1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coortje88

    Coortje88 Actief lid

    10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Mooie test! Fijn he die bevestiging :thumup:
     
    Brinsa vindt dit leuk.
  2. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    @Loes33 het gevaar als je een pakje haalt is dat je blijft testen. Ik zou denk als ik jou was die predictor die je nog hebt doen en bijv. Een digitale van cb halen.

    @Coortje88 ja zeker zo kom ik toch weer even de dag door.
     
    Coortje88 vindt dit leuk.
  3. Coortje88

    Coortje88 Actief lid

    10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Mooie testen!
    Ik durf nog niet in te schrijven voor mvm, ik doe nieuwjaarsdag de clearblue. Op die dag had ik de vorige keer een test met 1-2 dus toen wist ik dit is mis,
    Gisteravond de laatste predicor gedaan .controle streep was lichter dan de test. Vorige keer was hij niet zo donker geworden, dus dat is heel fijn .

    Ik zit nu een fles alcoholvrije champagne van zijn etiket te verlossen :roflmao: ( wat een gedoe) daar schrijf ik iets op van een mooi 2019 ofzo. En vertel niet dat het alcoholvrij is. M’n ouders drinken nooit alcohol dus ik hoop dat ze geen verschil proeven :roflmao::o:
     
    Buko, esklessebes en Brinsa vinden dit leuk.
  4. Coortje88

    Coortje88 Actief lid

    10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Ik bel 2 januari, dan ben ik 5 weken en paar dagen.

    Maar jongens.... wat duren dagen lang als je zit te wachten. Ben wel blij dat kerst en oud en nieuw er tussen valt. Dat breekt nog he. Elke keer zie je die banner, 4 weken en 4 dagen pffff :roflmao:
     
    esklessebes en Brinsa vinden dit leuk.
  5. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Dat is waar ja! Ik hoop gewoon dat ik morgen een duidelijk positieve test heb!

    Ik heb trouwens de vk al gebeld, dacht regel gelijk alles maar alvast :p
     
  6. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Hahaha, geweldig :roflmao: ik drink nooit alcohol, dus dat scheelt. Wij vertellen het familie direct, ze wisten ook van het traject af. Dus hoef gelukkig ook niet stiekem te doen. Al is dat ergens ook wel leuk, haha
     
    Coortje88 vindt dit leuk.
  7. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Gefeliciteerd allemaal!

    Hoe gaan jullie het vertellen en wanneer aan familie vrienden enz?
     
  8. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    #88 esklessebes, 28 dec 2018
    Laatst bewerkt: 28 dec 2018
    Als mn echo goed is paar dagen erna is mn broertje jarig en nog een familie lid ik heb langwerpige cadeaudoosjes gekocht en daar doe ik dan een positieve tekst in. En doe er dan in de deksel zeg maar een briefje in van: je ziet mij niet maar ik ben er wel kom je ook op mijn verjaardag in september? Dan weet de rest vd fam het ook gelijk.

    Waarschijnlijk vertel ik het mn zus eerder en dan doe ik denk ook een test en dan in de deksel. Pssttt ga je nog 1x met mijn mama naar de 9 mnd beurs:roflmao::roflmao:

    Haha en misschien voor mn ma met een tekst Wil je voor mij ook zo een lieve oma zijn.

    Heb ook nog een shirtje voor zoon met de tekst zoiets van ik word grote broer.

    En op mn werk wil ik met de tijd een doos taart oid doen met de tekst in de deksel. Eet alsjeblieft op anders loopt mn mama straks alleen met een dikke buik. Baby ....
    Kan miss beter sorry zeggen door mijn schuiving van vakantie was de vakantieplanning rond. Nu ben ik er het hele hoogseizoen plus erna niet.
     
  9. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    @Juf89 ik heb ook gelijk de vk gebeld, ook met die gedachte.

    @esklessebes wat een leuke ideeën zeg! Hier weten mijn ouders het al. Ook weet de helft van de familie vanmijn vriend zijn kant het. Omdat iedereen aan hem vroeg waarom ik nog in Nederland zat dus heeft hij het maar meteen verteld. Haha. Verder aan vrienden en kennissen wacht ik tot de 12 weken denk ik.
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  10. Coortje88

    Coortje88 Actief lid

    10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Wij vertellen het na de 1e echo aan m’n ouders, gaan die week erna ook met z’n 5e weekje op vakantie. Dus dan gaan ze het toch wel merken ;) en m’n zus na die vakantie met 10 weken, en de rest van familie en vrienden met m’n man z’n verjaardag. Dan ben ik 13 weken. Denk dat we ons dochtertje zo n leuk shirt aan doen :)
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  11. Coortje88

    Coortje88 Actief lid

    10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Ja mijn moeder had met de miskraam ook al aan me gemerkt met 5 weken :p. Nu was ik na die miskraam erg moe. Dus nu hou ik het er maar op dat ik daar nog last vsn heb. (Omdat m’n ijzer waarde toch laag was )
    Nog 3 weekjes geduld ....

    Vind het ook wel ff fijn inderdaad om het nog even voor jezelf te houden. Maar als iedereen wist van het traject dan zou ik her zeker ook gelijkverteld hebben!

    Met de vakantie planning hier ook wel lastig. We zijn met z’n 2e op het werk voor ie functie (duobaan) en die collega wil laatste week juli en eerste 2 augustus vrij. Is al geregeld enzo. Ik ga altijd september :D
    Maar nu vanaf precies die week hoop ik er niet te zijn :rolleyes: dus die zullen ook wel blij worden :p
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  12. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Wat een leuke ideeen @esklessebes !
    Ik heb nog geen idee hoe we het gaan vertellen.. maar wij gaan wel wachten tot de eerste echo denk ik.. hebben we de vorige zwangerschappen niet gedaan, toen hebben we het onze ouders met een week of 6 verteld, maar nu voelt dat wel prettig, ook omdat we het met kerst al wisten en niet verteld hebben..
    Misschien laten we het onze oudste dochter wel op haar verjaardag vertellen. dan ben ik ruim 11 weken zwanger. Maar ik weet niet of mijn buik dat red :roflmao:.
    Heb het nu aan 1 vriendin verteld, op de 1 of andere manier moet ik haar altijd foto's van mn testen appen;)
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  13. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Heee meiden!
    Leuk dat er al een clubje is, @Brinsa mag ik erbij?
    Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, verwachtte datum 7-9-19.

    Ik had het niet meer verwacht dat ik zwanger zou raken en eigenlijk hadden we stiekem samen de moed al een beetje opgegeven en ons ingesteld op een gezin met 4 (ook omdat ik superveel stemmingswisselingen had door die stomme hormonen, en ik dat slecht trok, haha!)

    Maar... dan toch een kerstcadeautje! Ik weet niet waarom, maar gisteren bedacht ik me ineens om een test te doen en ja hoor: een tweede streepje!
    Vandaag nog een keertje gedaan en het streepje was al donkerder, dus ik geloof er zeker in.

    Ik heb nog niet naar de verloskundige gebeld, dat ga ik ergens in het nieuwe jaar wel doen, nu eerst zelf even wennen aan het idee, haha! :)
     
    Juf89, esklessebes en Coortje88 vinden dit leuk.
  14. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Jeetje, wat praten jullie veel! Welkom 'nieuwe' dames, en gefeliciteerd!

    @SanvVW Dankjewel, jazeker een erg lastige tijd... Maar merk nu wel dat het heel positief werkt dat ik nu weer zwanger ben. Eindelijk weer iets moois om naar uit te kijken! Ik doe denk ik niet mee met MvM, puur omdat ik door alles wat ik heb meegemaakt helemaal op mezelf wil focussen.

    Wij vertellen met oud en nieuw dat we weer een kleintje verwachten. Mijn ouders, zus, oom tante en neefje komen die avond naar ons. Dat is ook meteen onze meeste hechte familie waar we ieder jaar mee op vakantie gaan en veel mee doen. Dus iedereen is dan mooi bij elkaar. We vertellen het expres zo vroeg. Zij zijn er enorm voor ons geweest toen onze kindjes overleden, en hebben het er zelf ook nog steeds moeilijk mee. Oudjaar wordt voor ons ook een dubbel moment, aangezien het zo'n heftig jaar was. We vinden het heel mooi om dan iedereen toch positief nieuws te kunnen brengen!
    We eten hier met z'n allen, en daarna ga ik het nagerecht halen. Dit wordt een bak ijs met blauwe en roze muisjes daaroverheen, en een vlaggetje met 'NEW YEAR, NEW BABY - September 2019'. Dus dan zien ze het meteen als we binnen lopen met het nagerecht.

    Andere familieleden en vrienden vertellen we het pas na de eerste echo. Maar het hoeft niet zo'n groot geheim te zijn als de vorige keer, mensen verwachten en weten toch wel dat we de wens weer hadden... En ik heb natuurlijk ervaren dat het altijd mis kan gaan, en niet alleen in de eerste 12 weken.

    @Mimus Dankjewel!

    @Blue lady Leuk, zo vroeg een echo!

    Onze eerste echo bij de gynaecoloog staat op 14 januari gepland, en de echo bij de verloskundige op 26 januari. Ik heb namelijk nog niet helemaal de keuze gemaakt waar we deze zwangerschap begeleid willen worden. Ik neig naar de verloskundige, voelt beter :) @Brinsa zet je het op de lijst?

    Ik wist vanaf 8 dpo eigenlijk al dat ik zwanger was. 3 dagen menstruatiepijn gehad. terwijl ik dat altijd pas heb als ik echt ongesteld ben. Verder pijnlijke kuiten en slecht slapen, vroeg wakker en veel dromen. Dinsdag mijn innestelingsbloeding gehad, bruinverlies dus ik had weer paniek... Maar is alweer voorbij en was alleen bruin. Had ik tijdens de zwangerschap van mijn zoontjes ook, maar door wat ik allemaal meegemaakt heb ben ik zo onzeker... Inmiddels helemaal niet onzeker meer, bruine afscheiding is gestopt en de testen zijn goed opgelopen! Nu soms nog wat steekjes en krampjes in de baarmoeder, een beetje misselijk af en toe en nog steeds slecht slapen.

    @LOLA101 Ik heb ook af en toe last van lichte menstruatiepijn, blijkt volkomen normaal te zijn!

    Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb!
     
    Buko, esklessebes, Brinsa en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Dit zijn mijn testen: van boven naar onder (rechts naar links) 12 dpo, 14 dpo en 16 dpo. Ik stop ook maar... haha!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Maris80, Brinsa, Coortje88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    @xDaantje heb even terug gelezen, maar wat heftig allemaal wat jij hebt meegemaakt zeg! Hopelijk verloopt deze zwangerschap zonder zorgen voor je, je testen zien er in ieder geval goed uit!
    En leuk idee hoe je het wil vertellen met oud en nieuw!

    Ik heb er nog niet over nagedacht hoe we het gaan vertellen. Denk gewoon vertellen, niks geks ofzo. Lijkt me wel leuk om straks met de geslachtsbepaling iets te doen met een taart of ballon ofzo.

    @Lentekind85 Yes! Welkom bij de club meid, super fijn voor je!

    Ik ben vandaag toch een partij misselijk geweest! En extreem moe! Ga nu ook lekker slapen. Gek dat dat zo van de 1 op de andere dag komt opzetten.
     
    Lentekind85 vindt dit leuk.
  17. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    ♧ 1 - 15 september '19 ♧

    1 September
    Blue lady - 30 jaar - 2de kindje
    Esklessebess - 34 jaar - 2de kindje

    2 September
    SanvVW - 32 Jaar - 3de kindje
    Piindaa - 27 jaar - 2de kindje
    Coortje88 - 30 jaar - 2de kindje

    3 September
    LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje

    4 September

    XDaantje - 26 jaar - 3de kindje

    5 September
    Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje
    Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje
    Loes33 - 35 jaar - 2de kindje


    6 September

    7 September

    Juf89 - 29 jaar - 2de kindje
    Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje


    8 September

    9 September

    10 September

    11 September

    12 September

    13 September

    14 September

    15 September

    |《Meisje (0)》|《Jongen (0)》|《Verrassing (0)》|

    Afsprakenlijstje:


    Januari:


    5 januari - Blue lady onofficiële eerste echo.
    14 januari - XDaantje eerste echo gyn.
    15 januari - Brinsa eerste echo.
    15 januari - Piindaa eerste echo.
    17 januari - Blue lady officiële eerste echo.
    17 januari - Esklessebess eerste echo + intake.
    21 januari - SanvVW eerste echo.
    22 januari - Blue lady intake verloskundige.
    23 januari - Juf89 eerste echo.
    26 januari - XDaantje eerste echo verloskundige.
    28 januari - Juf89 intake verloskundige.




    Wil je op het lijstje? Tagg Brinsa en dan zet ik jou of je afspraak op het lijstje:):thumup:.
     
  18. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Lentekind85 vindt dit leuk.
  19. LOLA101

    LOLA101 Lid

    20 dec 2018
    71
    78
    18
    Vrouw
    Wat leuk al die ideeën om het grote nieuws te vertellen. Ik zit nog wel in een heel ander stadium als jullie merk ik. Wij willen er eerst zelf graag van genieten en het graag nog even voor onszelf houden.

    De uitslag vanochtend van het bloedprikken was goed, steeg mooi. 3 januari echo om uit te sluiten dat het op de goede plek zit en nergens anders. Wel fijn idee !!

    Wat een geniaal idee, dat etiket van de champagne verwisselen. Ik heb vanochtend meteen een fles kinderbubbels gekocht !
     
    xDaantje en Blue lady vinden dit leuk.
  20. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    ♧ 1 - 15 september '19 ♧

    1 September
    Blue lady - 30 jaar - 2de kindje
    Esklessebess - 34 jaar - 2de kindje

    2 September
    SanvVW - 32 Jaar - 3de kindje
    Piindaa - 27 jaar - 2de kindje
    Coortje88 - 30 jaar - 2de kindje

    3 September
    LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje

    4 September

    XDaantje - 26 jaar - 3de kindje

    5 September
    Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje
    Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje
    Loes33 - 35 jaar - 2de kindje


    6 September

    7 September

    Juf89 - 29 jaar - 2de kindje
    Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje


    8 September

    9 September

    10 September

    11 September

    12 September

    13 September

    14 September

    15 September

    |《Meisje (0)》|《Jongen (0)》|《Verrassing (0)》|

    Afsprakenlijstje:


    Januari:


    3 januari - LOLA101 echo.

    5 januari - Blue lady onofficiële eerste echo.
    14 januari - XDaantje eerste echo gyn.
    15 januari - Brinsa eerste echo.
    15 januari - Piindaa eerste echo.
    17 januari - Blue lady officiële eerste echo.
    17 januari - Esklessebess eerste echo + intake.
    21 januari - SanvVW eerste echo.
    22 januari - Blue lady intake verloskundige.
    23 januari - Juf89 eerste echo.
    26 januari - XDaantje eerste echo verloskundige.
    28 januari - Juf89 intake verloskundige.




    Wil je op het lijstje? Tagg Brinsa en dan zet ik jou of je afspraak op het lijstje:):thumup:.
     

Deel Deze Pagina