb de lijst even naar voren gehaald, die stond 7 pagina's terug. Is het anders fijn als ik de dames toevoeg die er nog niet op staan? Omdat @Brinsa zich niet goed voelt.. Stuur maar een berichtje als je dat wilt. Jezelf toevoegen kan ook natuurlijk..
SamvVW zou je mij op de lijst willen zetten, ik ben er niet zo handig mee.. Ik ben 29, zwanger van 3e kindje, 15 september uitgerekend en heb 21-1 mijn eerste echo .
♧ 1 - 15 september '19 ♧ 1 September Blue lady - 30 jaar - 2de kindje Esklessebess - 34 jaar - 2de kindje Frun - 38 jaar - 2e kindje 2 September SanvVW - 32 Jaar - 3de kindje Piindaa - 27 jaar - 2de kindje Coortje88 - 30 jaar - 2de kindje 3 September LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje 4 September XDaantje - 26 jaar - 3de kindje 5 September Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje Loes33 - 35 jaar - 2de kindje J38 - ? Jaar - 1ste kindje 6 September Petrablij - 36 jaar - 2e kindje 7 September Juf89 - 29 jaar - 2de kindje Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje Lotus88 - 30 jaar- 1ste kindje 8 September MissAVA - 30 Jaar - 2de kindje Lorraine - 29 jaar - 1ste kindje Izi - 32 jaar - 3de kindje 9 September Aba - 24 jaar - 1ste kindje 10 September Elsa86 - 32 jaar - 4de kindje Sophiejacoba - 23 jaar - 2de kindje Lauren5 - 29 jaar - 11 September Maris80 - 38 jaar - 1ste kindje Lady1984 - 34 jaar - 2de kindje 12 September Buko - 30 Jaar - 2de kindje Knoopster - ? Jaar - 3de kindje Theekopje1987 - 32 jaar - 2de kindje 13 September Ukkie26 - 26 Jaar - 2de kindje 14 September rm2015 - 29 jaar - 2de kindje 15 September |《Meisje (0)》|《Jongen (0)》|《Verrassing (0)》| Afsprakenlijstje: Januari: 8 jan - Blue lady onofficiële eerste echo. 14 jan - XDaantje eerste echo gyn. 14 jan - MissAVA - eerste echo. 14 jan - Loes33 - eerste echo. 15 jan - Brinsa eerste echo. 15 jan - Piindaa eerste echo. 16 jan - Coortje88 eerste echo. 17 jan - Blue lady officiële eerste echo. 17 jan - Esklessebess eerste echo + intake. 18 jan - Maris80 eerste echo. 18 jan - Lorraine eerste echo. 18 jan - Izi eerste echo gyn. 18 jan - Frun eerste echo. 21 jan - SanvVW eerste echo. 21 jan - Elsa86 eerste echo. 22 jan - Blue lady intake verloskundige. 22 jan - Frun intake verloskundige. 23 jan - Juf89 eerste echo. 23 jan - Lady1984 eerste echo. 24 jan - Piindaa eerste echo. 25 jan - Loes33 afspraak verloskundige. 25 jan - Lauren5 intake gynaecoloog & eerste echo. 26 jan - XDaantje eerste echo verloskundige. 28 jan - Juf89 intake verloskundige. 28 jan - Sophiejacoba eerste echo. 28 jan - Piindaa intake verloskundige. 29 jan - Lentekind85 eerste echo + intake. 31 jan - Lotus88 eerste echo. Februari: 7 feb - Aba eerste echo. 8 feb - Lotus88 eerste echo. 11 feb - Loes33 termijn echo.
Wow, wat is hier veel geschreven! Ben afgelopen week druk geweest, en ook heel moe, maar ga nu even bijlezen en reageren @Jeansflower, wat verdrietig om te lezen. Sterkte de komende tijd! @zuurtje, blijft ook onzeker voor jou zeg... Hoop toch nog op een klein wondertje voor je! Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe dames! Ik hoop dat bij iedereen alles goed mag blijven gaan! Al kloppende hartjes voor @Blue lady, @xDaantje en @Piindaa! Wat super! Bijzonder om te zien lijkt mij! Nu wil ik ook @SanvVW, heel herkenbaar van de darmenbuik! Niet normaal zo af en toe, helemaal opgeblazen! Loop ook de hele dag m'n buik in te houden ja, maar moet toch zijn opgevallen lijkt mij. Of ze denken gewoon dat ik met kerst enzo te veel gegeten heb @Loes33, ik loop ook de hele dag te gapen ja. Ook dat moet toch opvallen lijkt mij... Hou het er dan maar op dat m'n zoontje loopt te spoken s nachts, haha! Ik ruik ook alles heel sterk sinds een paar dagen. Niet iets waar ik heel blij mee ben geloof ik Sterkte voor de meiden die enorm misselijk of moe zijn!
Goeiemorgen! Welkom en gefeliciteerd aan de nieuwe dames. Wat ben ik blij dat het weekend is zeg. @SanvVW het is inderdaad rustig geweest hier Spannende week aankomende week met allemaal echo'sIk kan zelf ook niet wachten! Knijp 'm ergens ook wel, straks is het niet goed... Zijn er al meiden met gekke voorkeuren? Gister veel te veel sinaasappels gehad, smaakte zo goed En las iets over buik inhouden? Zelfs dat heeft geen zin hier, moet ik echt even wat op verzinnen. Bij mijn dochter moest ik week 8/9 al positiebroeken aan
Zou je mij erop willen zetten ? 26 jaar , 1ste kindje , uitgerekend 7 september , eerste echo 24 januari. Dankjewel!
Ik heb onwijs veel zin in pizza elke avond haha. Gelukkig geef ik er niet aan toe want anders vliegen de kilo's er zo aan
Oh herkenbaar @sophiejacoba ik had dat met mijn dochter en dan patat. Valt nu gelukkig mee, heb juist bijna nergens zin in. Zoetigheid en zuivel spreekt mij niet echt aan nu. Wel hartige dingen, maar niet overmatig. Laatste dagen ook supervol en maagzuur van avondeten, al was de pizza van gister verrukkelijk! En de sinaasappels....heb er wel 6 of 7 gehad