1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Wat goed dat het stijgt! Lijkt me toch een hele opluchting. 3 januari is ook al snel
    Wel fijn hoor.
     
    Coortje88 vindt dit leuk.
  2. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.469
    3.456
    113
    Mag ik ook mee kletsen? Donderdag al positief getest, maar gisteren was de kv test ineens heel licht. Vanmorgen wee getest, waaronder met een CB met wekenindicator en daar stond zwanger 1-2 op.

    Ik heb ovulatietesten gebruikt en ik vermoed dat ik rond 10 september uitgerekend zal zijn. Ik heb maandag 21 januari mijn eerste echo.

    Ik ben 32 jaar en dit is ons 4e kindje. Tekst in mijn ticker klopt niet.

    Ik lees straks even alles terug.
     
    Buko en Lentekind85 vinden dit leuk.
  3. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    ♧ 1 - 15 september '19 ♧

    1 September
    Blue lady - 30 jaar - 2de kindje
    Esklessebess - 34 jaar - 2de kindje

    2 September
    SanvVW - 32 Jaar - 3de kindje
    Piindaa - 27 jaar - 2de kindje
    Coortje88 - 30 jaar - 2de kindje

    3 September
    LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje

    4 September

    XDaantje - 26 jaar - 3de kindje

    5 September
    Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje
    Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje
    Loes33 - 35 jaar - 2de kindje


    6 September

    7 September

    Juf89 - 29 jaar - 2de kindje
    Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje


    8 September

    9 September

    10 September

    Elsa86 - 32 jaar - 4de kindje

    11 September

    12 September

    13 September

    14 September

    15 September

    |《Meisje (0)》|《Jongen (0)》|《Verrassing (0)》|

    Afsprakenlijstje:


    Januari:


    3 januari - LOLA101 echo.

    5 januari - Blue lady onofficiële eerste echo.
    14 januari - XDaantje eerste echo gyn.
    15 januari - Brinsa eerste echo.
    15 januari - Piindaa eerste echo.
    17 januari - Blue lady officiële eerste echo.
    17 januari - Esklessebess eerste echo + intake.
    21 januari - SanvVW eerste echo.
    21 januari - Elsa86 eerste echo.
    22 januari - Blue lady intake verloskundige.
    23 januari - Juf89 eerste echo.
    26 januari - XDaantje eerste echo verloskundige.
    28 januari - Juf89 intake verloskundige.




    Wil je op het lijstje? Tagg Brinsa en dan zet ik jou of je afspraak op het lijstje:):thumup:.
     
  4. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.469
    3.456
    113
    Wat betreft vertellen: ik wil de oudste een trui aantrekken met een 1 erop, de middelste met een 2 en de jongste met een 3. Maar bij de jongste wil ik er ook opzetten 'er moet er toch 1 de jongste zijn' en dan op de achterkant 'maar gelukkig ben ik het niet'.

    Ik vertel het sowieso pas na de 1e echo, maar ga niet speciaal naar de familie toe. Dus ligt eraan wanneer ik ze zie. Kan bij mijn familie maar zomaar zij als ik al 20 weken zwanger ben ofzo. Ik heb niet zo'n goede band met mijn familie (wel met mijn ouders).
     
  5. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Ik heb m'n zoontje een trui aangetrokken met de tekst erop 'best bro ever'. En toevallig gister aardig wat familie gezien. De meeste mensen hadden het niet gelijk door :roflmao:
    De rest van de familie vertellen we het ook zo snel mogelijk. Vrienden gewoon als we die weer een keer zien. Die weten ook allemaal van ons traject, dus ga niet geheimzinnig doen, maar we gaan er ook niet speciaal voor langs.

    Wat doen jullie trouwens met vertellen aan je andere kind(eren)? Na de eerste echo, of pas na 12 weken?

    Mijn testen lopen gelukkig mooi op, nog geen echte knallers, maar dat hoeft toch niet op NOD toch?

    Welkom nieuwe meiden!
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  6. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Wij hebben het net aan mijn moeder verteld, had gebakjes gehaald met van die chocolaatjes met blauwe en roze muisjes erop en aan de binnenkant van de doos geschreven: gefeliciteerd, je wordt oma!
    Ze moes erg huilen, was super blij en verrast.
    Mijn schoonouders weten het ook en verder houden we het geheim tot 12 weken. Ook voor mn dochtertje, die praat anders haar mond voorbij.
     
  7. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113

    Mijn testen zijn nu met 5 weken donkerder dan de controle streep.

    Onze zoon heb ik het wel gezegd maar is er totaal niet mee bezig. Dus komt nog wel.

    Mn neefjes en nichtjes vertel ik het of na de eerste echo of met 12wkn moet even kijken hoe het loopt. En wil deelsniet te vroeg zeggen.
     
  8. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    WoW wat leuk dat er hier zo veel gekletst wordt!! Moest een hoop bijlezen
    Ik ben soms wat moe maar lang niet zoals bij Mn eerste. Toen viel ik om 19:00 al in slaap op de bank, dat heb ik nu zeker niet. Wel wat gevoelige borsten maar dat is alles.
    Angst dat het mis gaat heb ik ook, maar ik denk vele zwangeren.
    Bij mij weten 2 vriendinnetjes ervan en Mn schoonmoeder en schoonzus. Die moesten we het vertellen ivm met kerstdiner waar gerookte zalm en tonijnsteak op het menu stond
     
  9. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    @LOLA101 wat fijn dat de waardes oplopen! Goed gevoel!

    @Elsa86 welkom!

    @Loes33 leuk, die reactie van je moeder!

    Ik vind het toch lastig om nu al zoveel mensen in te lichten denk ik.. al wil ik het wel van de daken schreeuwen, heel tegenstrijdig allemaal.. :roflmao:

    Er wordt veel gekletst hier zeg! Hou het soms niet helemaal bij, ondanks dat ik best veel op het forum zit, nu ik vakantie heb:) sorry als ik niet op alles reageer..
     
  10. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Zo er wordt zeker lekker geklets. Ook ik heb soms moeite om het allemaal bij te houden. Ben helaas extreem moe dus slaap ook veel. Probeer toch tussendoor mee te lezen. En sowieso het lijstje bij te houden.

    Welkom @Elsa86 wat leuk een 4de kindje! En wat leuk dat jullie er eerder voor zijn gegaan.
     
  11. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Lastig he, die vermoeidheid.. Het valt me nog mee, maar ik lig elke avond rond 21 uur wel in bed. Zodra de kids er om half 8 inliggen stort ik in.. Maar ik ben er ook vroeg uit elke ochtend. De jongste vindt om 5 uur dat het dag is en staat dan helemaal 'aan'. Ik trek dat beter dan mn man, dus ik lees elke ochtend bij op het forum :roflmao:
     
  12. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Ja vind het behoorlijk pittig. Het is echt een vermoeidheid die ik niet ken haha.

    Oh wauw 5 uur:eek: dat is wel erg vroeg dan vind ik het nog knap hoelang je het volhoud.
     
  13. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    @SanvVW 05:00 uur vreselijk!! Ben blij dat mijn zoontje tot 08:00 slaapt..

    @Brinsa ik kende die vermoeidheid toen ook niet. Nu vraag ik me af of dat ik nu hetzelfde gevoel heb maar omdat ik gewoon door moet voor Mn zoontje ik het anders ervaar. Of dat ik het nu gewoon minder heb
     
  14. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Ha dames! Inderdaad gezellig dat er hier zoveel wordt gekletst!
    Dat maakt het moeilijk om bij te houden, zeker als je alles op een telefoon leest, haha!

    Ik heb overigens nog niet zoveel symptomen, behalve wat gespannen borsten en wat meer last van brandend maagzuur...
    En vanmorgen met hardlopen waren mijn benen als pap, kwam niet echt vooruit, haha!
    Ach ja, de energie gaat ergens anders heen nu denk ik dan maar ;)

    Slaap lekker voor alle vermoeide dames! Het wordt echt beter over een paar weken! :)
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  15. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Gezellig clubje hoor dit ;)
    Vandaag had ik gelukkig nergens last van, was even bang dat gisteren al de start was van een wekenlange misselijkheid...

    Ik heb nog even op de valreep mn zorgverzekering omgezet en de aanvullende gezinsmodule aangezet. Jullie daar nog aan gedacht?

    Morgenochtend doe ik nog een testje voor de oploop en denk dat ik het daar bij laat.
     
    Blue lady en Lentekind85 vinden dit leuk.
  16. Piindaa

    Piindaa Actief lid

    10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Zo dames, wat is hier veel gekletst.

    Welkom allemaal en leuk dat de groep steeds groter wordt. Ik heb het allemaal even bij gelezen, maar hoop oprecht dat we allemaal mooie plakkers hebben en we over 8 maanden lieve kleine gezonde baby’s in de armen hebben.

    Wij hebben het mijn ouders en broertje verteld en ook aan mijn schoonvader en zus van manlief. Daarnaast 2 beste vriendinnen/vrienden. Dit idd ook mede door het traject. Verder houden we het nog lekker even voor ons zelf en kunnen we nu niet wachten op de eerste echo. Verdrr gooi ik het als alles goed blijft gaan in onze family app of wacht op een verjaardag als we allemaal bij elkaar zijn. Ben daar eigenlijk nog niet heel erg mee bezig.
     
  17. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Zo, even de clear blue digital gedaan vanmorgen. 2-3 dus het klopt inderdaad dat mijn ei later was dan ik verwacht had, anders had de test vandaag zeker wel 3+ aangegeven.
    Wat inhoud dat ik denk dat we nog een meid krijgen, aangezien de laatste keer klussen 2 dagen voor de eisprong was :roflmao:
    Helemaal goed hoor, ik heb geen voorkeur, (als het maar gezond is) maar we hadden wel even uitgezocht hoe we op een natuurlijke manier de kans op een jongetje konden vergroten;)
    Nou nog een week of 15 wachten, dan weten we het bij de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het wordt? En dmv geslachtsbepalingsecho? Of bij de 20 weken echo?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Mijn testen blijven erg licht helaas, maak me wel een beetje zorgen :( zal ze later vandaag even naast elkaar leggen en hier neerzetten. Kunnen jullie mee kijken...
     
  19. LOLA101

    LOLA101 Lid

    20 dec 2018
    71
    78
    18
    Vrouw
    @Juf89 wat vervelend :( dat geeft onrust he. Ik zal voor je duimen!
     
    Juf89 vindt dit leuk.
  20. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Wat naar @Juf89! Hopelijk maakt je lichaam wat langzaam HCG aan.. duimen draaien voor je!
     
    Juf89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina