1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Nog meer dames die zich kip lekker voelen? :o:

Het is ook nooit goed, kwaaltjes, geen kwaaltjes?

esklessebes en Frun vinden dit leuk.
  2. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Helaas niet! Ik dacht van het weekend dat het beter ging, maar vannacht lag ik weer wakker door de misselijkheid :(, en ben ‘s avonds nog steeds zo moe! Hoop echt dat het minder wordt, kan einde van de dag weinig meer hebben en lig rond 8 uur op bed. Niet bepaald gezellig dus

3. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Mooie echo's ook @Loes33 en @Wonderd :) Nu kan ik helemaal niet wachten tot het vrijdag is!

@MinnieM, al met al voel ik mij wel goed hoor. Alleen wat meer moe, de misselijk/weeïgheid lijkt ook weg te trekken.

Oh en meiden mijn buik is de laatste dagen best gegroeid, schrik er gewoon van. o_Oo_O

MinnieM en Wonderd vinden dit leuk.
  4. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Mooie echo’s meid! Geen zorgen meer maken nu en lekker genieten!

5. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Lief dankjewel! Jij ook een prachtige echo heerlijk zeg.
    Dit was jou termijnecho toch , betekent het dan dat je met 20 weken pas weer de volgende hebt??

6. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Ik voel me sinds paar dagen een stuk beter .
    In de ochtend wat misselijk met kokhalzen erbij maar verder prima.
    Merk wel dat bij mij de moeheid er meer insluipt.
    Gister nog een goede echo dus kwaaltjes komen en gaan gewoon , ik hou me er niet meer zo mee bezig en probeer van de goede dagen te genieten en het huishouden dan weer wat op te pakken haha

Frun vindt dit leuk.
  7. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Ja dit was de termijn. We doen met 15/16 weken nog een geslachtsbepaling, kan niet wachten tot de 20 weken hoor ;), niet vanwege het geslacht, maar om zo lang niet te spieken

Frun vindt dit leuk.
  8. sophiejacoba

sophiejacoba Actief lid

29 dec 2018
    143
    165
    43
    Vrouw
    Vandaag een extra echo gehad. Baby zag er heel goed uit en bleek nog paar dagen verder, 10+3. Maandag heb ik officieel mijn termijnecho maar voor nu sta ik op 7 september

xDaantje, Loes33, SanvVW en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.012
    3.667
    113
    @MinnieM hier ook wel wat misselijk maar vooral in de middag en avond maar verschilt ook per dag.
    Vandaag echt begin moe te worden en druk op werk maar ohhh echt sommige kunnen beter uit mn buurt blijven haha k hou redelijk mn mond want anders flip ik:eek::eek: voor mn gevoel dan.
    Er gaan ook wel wat dingen langs mij heen en ik had vandaag voor de 3e keer in deze zw ofzo een soort oogmigraine van die wiebelwormpjes iemand een idee waarvan dat komt?

10. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Fijn dat de echo zo goed was !
    We zijn even ver , ik ben vandaag ook 10+3 , volgende week heb ik ook de officiële termijnecho

sophiejacoba vindt dit leuk.
  11. SanvVW

SanvVW Actief lid

2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Fijn @sophiejacoba weer een goede echo!

@MinnieM ik ben heeeeel moe. Maar verder voel ik me ook prima! Alleen af en toe bandenpijn. En gevoelige borsten.

Hier vanavond de termijnecho gehad. Alles goed, heel beweeglijk beebje, lastig op de foto te zetten. Ik ben nu op 3 september gezet, mooie datum, de verjaardag van mn overleden opa ❤

Nu maandag bloedprikken voor de Nipt en pas over 5 weken weer controle bij de vk en met 20 weken weer een echo... duurt wel echt lang... toch nog even nadenken over een geslachtsbepalingsecho/ pretecho:oops:

Bijgevoegde bestanden:

xDaantje, Loes33, mamjdmm en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Die ‘wormpjes’ heten floaters en zijn heel normaal. Je ziet ze vaak wanneer je moe bent

esklessebes vindt dit leuk.
  13. Jesebelletje

4 jan 2019
    82
    82
    18
    Vrouw
    Ik heb ontzettende hoofdpijn. Ik had mijn vorige zwangerschap soort zwangerschaps migraine en we hebben terug zitten rekenen en dat begon toen ook rond deze tijd. Elke zwangerschap is anders maar deze kwaal herhaalt zich helaas ;) heb normaal nooit hoofdpijn. Heb nu enorm te doen met mensen die dit gewoon altijd regelmatig hebben!

14. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.012
    3.667
    113

Wilde zeggen niet leuk haha.

Heb ze ook regelmatig als ik migraine krijg maar nu met mn zwangerschap al 3x gehad en eigenlijk bijna zonder hoofdpijn. Dacht dat het miss lag aan mn bloedsuiker of bloeddruk maar wat je zegt ben miss gewoon wel moe. Heb ook het gevoel alsof mn hoofd er niet helemaal bij is.

Thnx!

15. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Wij hebben het nieuws bekend gemaakt, zo fijn! Super leuke reacties allemaal, ook van mn baas waar ik een beetje tegenop zag.

Ook aan mn dochtertje verteld en ze is er helemaal vol van en snapt het beter dan ik had verwacht, super leuk! Ze wil wel graag een zusje, want een broertje is een jongen en die vindt ze niet zo leuk zegt ze, hahaha!

Meiden met extreme vermoeidheid, wordt het al minder bij jullie? Ik ben nu enorm aan het rekken om tot minimaal 21:00 wakker te blijven, maar trek het nauwelijks. Ik stort om half8/8 uur helemaal in. Maar lig nu al een paar nachten van 2-4 wakker en ben bang dat dat komt doordat ik zo vroeg naar bed ga. Dus nu iets later proberen, in de hoop dat het vannacht beter gaat.

Blue lady, xDaantje, esklessebes en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Goeiemorgen,

Ik voel mij dik....net op de weegschaal gestaan. Denk kan ik even de weighttracker bijwerken in de app, daar werd ik niet blij van.:( Ben 2,5kg aangekomen al. Maar het zit wel in boobies en buik, dat dan weer wel:roflmao:

@Loes33 Wat leuk! Geweldig hè die kinderlogica. Heb je vannacht beter doorgeslapen?

esklessebes vindt dit leuk.
  17. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Ik ben ook al bijna 3 kg aangekomen hoor! Ik houd ook meer vocht vast merk ik, opgezette vingers.

Net heerlijk muffins gebakken met mn kleine meid en kon het niet laten om van het deeg te snoepen hoor (rauwe eieren).

En een zak vol zwangerschapskleding binnen van de h&m, heerlijk om dat straks te dragen, mn broeken zitten niet meer lekker (behalve treggings)

Vanmiddag controle bij de vk en dan ook geslachtsbepalingecho plannen en formulieren halen voor bloedprikken en nipt

Frun vindt dit leuk.
  18. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Wij hebben weer een mooie echo gehad. De kleine baby was mooi druk en beweegelijk.

25 maart hebben we de geslachtsbepaling.

Bijgevoegde bestanden:

MinnieM, esklessebes, xDaantje en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Prachtig , lekker genieten.
    Was dit je termijnecho ??

20. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Hallo dames ,

Ik zit even met een vraag.
    Donderdag 21 februari heb ik de termijnecho + formulieren voor nipt , afgelopen maandag nog geweest en toen werd frummeltje gemeten op 10+2, met de termijnecho zal ik dan 11+5 zijn.
    Nu vroeg ik mij af of ik tot die termijn echo moet wachten of zou ik al eerder volgende week de papieren kunnen halen bij de verloskundige om alvast bloed te gaan prikken ?
    Scheelt toch weer een paar daagjes wachten op de hopelijk goede uitslag.
    Wat denken jullie zou ik dit kunnen vragen / heeft iemand al de nipt gedaan ??

Deel Deze Pagina