1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Goedemorgen ladies!!

Wij krijgen een MEISJE en een JONGEN!
    Zo blij :D:D:D
    We zijn maar een echobureau geweest in de buurt.
    We gaan volgende week vrijdag nog even terug terug want het jongetje lag niet heel erg mooi om een mooie foto te maken dus mogen we gratis volgende week vrijdag terug!!

Beebjes zijn ruim 8 cm lang en hartjes kloppen mooi met 145 bpm. :thumup:

Blue lady, Coortje88, xDaantje en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Wat leuk @Wonderd en @Maris80!

Nog 2 nachtjes slapen en dan weten wij het hopelijk ook. Zo'n zin in!

Maris80 en Wonderd vinden dit leuk.
  3. SanvVW

SanvVW Actief lid

2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Oh zoooo leuk @Wonderd en @Maris80 wat bijzonder van beide geslachten 1:) je man ook blij zeker!

Is er hier ook iemand die het een verrassing laat? Of zijn we allemaal zo nieuwsgierig?:roflmao:

Hoe is het trouwens met jullie vermoeidheid?
    Ik blijf elke avond rond half 9 naar bed gaan.. nu ben ik er ook wel vroeg uit elke dag (C is altijd tussen 5 en half 6 wakker), maar dat was ik voor de zwangerschap ook. Als mn man er een keer uit gaat slaap ik toch niet meer.. dus dan ga ik zelf wel.
    Op vrije dagen ga ik daar waar het lukt tussen de middag nog mn bed in, nu lig ik ook weer even..:)
    Volgens mij was ik bij mn vorige zwangerschappen minder lang moe.. nou ja, hopelijk snel weer wat meer avond. Ben niet erg gezellig tegenwoordig en ook afspraken met vrienden komen er niet echt van op deze manier.
    Oh en ik zou heeeeel graag gaan zwemmen op de donderdagavond.. nu geen puf:confused:

4. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    @SanvVW ja heel leuk van beide 1 :roflmao: nu hebben we allebei onze eigen mini me, haha!

Hier gaat de vermoeidheid met ups en downs. Als ik een beetje druk ben geweest merk ik dat ik veel eerder moe ben als normaal. Eindelijk sinds 2 dagen geen misselijkheid meer.. ik hoop zoooo dat dat zo blijft!

5. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    @Wonderd en @Maris80 wat leuk dat jullie het nu ook weten! Lekker shoppen nu :). Ik kon het niet laten hoor, gisteren gelijk de prenatal in geweest en een pakje gekocht!

Dames die eerder zijn bevallen, hebben jullie nu ook sneller ‘last’ van je bekkenbodem? Ik verlies echt urine als ik hoest of nies. Dat was allemaal al wat zwakker na mn bevalling, maar nu lijkt het wel 10 keer zo erg!

Maris80 vindt dit leuk.
  6. mamjdmm

mamjdmm Actief lid

15 jan 2019
    130
    96
    28
    Vrouw
    Jep, heb ik ook. Moet echt niet te hard lachen :) en met niesen gebeurd het helaas ook.

7. LOLA101

LOLA101 Lid

20 dec 2018
    71
    78
    18
    Vrouw
    @Loes33 ik heb me al vlot weer aangewend om, net als kort na de bevalling, weer oefeningen te doen. Ik douche iedere dag en heb me aangewend dan altijd die oefeningen te doen anders vergeet ik het haha. Tot nu toe is het niet gekker geworden!

8. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hier vandaag een emo dag. Dat ongeluk heeft me meer gedaan dan dat ik dacht. Vandaag wakker geworden met hartkloppingen en tintelingen in mijn lijf. Soort adrenaline shoot. Gelukkig ging het na een potje huilen weer beter. Hopelijk kom ik snel tot rust zodat ik de baby niet schaadt.

9. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Ooh jeetje meid, heb even denk ik wat gemist?! Heb je een ongeluk gehad?
    Rustig aan hoor!

Wij hebben vandaag met een taartje onze ouders verteld dat we een zoontje krijgen. Was erg leuk om het op deze manier te doen!
    Mijn dochtertje zegt alleen dat ze liever een zusje wil, haha! Ze heeft nog even tijd om te wennen ;)

xDaantje en Frun vinden dit leuk.
  10. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Ongeluk? What happened?

@Loes33 Hoe reageerden jullie ouders? Hopelijk went grote zus aan het idee van een broertje.

11. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    He meiden,

Sorry. Half berichtje.

Ja vrijdag een klein auto ongeluk gehad. Maarja. Ik schrok me ongeluk.

Ik weet nu niet of ik me zo emo en slecht voel door de stress, zwangerschap of wellicht thyrax omdat die bij begin van de zwangerschap opgehoogd is.

Xx

12. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Hè gatsie! Niks aan overgehouden zelf, behalve flinke schrik? Denk dat het een combi is van alles. Dikke knuf!

13. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Niks aan over gehouden nee... anders dan de schrik ;). Ik heb de ha gevraagd nog even extra bloed te prikken voor mijn schildklier.

Gelukkig voel ik me vandaag wat rustiger hopelijk zet dat door. :)

14. SanvVW

SanvVW Actief lid

2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    He wat naar @MinnieM! Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Rustig aan doen!
    Leuk hoor @Loes33! Hoe reageerden ze? Gelukkig heeft je dochter nog even om aan het idee van een broertje te wennen!

Hier stijgt de spanning voor de echo om half 2! Zo benieuwd hoe het met ons kindje is? Natuurlijk gaan we vragen of ze naar het geslacht willen kijken, maar ik ben ook vooral benieuwd of er bijzonderheden te zien zijn, of dat het kindje gezond lijkt.. ga iig wel mijn verhaal doen en er naar vragen!

Frun vindt dit leuk.
  15. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Ook hier in spanning de uren aan het aftellen tot 4u! Ben zoooooo benieuwd!:D:D

16. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Spannend hè! Ik mag om 15.30, ben ook zooo benieuwd!!

Frun vindt dit leuk.
  17. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Wat vervelend joh! Fijn dat je je vandaag iets rustiger voelt, hoop dat het zo blijft!

18. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    @SanvVW spannend , snap dat het toch wel even extra spannend is na de vervelende situatie met de nipt test .
    Je hebt er zelf zo'n goed gevoel over , gaat helemaal goed komen , ga er ook lekker van genieten .

@Frun @Juf89 veel plezier , ben heel benieuwd !

Frun vindt dit leuk.
  19. SanvVW

SanvVW Actief lid

2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Onze echo zag er heel mooi uit. De echoscopiste zag geen gekke dingen en ze heeft best uitgebreid alles bekeken. Kindje kwam wel op alle metingen (hoofd, beentje, buikje) een paar dagen kleiner uit dan mijn termijnecho zei, maar omdat het over het algemeen is, niks om ons zorgen over te maken.
    Geen garanties natuurlijk, maar het sterkt ons wel in het gevoel dat het kindje 'gewoon' gezond is!
    (Oh en het is wederom een meisje!! ❤)

Blue lady, MinnieM, Maris80 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Wat fijn om te horen zeg!! Lekker van genieten :) hebben jullie al 2 meiden? Een echt meiden gezin dan!

Wij krijgen ook een meisje :D vind het zooo leuk!! Zit helemaal op een roze wolk :p

MinnieM, Frun en xDaantje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina