1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Goeiemorgen!

Oh spannend, 3 echo's vandaag! Ik wil ook al, tot vrijdag wachten duurt zo laaaaaang.

@Maris80 fijn om te lezen dat het bij die ene bloeding is gebleven!

2. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8
    Spannend die echo's vandaag! Ik duim voor jullie!

@SanvVW dat had ik niet weggehaald dat zal het dan wel zijn geweest

3. Lena67

Lena67 Lid

24 mrt 2017
    28
    15
    3
    NULL
    NULL
    Fijn dat het bij dat beetje bloed lijkt te blijven Maris.

Veel plezier met de echo’s vandaag!!

Maris80 vindt dit leuk.
  4. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Meiden, ik voel me zooo beroerd :cry: had eigenlijk met mezelf afgesproken niet te klagen (omdat het zo bijzonder is om zwanger te zijn), maar dit is echt niet te doen...

Ben enorm moe, heb echt 0,0 energie. Gewoon lopen is al bijna niet te doen. Kan alleen maar liggen. Heb ook een heel vol en misselijk gevoel, terwijl ik juist bijna niks gegeten heb...

Zou dit ook een reden kunnen zijn om eerder een echo te vragen? Als het niet goed zit, is dit namelijk voor niks... Dan zou ik het graag weten. En stel dat het er 2 zijn, snap ik waar het vandaan komt... Wat denken jullie?

Heb momenteel geen puf om op iedereen te reageren, sorry!

5. LOLA101

LOLA101 Lid

20 dec 2018
    71
    78
    18
    Vrouw
    @Juf89 ik snap je 'ik wil niet klagen' maar mag best even het kan gewoon pittig zijn! Denk niet dat het een reden is voor eerder een echo.. eerder een soort bevestiging van dat het wel snor zit daar binnen?? ;)

6. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Maris80 Wat vervelend van je bloedverlies, maar ik heb dit ook gehad! En inderdaad was daarna ook meteen helemaal weg, bleek gewoon een haarvaatje geweest te zijn want het kindje was helemaal in orde. Als het bloedverlies niet aanhoudt, dan is er waarschijnlijk niks aan de hand. Maar bloed wil je natuurlijk helemaal niet zien!

@Juf89 @Loes33 Ik mag om 13.45 vandaag! Ben benieuwd of ie er nog hetzelfde uitziet, haha.

@Juf89 Ah pff beterschap. Hier nog zo één! Vandaag weer hondsberoerd, vanochtend overgegeven... Totaal geen eetlust... Hoop zo dat dit snel minder wordt. Wil wat meer genieten, bij mijn zoontjes had ik hier helemaal niet zo'n last van.

Voor de andere dames die vandaag echo hebben; succes en veel plezier!

7. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Alle dames die echo hebben veel succes en ook plezier vandaag!

Ik ben vandaag 6 weken 2 dagen, net bij het afvegen slijm met wat rozig erin, wat is dat schrikken!
    Wel heb ik obstipatie en heb ik vanochtend even flink kracht moeten zetten er wat uit te krijgen, wellicht komt het daardoor?
    Het was geen helderrood bloed verlies, wel al 2 nachten krampen in me buik, dit is alleen in de nacht tot nu toe.
    Borsten zijn gevoelig en misselijkheid met vlagen maar de klachten vallen nog alles mee.
    Spannend allemaal, volgende week donderdag eerste echo, kan niet meer wachten blegh duurt me allemaal veel te lang.

8. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Inderdaad even schrikken, maar komt waarschijnlijk inderdaad gewoon door de ontlasting. Ik had daar zelfs helderrood bloed door, en niks aan de hand hoor. Ook bij de vorige zwangerschap roze slijm gehad. Komt heel vaak voor!

9. sophiejacoba

sophiejacoba Actief lid

29 dec 2018
    143
    165
    43
    Vrouw
    Spannend alle echo's vandaag. Ben benieuwd!!

@Juf89 je mag best even klagen hoor! Het is heel bijzonder om zwanger te mogen zijn maar man wat kan je je daar ellendig door voelen. Het is ook niet niks hoor een kindje die al jouw energie gebruikt om te groeien! Ik voel me ook echt niet lekker.. hopelijk voelen we ons snel wat beter

10. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik heb vannacht ook al overgegeven. Gisteren nog tegen collega gezegd dat ik niet misselijk ben, alleen vermoeid. En gisteravond in bed ineens hartstikke misselijk en vannacht dus overgeven.
    Vanmorgen opgestaan met vreselijke rugpijn en dat heb ik nu nog steeds.

Het zal me ook niks verbazen als ze volgende week ineens zeggen: ja het zijn er 2.
    Past ook wel bij ons...ik ben nogal een geval apart wat betreft bevallingen:rolleyes:

Mijn buik ziet er ook uit alsof ik al 5 maanden zwanger ben. Normaal heb ik al iets een buikje, maar dit is wel heel extreem.

11. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Zo lief al die berichtjes van iedereen :)
    Al mijn kwaaltjes etc zijn nog volop aanwezig en dat stelt me enigzins wel gerust. Ook helemaal geen gekke kleuren meer gezien sinds gistermiddag dus daar ben ik ook heel erg blij mee. Vandaag maar gewoon een rustig dagje. Heb wel een soort van spierpijn in me zij, kan het niet echt thuis brengen, en knallende koppijn. Paracetamolletje helpt enigzins wel. Kan niet wachten tot vrijdag 10.40 uur... echo time!!!

Ben wel heel benieuwd naar alle echo resultaten vandaag

12. Lotus88

Lotus88 Lid

30 dec 2018
    40
    56
    18
    Vrouw
    @Maris80 snap dat je enorm bent geschrokken. Gelukkig is het bloeden gestopt.

@Juf89 snap het helemaal hoor. Hier hetzelfde. Voel me ook heel de dag door ontzettend misselijk en kan amper eten en drinken.

Voor de dames die vandaag een echo hebben, succes!!

Ik had gisteren bij het afvegen ineens bruin bloedverlies. Daar schrok ik enorm van. Gelukkig is het wel weer over nu, dus ik hoop dat het zo blijft.

13. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    @Maris80, gelukkig is het bloeden gestopt. Mocht je nog laten prikken?

@Juf89, lastig he al die kwaaltjes. Ik denk alleen niet dat het een reden is om de echo te vervroegen. Maar vervelend is het zeker.

@xDaantje, spannend. Of je bent net klaar met de echo of je ligt dat nu. Ben benieuwd. Hopelijk alles goed.

@Wonderd, zou goed kunnen van de kracht die je gezet hebt hoor. Maar roze/rood willen we gewoon niet zien.

Toch echt wel aantal dames die rood/bruin/roze verlies hebben. Hoe toch echt dat we allemaal een gezond kindje mogen krijgen.

En al die misselijke dames. Lijkt mij lastig. Ik heb tegenovergestelde. Ik blijf maar honger houden. Hoop toch echt dat dat ook snel stopt.

14. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Ik lees dat heel veel meiden hier bruin bloedverlies hebben. Kan me niet herinneren dat dat ook zo was bij mijn vorige groepje.
    Heb het bij mijn vorige zwangerschap ook niet gehad dus maakte me wel heel onzeker.
    Meer dames die ook utro en progynova gebruiken? Bij de fertiliteitskliniek zeiden ze dat het daar ook door kon komen.

Veel succes dames met een echo. Hopelijk hebben we van iedereen goed nieuws.

Ik mag morgen om 13:00 uur. Ben ook heel beneiuwd of ie er nog het zelfde uit ziet.

15. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    @Izi ik heb het niet meer gevraagd om bloed te prikken. Ik denk dat ik daar weinig mee op schiet eerlijk gezegd.

@Piindaa Utro en Progynova gebruik ik ook inderdaad en dat in combinatie met de bloedverdunners. Hoeveel gebruik jij?
    Ik 12mg progynova en 1200mg Utro per dag, ik mag daar op 1 maart mee stoppen, op de 12 weken dus.

16. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Progynova sochtends 1 en savonds 1.

Utro 3x daags 2 bolletjes. Vies zijn die dingen hé. Maar alles voor een goed doel. Idd met 12 weken mag ik daar ook mee stoppen.

Maris80 vindt dit leuk.
  17. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Erg plakkerige bende inderdaad! In Spanje verkopen ze de 200mg Utro, zo jammer dat ze die hier niet uitgeven. Ik moet dus 3x daags 4 van de plakbolletjes naar binnen zwieren. Heb gelukkig ideale applicator daarvoor ;)

18. MissAVA

MissAVA Lid

9 nov 2018
    72
    79
    18
    Vrouw
    Goedemiddag!

Ben net thuis van de eerste echo. Helaas nog geen kloppend hartje te zien, maar de vk maakte zich nergens zorgen over.. het was gewoon nog te vroeg zegt ze. Zou goed kunnen, in december was mn cyclus in de war dus weet ongeveer wanneer er raak geschoten is (in mn banner ben ik van vroegste mogelijkheid uitgegeaan), maar niet helemaal.. en als je dan ook nog late innesteling hebt dan zou dat best wat kunnen schelen.. Mag gelukkig volgende week weer. Nu proberen om 1,5 week niet hierover te gaan stressen :|

Frun en Blue lady vinden dit leuk.
  19. Jesebelletje

4 jan 2019
    82
    82
    18
    Vrouw
    Ik gebruik ook nog utrogestan. Mocht eigenlijk na positieve test stoppen, maar heb tot bijna 5 weken ochtend en avond gebruikt en nu al twee dagen alleen avond. Denk dat ik nog 1 of 2 daagjes hiermee doorga en dan stop.. het is vooral psychisch denk ik.. ivm veoeggeboorte zal ik het denk ik dan weer gaan gebruiken vanaf 16 weken..

20. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    @MissAVA wel fijn dat je al even heb mogen spieken van binnen. Hopelijk over 1,5 week een super mooie echo.

@Jesebelletje als het goed is moet de placenta het vanaf de 12e week zelf voldoende aanmaken. Ik denk ook dat ik nog even doorga met de bolletjes, wel een stuk minder dan maar gewoon voor me eigen gemoedstoestand:$

MissAVA vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina