1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    De wachttijd heeft dus iedergeval niet te maken met de uitslag!
    Komt helemaal goed

2. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Ohh super!! Gefeliciteerd :thumup:
    Wij mogen volgende week vrijdag :D

Gister controle bij de gyn gehad. Bloeddruk was super netjes, hartjes kloppen goed. Mooi tussenschot tussen baby 1 en 2. En ik mag kiezen voor een keizersnede als ik dat wil.. ben namelijk als de dood om te bevallen. Dus daar ga ik eens goed over nadenken.

Frun vindt dit leuk.
  3. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Hi meiden!

Wat fijn al die uitslagen en al van de eerste baby’s het geslacht bekend, WoW!

Wij haddden ook een goede nipt uitslag, kreeg het per mail doorgestuurd, ook super snel:)

Voelt iedereen zich alweer goed overigens? Ik nog niet super helaas... nog altijd misselijk en weinig energie, hoewel het wel beter gaat dan 2 weken geleden...

4. suussuus

suussuus Lid

20 okt 2012
    58
    27
    18
    NULL
    NULL
    Hier na 2 dagen al de uitslag van de NIPT. Misschien wel vanwege de carnaval, heb carnavalsdinsdag laten prikken en bloedtest naar Maastricht gestuurd. Gelukkig een goede uitslag!

19 maart weer controle, 16 april 20 weken echo dus dan horen we het geslacht (als het goed is).

Ik heb echt al veel last van mijn bekken helaas. Misselijkheid grotendeels weg, maar bij te vet en teveel eten (friet of chips) word ik wel misselijk. Heb ook nog steeds zo'n rare smaak in mijn mond, hoop dat die snel verdwijnt!

5. suussuus

suussuus Lid

20 okt 2012
    58
    27
    18
    NULL
    NULL
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die al 3/4 kilo is aangekomen. Ik heb ook al een aardige buik!

6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ik ben ook nog steeds enorm misselijk en moe. Kan helaas ook nog niet stoppen met de medicatie voor de misselijkheid. Verder ben ik weer afgevallen, alleen nog maar sinds de zwangerschap. Maar met de baby is alles oké gelukkig. Vanmiddag even naar het hartje mogen luisteren voor het eerst.

Wat ben ik blij dat alle nipt uitslagen tot nu toe goed zijn!

7. Misssummer1

22 feb 2019
    68
    37
    18
    Vrouw
    Jeej eindelijk de uitslag van de nipt test binnen en alles was goed. Stond dat de uitslag de 6de bekend was op het formulier, dus wel een beetje slordig zo laat pas bericht dan

Lotus88, Brinsa en Frun vinden dit leuk.
  8. Jesebelletje

4 jan 2019
    82
    82
    18
    Vrouw
    Ik ben ook al aardig aangekomen. Ik heb 13 jaar met een eetstoornis gekampt en heb een paar jaar therapie gevolgd. Ik ben ermee begonnen nadat onze zoon een extreem prematuur was en ik me enorm schuldig heb gevoeld omdat het misschien lag aan mijn ondergewicht. Bij mijn dochter begon ik bijna 2 jaar later 10 kilo zwaarder aan mijn zwangerschap en heb ik mijn gewicht totaal losgelaten. Ben eerder beetje doorgeschoten de andere kant op want kwam iets van 18 kilo aan daar bovenop. Hierna is alles er weer afgeschoten maar ben ik naar een andere instelling gegaan voor andere therapie omdat ik toch weer terug schoot naar ondergewicht. Nu gaat het goed met mijn eten en gewicht en ga ik gezond mijn derde zwangerschap in. Ik voel me soms nog wel een beetje een proppie, maar weet dat ik nooit meer terug wil naar een eetstoornis dus heb daar die heupen en kont wel voor over. Lastige is dat een vriendin van mij ook zwanger is, 3 weekjes minder ver, en zij ontzettend met haar gewicht bezig is. Zij heeft nog steeds ondergewicht en als ik bv. hoor dat zij geen brood eet en heel erg oplet, voel ik me toch slecht dat mijn dieet moment wel vooral bestaat uit mango’s, tosti’s en pasta’s en vraag ik me af of ik toch ook niet iets meer zou moeten opletten.. maar als ik kijk waar ik vandaan kom ben ik blij dat ik, zeker in mijn zwangerschap, niet meer zo bezig ben met eten. Ik ben trots op mijn lijf dat het een kindje aan het maken is en die cellulitis is dan maar wat het kost ik weet nu gelukkig dat de vroeggeboorte niets te maken had met mijn voeding of gewicht, maar ben toch blij dat het me aangezet heeft tot verandering. Ik kan nu ook gewoon een leukere en betere moeder zijn! Ik heb enorm veel zin in deze kleine!!!

xDaantje, suussuus en Frun vinden dit leuk.
  9. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Yes ! Fijn hè , kan je toch lekkerder van je weekend genieten.
    Oeh dat is inderdaad wel slordig.... Je werd gebeld door je verloskundige? Hoe kwam je aan het formulier?

10. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Wat fijn te lezen al die goede uitslagen!!

Hier afgelopen donderdag naar de vk geweest. Ze konden helaas het hartje niet vinden. Ze hebben toen gelijk een echo gemaakt. Blijkt dat de baby erg diep ligt en mijn darmen ervoor zaten dat maakte te veel herrie. Gelukkig maakte de baby heel veel salto’s en druk aan t bewegen en hebben we het hartje mooi horen kloppen.

Hier nog steeds moe en lasr van avond misselijkheid. De rollen zijn omgedraaid en ben ik mooi beroerd vanaf een uur of 17. Waardoor avond eten echt niet wil. Omdat er horeca hebben is manlief savonds ook nooit thuis en dat is soms best pittig met een bijna 2 jarige dochter die niet voor 22 uur slaapt. Haha.

MinnieM en Frun vinden dit leuk.
  11. Misssummer1

22 feb 2019
    68
    37
    18
    Vrouw
    Ja ik ging mailen om te vragen of ze de uitslag ook op zaterdag doorbellen als de uitslag dan komt. Maar ze mailde terug dat ze inmiddels de uitslag had en die naar me zou mailen. Dus heb de mail ontvangen met de brief waar de uitslag op stond. Met datums erbij wanneer ik geprikt heb en wanneer het bij hun binnen was en wanneer ze de uitslag hadden ;).
    Beetje slordig zo laat doorgegeven, maar wel heel fijn nog voor het weekend idd

Frun vindt dit leuk.
  12. LOLA101

LOLA101 Lid

20 dec 2018
    71
    78
    18
    Vrouw
    @Piindaa ik vind een zwangerschap sowieso een stuk intensiever nu er al 1 rondloopt... jij niet? Even liggen wanneer je misselijk of moe bent is er niet bij. Gelukkig hier savonds om 7u wel een slapende peuter haha. 22u?? Klein pubertje of ??

13. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Geen meldingen gehad. :o:Maar ik lees mooie berichten over goede uitslagen. Heel fijn.

Ik zag ook de vraag voorbij komen over dat menstruatiegevoel. Dat heb ik ook sinds begin van de zwangerschap. Is groei van de bm.

Hier sinds vrijdag familie en vrienden het nieuws brengen. Zo veel vreugde en blijdschap. :D
    Je wordt er helemaal vrolijk vandaag.

Vandaag beetje huishouden doen en rustig aan. Volgende week ga ik het op mijn werk bekend maken. :p

Verder lijk ik de baby sinds een paar dagen dagelijks te voelen. Soort gekriebel of vlinders in de buik. Heel leuk. Oja, en afgelopen vrijdag hartje gehoord. :roflmao:

Fijne zondag. Xxx

xDaantje, Frun en Lentekind85 vinden dit leuk.
  14. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    ♧ 1 - 15 september '19 ♧

1 September
    Blue lady - 30 jaar - 2de kindje
    Esklessebess - 34 jaar - 2de kindje
    Frun - 38 jaar - 2e kindje

2 September
    Piindaa - 27 jaar - 2de kindje
    Coortje88 - 30 jaar - 2de kindje
    Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje

3 September
    LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje
    xDaantje - 26 jaar - 3de kindje (2 vlinderzoontjes)
    SanvVW - 32 jaar - 3de kindje

4 September
    suussuus - 35 jaar - 3de kindje

5 September
    Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje
    Loes33 - 35 jaar - 2de kindje
    J38 - ? Jaar - 1ste kindje

6 September
    Petrablij - 36 jaar - 2e kindje

7 September
    Juf89 - 29 jaar - 2de kindje
    Lotus88 - 30 jaar- 1ste kindje
    Wonderd - 26 jaar - 1ste kindje
    Sophiejacoba - 23 jaar - 2de kindje

8 September

MissAVA - 30 Jaar - 2de kindje
    Lorraine - 29 jaar - 1ste kindje

9 September
    Aba - 24 jaar - 1ste kindje
    Elsa86 - 32 jaar - 4e kindje

10 September

Lauren5 - 29 jaar - 5de kindje
    Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje

11 September
    Maris80 - 38 jaar - 1ste kindje
    Lady1984 - 34 jaar - 2de kindje
    Will 1991 - 27 jaar - 3de kindje

12 September
    Buko - 30 Jaar - 2de kindje
    Knoopster - ? Jaar - 3de kindje
    Theekopje1987 - 32 jaar - 2de kindje
    Mamjdmm - 33 jaar - 5de kindje

13 September
    Ukkie26 - 26 Jaar - 2de kindje

14 September
    rm2015 - 29 jaar - 2de kindje

15 September

Lena67- 29 jaar - 3de kindje
    Jesebelletje - .. jaar - 3de kindje

* Izi -32 jaar - mk

|《Meisje (0)》|《Jongen (0)》|《Verrassing (0)》|

Afsprakenlijstje:

Maart:
    11 mrt - xDaantje geslachtsbepaling
    13 mrt - LOLA101 geslachtsbepaling
    13 mrt - Frun controle VK
    14 mrt - Loes33 afspraak vk, hartje luisteren
    18 mrt - Loes33 geslachtsbepaling
    18 mrt - Juf89 geslachtsbepaling
    18 mrt - Frun geslachtsbepaling
    18 mrt - Brinsa controle VK
    18 mrt - xDaantje controle VK
    18 mrt - SanvVW pretecho/geslachtsbepaling
    18 mrt - sophiejacoba controle vk
    19 mrt - SanvVW controle VK
    19 mrt - sophiejacoba geslachtsbepaling
    20 mrt - Elsa86 geslachtsbepaling
    21 mrt - Brinsa geslachtsbepaling
    22 mrt - Elsa86 controle VK
    25 mrt - Lentekind85 intake gynaecoloog

April:
    2 apr - Lentekind85 controle VK
    9 apr - xDaantje 20 weken echo
    11 apr - Brinsa 20 weken echo
    15 apr - SanvVW 20 weken echo
    15 apr - Lotus88 20 weken echo
    17 apr - Loes33 20 weken echo
    18 apr - Elsa86 20 weken echo
    18 apr - Lentekind85 20 weken echo (GUO)

Mei:
    10 mei - xDaantje echo
    21 mei - xDaantje echo

15. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Zo heb even het lijstje naar voren gehaald. De eerste geslachtsbepalende echo's komen eraan. Spannend.

Veel plezier @xDaantje bij de echo, ben benieuwd.

xDaantje en Frun vinden dit leuk.
  16. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Spannend @xDaantje! Veel plezier vandaag! Hoe laat mag je?

Staan er niet nog veel namen op de lijst die hier niet meer actief zijn?? Om de lijst een beetje up to date te houden zeg maar :)

xDaantje vindt dit leuk.
  17. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Er staan er ook nog een paar op die een miskraam hebben gehad.

18. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Oh echt?! Dacht dat we er maar 1 hadden en die staat netjes onderaan.

Ik weet niet welke dames er niet meepraten als jullie dat wel weten tagg ze even en vraag of ze er nog op willen blijven of niet

19. SanvVW

SanvVW Actief lid

2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

Vandaag gebeld door de VK met de mededeling dat de Nipt voor de 2e keer is mislukt. Omdat er bewezen verhoogde kans is op een chromosomale afwijking bij een mislukte Nipt (in resp 2,7 en 4,7% van de gevallen is een afwijking gevonden) kan ik door naar het zkh voor een vruchtwaterpunctie. Maar ik twijfel zo.. aan de ene kant wil ik 'zekerheid', aan de andere kant is mijn gevoel bij dit kindje goed en wil ik de risico's van een vruchtwaterpunctie niet aangaan, hoe klein ze ook zijn.. en dan die naald in mn buik..

20. LOLA101

LOLA101 Lid

20 dec 2018
    71
    78
    18
    Vrouw
    @SanvVW wat vervelend :( en dit zijn van die keuzes die je eigenlijk niet zou moeten maken..

Hoelang duurt het voordat je een evt uitslag van zon punctie hebt? Kun je niet een iets vroegere en uitgebreidere 20w echo krijgen? Geen idee hoor... probeer alleen mee te denken

Deel Deze Pagina