Dan zullen jullie denk ik echt wel morgen de uitslag krijgen. Ik heb vorige week maandag bloed laten prikken en dat was dinsdag bij het Erasmus. Dus vanaf die dinsdag geteld op werkdag 8 de uitslag. Dus dat kan niet meer lang duren denk ik! Fingers crossed!
Ik heb vrijdag de 22ste bloed geprikt , waar kan je terug zien wanneer ze het daar hebben ontvangen? Hopelijk is het gewoon allemaal goed
Oh dat is zelfs nog eerder.. De vrouw bij het bloedprikken zei dat het dan altijd de volgende dag binnen is bij het Erasmus. In jouw geval was het dan hoogstwaarschijnlijk maandag de 25e binnen. Komt vast snel hoor die uitslag!
Ik heb serieus het liefste vriendje ooit.. vanmiddag stuurde ik hem een appje (was op zijn werk) dat ik een doppler wilde. Dus we zouden vanavond effe online kijken. Ner na het eten gaat de deurbel.. heeft ie met spoed het vanmiddag besteld dus we hebben net na even zoeken 2 mooie hartslagjes gehoord ❤️
Spannend, de uitslagen van de nipt! Het heeft denk ik ook niet met uitslagen te maken, maar met de drukte in het lab verwacht ik. Komt vast snel en hopelijk voor iedereen met een mooie uitslag! @Maris80 wat lief van je vriend! En fijn dat je wel de hartslagen hebt gevonden. Soms hoor je ook wel dat het zelf niet lukt met die dingen en dan wordt je weer zo onzeker lijkt me. Ik durf dat niet aan hoor!
Net het verlossende telefoontje , nipt uitslag was goed ! Wij hebben wel zonder nevenbevindingingen gedaan . Heerlijk vieren van het weekend , was toch weer een opluchting.
Ik heb sinds de 12 weken best last van krampen zoals ongesteldheid. Ik dacht eerst dat het kwam omdat de arts behoorlijk had zitten wroeten met de inwendige echo, maar het blijft elke dag nu terwijl voorheen had ik dat niet.. zal het zo zijn dat vanaf 12 weken de baarmoeder gewoon harder groeit? Iemand ook meer krampen na 12 weken?
Ja heel herkenbaar. Ik heb het elke dag , soms paar uur achter elkaar en dan weer even niet. Ik voel nu ook echt een soort bal boven me schaambot uitkomen , het groeit behoorlijk volgensmij .