1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus88

    Lotus88 Lid

    30 dec 2018
    40
    56
    18
    Vrouw
    Fijn weer al die goede echo’s!!

    Hier vandaag ook een goede termijnecho! De kleine uk was lekker beweeglijk, dus het duurde even voordat ze de termijn kon vaststellen. Ik ben op 12 weken en 1 dag gezet, op 4 september dus uitgerekend.

    Morgen nog een counselingsgesprek over de nipt en dan maandag alle bloedonderzoeken laten doen. Ook wel weer spannend!
     
    SanvVW, Frun, esklessebes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Shit. Net goede echo. En sinds zondag heel klein beetje bruin slijmverlies. En nu meer.
     
  3. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.474
    3.331
    113

    Haha volgende keer even wakker schudden!
     
  4. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.474
    3.331
    113

    Anders zou je de verloskundige even kunnen bellen! Heb er geen ervaring mee. Hier is wel tegenwoordig hartjesspreekuur kan je elke week terecht om even hartje te luisteren.
     
  5. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Korte update:

    Ik mocht nogmaals langskomen bij de vk. Ze wou nog kijken of ze konden zien waar het vandaan komt. Echo was goed. Baby zat volop te spartelen nu en zat zich goed af te zetten met de voetjes tegen mijn buik (waar ik niks van voelde). Dus dat was een mooie meevaller.

    Ik ga morgen nog naar de huisarts. Hij kan de bm mond nog bekijken en indien nodig evt een Kweekje.

    Vanavond kan ik in ieder geval enigszins rustig slapen denk ik. :rolleyes:

    Oja, en ik moest het even aankijken. Als het meer werd of ik vertrouwde het niet kon ik gewoon bellen.

    Hele fijne vk.
     
    SanvVW, Frun en esklessebes vinden dit leuk.
  6. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.474
    3.331
    113

    Een hele geruststelling en fijn dat je gelijk kon komen!
     
    Lotus88 en MinnieM vinden dit leuk.
  7. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Fijn om te lezen dat er weer mooie echo's waren vandaag!

    En @MinnieM wat een fijne vk zeg, dat je nog even mocht komen (en weer kijken).

    Dochterlief komt na een weekje bij papa weer thuis: Ga eens staan mam...Jeetje wat is je buik dik!
    Dusssss:rolleyes::roflmao:
     
    esklessebes en MinnieM vinden dit leuk.
  8. Wonderd

    Wonderd Actief lid

    3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Hier ook een goede termijnecho .
    11.6 nu uitgerekende datum staat op 6 september 2019.
    Morgen bloed laten prikken voor de Nipt en standaard bloedonderzoek, spannend wel
     

    Bijgevoegde bestanden:

    SanvVW, MinnieM en Frun vinden dit leuk.
  9. mamjdmm

    mamjdmm Actief lid

    15 jan 2019
    130
    96
    28
    Vrouw
    Fijn weer de goede echo's!

    Vandaag vertelde mijn collega dat zij een kindje verwacht in september. Oeps. Ik heb nog maar even mijn mond gehouden, dat komt wel na de vakantie :)

    Maandag de termijnecho, heel spannend! Ik begin me echt beter te voelen (afkloppen!), dus ik heb wel weer even bevestiging nodig ;). En ik zou heel blij zijn als de kids het eindelijk weten!
     
    Frun en Blue lady vinden dit leuk.
  10. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hier vandaag nog even langs de huisarts geweest. Bm mond zag er keurig uit. Heel rustig. Geen bruin te zien alleen wat meer afscheiding wat normaal was voor de zwangerschap. Kweek was niet nodig.
    Vandaag gelukkig ook bij het doen van de grote boodschap geen bruin verloren. Hopelijk blijft het weg.

    Verder direct bloed en nipt laten testen.
    Met 15 weken hebben we weer controle bij vk. En dan nemen we de bloeduitslagen meteen door. Dan ook luisteren naar het hartje. Als dan alles goed is, gaan we het bekend maken denk ik.

    Verder hadden mijn vriend en ik gisteren de echo gefilmd. En bij het bekijken hebben we het idee iets te zien bewegen tussen de benen... Ik denk dat het een jongetje wordt. Maar wie weet.
     
    Lotus88 vindt dit leuk.
  11. Misssummer1

    22 feb 2019
    68
    36
    18
    Vrouw
    Mag ik ook meekletsen? Ik ben 11 september uitgerekend en 28 jaar. Zwanger van de 2de
     
    Maris80, mamjdmm, Lotus88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Vandaag met 3 collega's naar de huishoudbeurs/9 maanden beurs geweest. In de auto vertelde 1 collega dat zij ook zwanger is, 3 weken later uitgerekend dan ik. Is voor haar het eerste kindje. Zo leuk.
     
    Frun vindt dit leuk.
  13. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Gezellig. Welkom. :)
     
  14. Wonderd

    Wonderd Actief lid

    3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Fijn dat het er goed uitzag !
    Leuk dat je wellicht het geslacht al kon zien , willen jullie nog een pret echo laten maken voor het geslacht?
     
  15. Wonderd

    Wonderd Actief lid

    3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Goedemorgen dames ,

    Inmiddels de 12 weken gepasseerd en de misselijkheid is op z'n top.
    Had verwacht en gehoopt dat het af zou nemen nu maar heb nu voor 3de dag oprij overgegeven in de ochtend en word er ook echt wakker door.
    Wil eigenlijk vandaag bij de drogist iets halen voor de misselijkheid , iemand tips ?
    Of wachten en maandag contact met de dokter opnemen?

    Wens jullie weer een fijn weekend het word weer lekker weer !
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  16. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ik zou even wachten tot maandag en de ha bellen. Wat je als zwangere mag is vrij beperkt aan medicatie, dus ik zou niet aan de haal gaan met medicijnen van de drogisterij. Wel zou je kunnen denken aan kamillethee ofzo om je maag wat rustiger te krijgen.

    Sterkte meis.
     
  17. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ja. Tussen week 15 en 20 willen we een pretecho laten uitvoeren.
     
  18. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Goeiemorgen deze zonnige ochtend!

    @Misssummer1 Welkom!

    @MinnieM Mooi dat alles goed is!

    @Elsa86 Ah leuk, was het wat de beurs? En gezellig saampjes zwanger dus.

    @mamjdmm Fijn om te lezen dat je je beter begint te voelen. Nog even en dan kan je jullie 'geheimpje' delen.

    @Wonderd Mooie echo! Balen zeg dat je je zo beroerd voelt, denk idd maar even ha bellen hierover.

    Dit weekend maar even starten met de grote schoonmaak in huis. Begint allemaal wat te kriebelen hier. Moet een hele hoop naar zolder of in de kliko/naar kringloop. Dochterlief heeft gisteravond haar kamer opgeruimd en 'kinderachtige' dingen ingepakt en in de rommel(soon to be baby)kamer gestald:rolleyes:
     
    mamjdmm en MinnieM vinden dit leuk.
  19. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    @Frun ja was heel leuk. Ik heb een babynestje gekocht van Jollein, was nu 20 euro. En 2 setjes kleren van de prenatal. Ik vind die nieuwe collectie zo leuk en ik vind okergeel best wel neutraal. Ook nog een magisch droomkonijn van 25 voor 15 euro en nog een ledikantdeken voor 5 euro. Op de huishoudbeurs koop ik nooit zoveel, alleen een zak van Milka gekocht en een nieuw telefoonhoesje. Die van mij was aan vervanging toe.
     
    Frun vindt dit leuk.
  20. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    @Elsa86 Oh nog aardig wat ja, leuk zeg. En okergeel is ook zo'n mooie kleur en kan idd voor beiden:)
     

Deel Deze Pagina