♧ 1 - 15 september '19 ♧ 1 September Blue lady - 30 jaar - 2de kindje Esklessebess - 34 jaar - 2de kindje Frun - 38 jaar - 2e kindje 2 September SanvVW - 32 Jaar - 3de kindje Piindaa - 27 jaar - 2de kindje Coortje88 - 30 jaar - 2de kindje 3 September LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje 4 September XDaantje - 26 jaar - 3de kindje 5 September Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje Loes33 - 35 jaar - 2de kindje J38 - ? Jaar - 1ste kindje 6 September Petrablij - 36 jaar - 2e kindje 7 September Juf89 - 29 jaar - 2de kindje Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje Lotus88 - 30 jaar- 1ste kindje Wonderd - 26 jaar - 1ste kindje 8 September MissAVA - 30 Jaar - 2de kindje Lorraine - 29 jaar - 1ste kindje Izi - 32 jaar - 3de kindje 9 September Aba - 24 jaar - 1ste kindje 10 September Elsa86 - 32 jaar - 4de kindje Sophiejacoba - 23 jaar - 2de kindje Lauren5 - 29 jaar - 11 September Maris80 - 38 jaar - 1ste kindje Lady1984 - 34 jaar - 2de kindje Will 1991 - 27 jaar - 3de kindje 12 September Buko - 30 Jaar - 2de kindje Knoopster - ? Jaar - 3de kindje Theekopje1987 - 32 jaar - 2de kindje Mamjdmm - 33 jaar - 5de kindje 13 September Ukkie26 - 26 Jaar - 2de kindje 14 September rm2015 - 29 jaar - 2de kindje 15 September Lena67- 29 jaar - 3de kindje Jesebelletje - .. jaar - 3de kindje |《Meisje (0)》|《Jongen (0)》|《Verrassing (0)》| Afsprakenlijstje: Januari: 29 jan - Frun 2e echo gyn 31 jan - Lotus88 eerste echo. 31 jan - LOLA101 echo gyn 31 jan - Maris80 echo Alicante Februari: 4 feb - Mamjdmm eerste echo 6 feb - xDaantje termijnecho + NIPT counseling gyn 7 feb - Aba eerste echo. 8 feb - Lotus88 intake vk. 11 feb - Loes33 termijn echo 12 feb - SanvVW termijn echo 13 feb - LOLA101 12 weken echo 15 feb - Frun termijn echo 15 feb - Elsa86 termijn echo 18 feb - Brinsa termijn echo + intake 18 feb - Will1991 termijn echo 18 feb - Mamjdmm intake vk 18 feb - Juf89 termijn echo 18 feb - sophiejacoba termijn echo 19 feb - Lentekind85 termijn echo + NIPT + bloedonderzoek 20 feb - MissAVA termijnecho 21 feb - Maris80 intake vk 21 feb - Lotus88 termijnecho Maart: 13 mrt - LOLA101 geslachtsbepaling 20 mrt - Elsa86 geslachtsbepaling
Gebruiken jullie visolie meiden? Lees dag adh vooral belangrijk is in laatste trimester maar zijn er meiden nu al mee begonnen?
Nee ik slik wel de VSM compleet mama, maar dat is volgens mij niet met visolie. Heb volgens mij bij 1 zwangerschap die tabletten wel geprobeerd, maar ik kreeg ze niet weg. Dus daarna nooit meer geslikt. En dat ga ik nu ook niet doen.
Er blijven volgens mij verdeelde meningen over de werkzaamheid van visolie pillen en moet momenteel zelf niet denken aan die smaak die een uur later weer naar boven komt
Ik slik wel visolie capsules. Ik slik de fish EPA mini volgens mij van orthica. En als je het met wat eten inneemt en genoeg drinkt erna heb je geen last van oprispingen. Maar het is pas echt belangrijk vanaf het tweede trimester inderdaad.
Ook hier weer een goede echo. 9+2 en dat klopt precies. Bij 11.0 terug voor termijnecho en nipt counseling. Wat fijn om te zien dat het bij iedere echo tot nu toe goed nieuws was bij iedereen. Ik slik de mama plus vitamines van davitamon met visolie ! Zou het echt helpen??
Ik gebruik capsules van het kruitvat huismerk. Heten geloof ik gewoon zwanger vitamines oid. Zit ook visolie in. In de ochtend vond ik het drama omdat die smaak mee terug kwam bij al het boeren door de misselijkheid. Ik slik ze nu gewoon als ik naar bed ga en heb er daardoor geen last van
Fijn van de goede echo’s meiden! Ik slik ook de mama pillen van Davitamon met extra visolie, merk niks van de smaak. Voor het eerst aan het einde van de dag mn spijkerbroek een standje losser gezet met een elastiekje. Begon echt te knellen! (Wel een spijkerbroek die al best strak zat)
Super dat er weer mooie echo's zijn gemaakt! Qua moeheid gaat het hier op en af, maar ik slaap meestal wel tussen 22u en 22.30. Als ik dan nog beneden zit gaat het lampje gewoon uit Ik slik de Kruitvat multi Zwanger, daar zit inderdaad ook visolie in zie ik net. Zo laatste werkdag van de week en dan weekend! Ben ik ook echt aan toe zeg, beetje bijslapen en dan thuis aan de poets (begint wat te kriebelen, hahaha) Fijne dag iedereen
Hier net de intake gehad bij de verloskundige. Gelijk mijn angsten besproken van de bevalling en dan voornamelijk over een eventuele knip. Deze was heeeeel naar bij mij en vooral het hechten (te strak gehecht, hechtingen die in mijn vlees groeide etc) gelukkig is de kans op een knip bij een 2e minder groot, maar goed we zien het wel. Vandaag nog eventjes werken tot 7 uur en dan lekker weekend
Och.. ik heb bij de tweede ook zo’n last gehad van mijn hechtingen. Het voelde ook alsof er een baksteen op Mn onderkant lag. Kon niet lang staan en heb geloof ik twee weken niet kunnen poepen.. uiteindelijk na die weken huilend in paniek mijn man in de avond naar apotheek gestuurd voor klysma, dat soort dingen kijk je niet naar uit nee nou had ik sowieso geen fijne bevallingen ook. Allebei zonder pijnbestrijding moeten doen.. dat zou ik niet graag nog een keer moeten meemaken.. brrrr...
Ik had bij de 2e ook vreselijk last van de hechtingen. Mijn onderkant was ook bont en blauw, de gynaecoloog had me geknipt met een botte schaar Op de 8e dag heeft de verloskundige de hechtingen verwijderd, de wond was iets gaan wijken en daardoor stond de hechting op spanning. Ook had de gynaecoloog hele dikke knopen in de hechtingen gelegd, was mijn vk niet blij mee. Bij de 3e gescheurd, maar daar heb ik totaal geen last van gehad. Later bleek dat mijn verloskundige ook geen groot fan was van de gynaecoloog die mijn 2e bevalling heeft gedaan. Mijn bevalling van Mia is gedaan door een klinisch verloskundige. Dat was toch vele malen relaxter dan de bevallingen van Emma en Fayèn, die zijn allebei gedaan door een gynaecoloog. De gynaecoloog bij Emma was trouwens wel een leuke (al heeft ze me wel gemarteld met de vacuüm) en zij heeft ook de eerste hechting gezet toen Mia was geboren.
Ik kan me herinneren dat het plassen zo pijn deed na de bevalling. Ik had gelukkig maar 1 hechting en die was voor de mooi. Ik heb wel een fijne bevalling gehad al hebben ze me veel te lang laten lopen. Ze had er 6 uren eerder al kunnen zijn. Ik ben bevallen van haar op 27 april, koningsdag en de verjaardag van mijn man. De ruggenrpik is pas heel laat gezet en ze wouden eerst niet komen. Had rug en been weeen en kon weinig tot niks opvangen. Uitendelijk toen de avondploeg kwam ging het heel snel. Ze knalden de weeenopwekkers omhoog en daar was ze met een 1,5 uur.
Mag ik ook op de lijst? leeftijd 35 jaar, 3de kindje, uitgerekend 4 september 1e echo was 28 januari. volgende echo 21 februari.
Welkom @suussuus Ik heb vandaag 2 mooie en vooral heerlijk zittende positiebroeken gekocht bij h&m. Helemaal happy mee. Wordt wel een beetje bang van jullie bevalling verhalen dames
Vooral niet worden! Je kan toch niet bepalen hoe je bevalling verloopt dus gewoon er lekker blanco in gaan. Heeft geen zin om je er zorgen over te maken haha.
Helemaal mee eens! Mijn man zei gisteren nog dat hij zich verbaasde over het feit dat ik nog weer 'durfde' na de vorige x. Was idd geen droombevalling maar we gaan er gewoon weer voor.. je hebt toch geen idee hoe het loopt. Hangt van zó veel factoren af. Lekker loslaten!