1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Wat een kut ochtend was dit zeg... voelde een beetje zeurderig gevoel net zoals je ongesteld wordt. Ga ik naar het toilet, helderrood bloed.. hap gebeld en rustig aan doen en als het bloeden erger wordt even terug bellen einde vd middag en anders morgen huisarts bellen. Na een uurtje leek het alweer bijna gestopt te zijn. Bijna niks meer op mijn inlegkruisje en bij het afvegen lichtroze.

Nu schijnt het bij ECD dat 90% hier last van kan hebben. Moet me medicatie gewoon door blijven nemen en 48 uur rust houden.

Heb geen krampen/koorts of iets. Alleen dat zeurderige gevoel in me buik. Worden langen dagen tot de 18e :(

2. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Wat een schrik @Maris80! Misschien kan je even informeren bij de gyn morgen of je niet voor de 18e terecht kan voor een echo?

3. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oh hel, wat een schrik!!!!! Hoe komt het dat zoveel met ECD daar last van hebben dan?
    Lekker rustig aan doen meid!

4. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8
    @LOLA101 nooit van gehoord dat je geen kant en klare pannenkoeken mag. soms lijkt het wel of je tegenwoordig niks meer mag eten:p

@Maris80 wat schrikken zeg. blijft altijd spannend dat bloedverlies. ik heb het bij mn andere zwangerschappen ook gehad. het maakt je zo onzeker! hopelijk is het snel weer over en verder niks aan het handje!

Blue lady vindt dit leuk.
  5. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8

18 feb - Will1991 termijn echo

6. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8
    @SanvVW ik heb mezelf op de lijst gezet alleen erlijkt onderaan een buck in de lijst te zitten. met het typen stond het netjes in de rij alleen nu niet meer:( maar zag dat het bij jou vorige reactie ook al niet lekker stond.. vreemd.

7. sophiejacoba

sophiejacoba Actief lid

29 dec 2018
    143
    165
    43
    Vrouw
    @Maris80 wat naar! Hopelijk is er niks aan de hand. Zou je niet eventueel eerder kunnen voor een echo?

8. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Wat vervelend zeg!! Hoe is het er nu mee? Hopelijk valt het mee voor je! En misschien inderdaad vragen of je wat eerder voor een echo mag.

9. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Aankomen; ben gelukkig nog niks aangekomen, dat hoop ik nog even zo te houden!

Kwaaltjes; vervelend dat er al zoveel meiden zo misselijk zijn! Hopelijk helpen de medicijnen goed! Bij mij valt dat wel mee gelukkig, maar ben wel enorm moe...

Sporten; blijf zo veel mogelijk sporten de komende tijd. Merk wel dat ik nu al sneller buiten adem ben. Hebben jullie dat ook?

Suikertest; die zal ik ook wel weer moeten doen! Mijn zoontje was bijna 10 pond bij geboorte, dus denk dat ze het nu weer willen uitsluiten.

Wat balen zeg @MissAVA, denk inderdaad dat de baby meer last zou hebben gehad van de ontsteking hoor! Hopelijk ben je gauw pijnvrij!

Veel plezier bij de echo morgen @xDaantje, @MissAVA en @Loes33. Hopelijk 3 mooie kloppende hartjes! Hoe laat moeten jullie?

MissAVA vindt dit leuk.
  10. SanvVW

SanvVW Actief lid

2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    He.. wat schrikken @Maris80! Misschien het zkh bellen om te vragen of je eerder voor echo mag? Duim voor je!

@will1991 ik ga even voor je kijken.. heb je 'quote' aan het begin en eind wel weg gehaald?

11. SanvVW

SanvVW Actief lid

2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    ♧ 1 - 15 september '19 ♧

1 September
    Blue lady - 30 jaar - 2de kindje
    Esklessebess - 34 jaar - 2de kindje
    Frun - 38 jaar - 2e kindje

2 September
    SanvVW - 32 Jaar - 3de kindje
    Piindaa - 27 jaar - 2de kindje
    Coortje88 - 30 jaar - 2de kindje

3 September
    LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje

4 September

XDaantje - 26 jaar - 3de kindje

5 September
    Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje
    Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje
    Loes33 - 35 jaar - 2de kindje
    J38 - ? Jaar - 1ste kindje

6 September
    Petrablij - 36 jaar - 2e kindje

7 September
    Juf89 - 29 jaar - 2de kindje
    Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje
    Lotus88 - 30 jaar- 1ste kindje
    Wonderd - 26 jaar - 1ste kindje

8 September

MissAVA - 30 Jaar - 2de kindje
    Lorraine - 29 jaar - 1ste kindje

Izi - 32 jaar - 3de kindje

9 September
    Aba - 24 jaar - 1ste kindje

10 September

Elsa86 - 32 jaar - 4de kindje
    Sophiejacoba - 23
    jaar - 2de kindje
    Lauren5 - 29 jaar -

11 September
    Maris80 - 38 jaar - 1ste kindje
    Lady1984 - 34 jaar - 2de kindje
    Will 1991 - 27 jaar - 3de kindje

12 September
    Buko - 30 Jaar - 2de kindje
    Knoopster - ? Jaar - 3de kindje
    Theekopje1987 - 32 jaar - 2de kindje

13 September
    Ukkie26 - 26 Jaar - 2de kindje

14 September
    rm2015 - 29 jaar - 2de kindje

15 September

Lena67- 29 jaar - 3de kindje
    Jesebelletje - .. jaar - 3de kindje

|《Meisje (0)》|《Jongen (0)》|《Verrassing (0)》|

Afsprakenlijstje:

Januari:

8 jan - Blue lady onofficiële eerste echo.
    14 jan - XDaantje eerste echo gyn.
    14 jan - MissAVA - eerste echo.
    14 jan - Loes33 - eerste echo.
    15 jan - Brinsa eerste echo.
    15 jan - Piindaa eerste echo.
    16 jan - Coortje88 eerste echo.
    17 jan - Blue lady officiële eerste echo.
    17 jan - Esklessebess eerste echo + intake.
    18 jan - Maris80 eerste echo.
    18 jan - Lorraine eerste echo.

18 jan - Izi eerste echo gyn.
    18 jan - Frun eerste echo.
    21 jan - SanvVW eerste echo.
    21 jan - Elsa86 eerste echo.
    21 jan - Lena67 eerste echo
    22 jan - Blue lady intake verloskundige.
    22 jan - Frun intake verloskundige.
    23 jan - Juf89 eerste echo.
    23 jan - Lady1984 eerste echo.
    24 jan - Piindaa eerste echo.
    24 jan - Wonderd eerste echo
    25 jan - Loes33 afspraak verloskundige.
    25 jan - Lauren5 intake gynaecoloog & eerste echo.
    26 jan - XDaantje eerste echo verloskundige.
    28 jan - Juf89 intake verloskundige.
    28 jan - Sophiejacoba eerste echo.
    28 jan - Piindaa intake verloskundige.
    28 jan - Will1991 eerste echo en intake
    29 jan -
    Lentekind85 eerste echo + intake.
    31 jan - Lotus88 eerste echo.

Februari:

7 feb -
    Aba eerste echo.
    8 feb - Lotus88 intake vk.
    11 feb -
    Loes33 termijn echo
    18 feb - Will1991 termijn echo

12. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    @Izi ja helaas nog steeds beetje bloedverlies. Hopelijk is as dinsdag nog steeds alles goed. Het is gelukkig heel minimaal. En niet de hele dag door.

@Maris80 oeh jeetje heftig en ook enorm schrikken. Misschien even een echo centrum bellen dan kun je eerder komen voor een pretecho. Heb ik ook gedaan, gewoon voor mijn eigen gemoedstoestand.

@Lena67 hier ook vanaf 8-24 weken super misselijk geweest en dan ook de hele dag door. Hier morgen 7 weken. Maar ik ben bang dat de misselijkheid zich straks ook weer aan.

13. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    geldt dus niet specifiek voor zwangeren, maar over het algemeen. Wat betreft restaurants geldt dat natuurlijk voor alle ingrediënten. Vleeswaren moeten ze ook niet te lang buiten de koeling laten etc.
    En verder is veel voorverpakt een risico hierin, denk aan broodjes bapao of worstenbroodjes of zo. Dat verhitten we ook allemaal niet lang op hoog vuur. Mijns inziens niet iets om nu opeens angstig voor te zijn gelukkig

14. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    @Maris80 dat is zeker schrikken! Zou fijn zijn als je eerder voor een echo mag.
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap van week 7-10 bloedverlies gehad, maar zwangerschap verliep prima. Het geeft dus hoop!

15. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    @Maris80 schrikken zeg! Maar als je leest dat het zoveel gebeurd en toch goed zit hoop ik voor je dat het je wat rust geeft. En dat er bij jou ook niks aan de hand is

@Juf89 ik mag morgen om 19:50 voor de echo! Spannend!

Ik heb nog niet gesport dit jaar, ga dinsdag weer. Ik weet alleen niet of ik weer ga hardlopen. Weet van bij mn eerste dat ik snel last van mn onderbuik kreeg door dat gehobbel. Ik doe verder bodyshape en yoga, dat kan ik wel lang blijven doen denk ik. Allen oppassen voor de rechte buikspieren. En als ik verder ben wil ik wel iets van zwangerschapsyoga gaan doen.

O ja, die zomer meiden! Dan lopen wij te puffen met een dikke toeter!! Wel lekker verlof dan ;), dus beentjes omhoog in de tuin en manlief alcoholvrije cocktailtjes laten brengen :thumup:

MissAVA en Izi vinden dit leuk.
  16. sophiejacoba

sophiejacoba Actief lid

29 dec 2018
    143
    165
    43
    Vrouw
    Vandaag toch echt de hele tijd misselijk. Verdwijnt als ik iets eet maar heb nergens zin in. En ik vind alles stinken haha.

@Loes33 ja in de zomer lopen wij met een dikke buik. Als het net zo warm wordt als vorige zomer, dan staat er nog wat te wachten voor ons;)

17. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    @Lena67, jeetje zo misselijk en dan al een gewicht waarmee je de kilo's juist goed kan gebruiken. Hoop dat deze zwangerschap de misselijkheid gewoon weg blijft.

@Maris80, wat een verhaal. Giga schrikken. Wat jammer dat ze je niet gelijk even laten komen zodat ze je gerust kunnen stellen.
    Hoe gaat het nu met je?

@MissAVA @xDaantje en @Loes33
    Heel veel plezier bij de echo morgen!
    Ik duim voor mooie kloppende hartjes.

@Piindaa, ook nog bloedverlies. Blijft spannend. Gelijk heb je al even kunnen spieken en zien dat het goed gaat met de kleine. En hopelijk blijft het zo.

@SanvVW, klein beetje wel. Vooral omdat ik al eerder een bbz gehad heb. Nog even geduld tot vrijdag.

xDaantje vindt dit leuk.
  18. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Wat een hoop gebeurd... @Maris80: net als alle andere dames hier schrik ik er ook van! Hopelijk gaat het inmiddels goed met je??

Over de kwaaltjes, sporten en dat soort dingen: altijd vervelend die kwaaltjes in het begin hè!
    Ik merk dat ik er als ik werk meer last van heb, denk omdat ik dan vermoeider ben...

Ik heb vandaag ook weer een rondje gerend, dat gaat hier nog prima, maar merk wel dat mijn hartslag hoger is, haha!

Dames die morgen een echo hebben: veel plezier! Hopelijk allemaal goede echo’s!

19. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Goedemorgen ladies,

Gister was het een hele kleine bloeding klaarblijkelijk. Hielt na die ene bloeding eigenlijk gelijk weer op. Ik gebruik natuurlijk ook bloedverdunners dus een bloeding hoe klein ook lijkt veel. Gister heel rustig aan gedaan en dat ga ik vandaag ook weer doen. Moet zo even naar het ziekenhuis voor mijn vriend en loop gelijk even langs de gyn en vragen of ze nog even bloedprikken voor de zekerheid. Mocht het foute boel zijn dan moeten ze dat aan mijn HCG kunnen zien. Met 5 weken en 5 dagen is een echo nog niet echt betrouwbaar althans dat zei de hap gister aan de telefoon.

Ik werd daarnet wel nog kotsmisselijk wakker dus dat is nog positief denk ik.

20. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    @Maris80 gelukkig is het bij die ene bloeding gebleven dan!

Hoe laat zijn de echo’s vandaag bij jullie @xDaantje en @MissAVA?
    Wel hier showen he?!

Deel Deze Pagina