1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.657
    2.561
    113
    @Maris80 wat goed dat ze nog een keer gekeken hebben. Maar leuk 2 meiden!

@Coortje88 voor jou nog even spannend dus.

Coortje88 en Maris80 vinden dit leuk.
  2. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Maris80 vindt dit leuk.
  3. SanvVW

SanvVW Actief lid

2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Oh toch 2 meiden @Maris80, leuk!!

Voor jou nog ff spannend @Coortje88, wel fijn dat je dan terug mag komen.

Ik heb op de 1 of andere manier nog helemaal geen behoefte om te shoppen:rolleyes: haha.. misschien omdat ik al veel meidenspul heb;)
    En het is hier een ziekenboeg, dus slechte nachten en totaal geen energie..

Maris80 en Coortje88 vinden dit leuk.
  4. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hier begint het een beetje kriebelen om te shoppen.

In ieder geval wel genoeg neutraal spul voor als het geslacht een verrassing blijft. :p

Brinsa en Frun vinden dit leuk.
  5. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.018
    3.671
    113
    Krijg ik toch gister een cadeautje op mn werk van iemand. Allemaal meisjesdingen :roflmao::roflmao: geloof dat 98% overtuigd is van een meisje.

Ik ga zo hard lachen bij de echo als het een jongen is :roflmao::roflmao:.

Laat maar snel half april zijn ben zooo benieuwd.

MinnieM, Piindaa en Frun vinden dit leuk.
  6. mamjdmm

mamjdmm Actief lid

15 jan 2019
    130
    96
    28
    Vrouw
    Ik heb stiekem wel zin om te gaan shoppen.
    Ik heb niks maar dan ook echt niks meer :)
    Vorig jaar juli hebben we alles weggedaan wat nog steeds in de commode lag. We verkochten toen de babykamer in de verwachting dat ons gezin compleet was ;)

MinnieM, Frun en esklessebes vinden dit leuk.
  7. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zin om te shoppen.
    Maar dat gaat na morgen toch een stuk makkelijker. Eindelijk weten wij het dan ook!

MinnieM, Maris80, Frun en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    @MinnieM ik vind het lastig om neutrale kleding te shoppen! Ben blij dat ik het nu weet ;)

@esklessebes dat zou wat zijn ja! Hoop dan dat het gebruikte spullen zijn die je kreeg en niet dat diegene echt geshopt had :)

@mamjdmm dus jij moet echt alles nieuw weer?!! Wel leuk, maar wel flinke uitgaven!

@Piindaa veel plezier vandaag!

MinnieM en esklessebes vinden dit leuk.
  9. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.018
    3.671
    113

Haha nee was echt nieuw allemaal. Maar goed mocht het een jongen zijn dan weet ik wel iemand in mn omgeving die het kan gebruiken.

Frun vindt dit leuk.
  10. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Goedemorgen !

Heeft iemand hier ervaring mee of herkenning?:
    Sinds een aantal dagen komt mijn baarmoeder zichtbaar boven mijn schaambot uit.
    In de ochtend als ik op mijn rug lig zie ik en voel ik een behoorlijke harde bobbel , en dan voornamelijk rechts is de bobbel groter.
    Als ik lig doet het verder geen pijn maar als ik draai en dus buik aanspan of bijvoorbeeld bukbuk het een vervelend gevoel.
    Iemand een idee wat het is ? Ik heb woensdag controle bij de verloskundige en zal het daar dan ook voorleggen.

11. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Nou over shoppen gesproken.. pff wij hebben ons al flink uitgeleefd, denk dat we zo’n 75% al hebben gekocht :roflmao::roflmao:
    We waren bij de Zeeman en daar hebben ze ook veel leuke dingetjes hoor.. ohh en het erge is mijn vriend en ik kunnen ons niet echt inhouden haha!

Kinderkamer hebben we ook al besteld en komt de eerste week van Mei. Heb een foto in de winkel gemaakt..

Bijgevoegde bestanden:

xDaantje, Piindaa, Frun en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    @Wonderd Ik zou het niet weten, misschien is je baarmoeder wat naar rechts gekanteld? Vragen bij de vk is wel een goed idee, laat je het antwoord nog even weten?

@Maris80 Oh ja, ik wil ook alles kopen! En de Zeeman heeft inderdaad zulk leuk spul, heb daar al aardig wat gehaald.

Van de week ga ik hier beginnen met verven. Zaterdag hebben we de verfspullen gehaald, dus ik kan los:roflmao:
    Voorlopig ben ik toch thuis, het ging absoluut niet op het werk helaas. Woensdag met moeite 4u gewerkt. Donderdag na een uur besloten dat het echt te druk was allemaal en bijna huilend naar huis gegaan. Werd gewoon steed licht in mijn hoofd van al het geroezemoes en klantcontact:oops: Baal er wel van, maar de stress ervan is het het niet waard.

Maris80 vindt dit leuk.
  13. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.657
    2.561
    113
    @Maris80 hahaha heerlijk he dat shoppen. Ik ben ook echt aan het losgaan:oops:.
    Zeeman heeft inderdaad hele leuke dingen en nog voor een mooi prijsje ook!

Mooi kamertje ook!

Maris80 vindt dit leuk.
  14. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL

Ik herken het gevoel wel. Als we het ovet het zelfde hebben. Heb ik zo af en toe ook. Ik denk zelf dat het De baby is die draait ofzo.
    Zeker als je verder bent in je zwangerschap voel je dit ook goed.

Leuk die kinderkamer! Wij hebben bijna dezelfde bij mn dochter. Alleen dan ietsjes lichter!
    Mn dochter heeft er helaas alleen nog nooit in of op geslapen. Ze vertikt het alleen te slapen en op dr eigen kamer te slapen. Dus alles is bruikbaar voor haar broertje of zusje.

15. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Kijk dan hoe schattig en voor maar 7 euro per jasje. Al merk ik wel dat sommige dingen lastig zijn te verkrijgen in de zelfde kleur en of maat

Gelukkig hoeven we niks te verven in de kinderkamer, het spul kan in elkaar gezet worden en dan alleen nog gezellig aankleden de kamer

Bijgevoegde bestanden:

MinnieM, Frun en Piindaa vinden dit leuk.
  16. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Jesebelletje vanaf 14 weken begon ik echt duidelijk 'iets' te voelen. En vanaf iets na 15 weken waren dit hele duidelijke schopjes die ook van de buitenkant soms te voelen waren. Vanaf toen ook echt meerdere keren per dag, en als ik ga liggen dan begint ie meestal.

Wij zijn nog niet over de naam uit. Vorig jaar natuurlijk al 2 jongensnamen 'weggegeven', en we hebben nog wel bijna dezelfde lijst als vorig jaar. Durf ook pas de knoop door te hakken na de 20-weken echo, om de een of andere reden... Stukje zelfbescherming misschien, terwijl dat nergens op slaat? Hetzelfde verhaal met de babykamer. Durf ook nog niet echt daar aan verder te gaan.

@Elsa86 Wauw, een huis vol meiden! Leuk hoor.

@Lentekind85 Kan me voorstellen dat je met 36 weken vroeg zat vindt voor de kennismaking! Het is nu nog zo ver weg. Wij hebben ons opgegeven voor de cursus Hypnobirthing. Twijfelde zelf ook nog tussen zwangerschapsyoga en samen bevallen, maar uiteindelijk sprak me dit het meeste aan. Ontzettend veel verhalen gehoord en gelezen waarbij de bevalling daardoor zo gemakkelijk en relaxt ging, dat lijkt me heerlijk!

@Maris80 Wat een verrassing, toch 2 meisjes! En wat een mooi kamertje en lieve jasjes!

@Wonderd Geen idee, ik ken het niet! Inderdaad gewoon even aan de vk vragen.

Nog meer mensen naar We Are Pregnant geweest afgelopen weekend? Was best leuk. Een lief broekje gekocht, voucher 50 euro korting voor een zwangerschapsshoot gewonnen en eventjes een echo'tje gehad. Kleine man was weer lekker actief!

Lentekind85, Maris80 en Frun vinden dit leuk.
  17. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.657
    2.561
    113
    Die heb ik in het zwart gehaald hahah

Maris80 vindt dit leuk.
  18. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Na een dochter krijgen wij nu een zoontje !! Helemaal happy!

Wie zou dat voor mij op de lijst willen aanpassen? En 4 april 20-weken echo.

MinnieM, xDaantje, Frun en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Wow wat super!!! Gefeliciteerd!!!

Blue lady vindt dit leuk.
  20. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016