@LOLA101 ze kunnen dan zien of het in de baarmoeder zit i.p.v. ergens daarbuiten. Ze zien dan vaak een zwangerschapsring met iets erin maar verder nog niet heel veel. Hartje zie je vaak pas vanaf 6 weken kloppen. Maar in sommige gevallen zie je dat bij 5 en een halve week ook. Maar reken er niet op dan kan het je ook niet teleurstellen. @Buko gefeliciteerd!! Spannende tijden! Maar het streepje op de test ziet er mooi uit
Ja, blijkbaar Van onze dochter was ik ook meteen de allereerste verse poging zwanger, nu van de eerste cryo. Al duurde het toen wel langer voor ik positief testte. Heb nu 0,0 kunstmatige hormonen in mijn lijf, dus test reageert gewoon op wat er is. Maar ziekenhuis raadt aan om pas later te testen, omdat de kans dat het nu alsnog mis gaat nog relatief groot is. Gaan we niet vanuit natuurlijk
Wat lief dat jullie er aan denken!! Ze zijn donkerder hoor ga nu maar stoppen met testen, en ervan genieten!! Nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom!!
Ah fijn! Gelukkig maar! Welkom nieuwe dames! Spannend! Mvm is geweest, mooie cadeau's gekregen en, belangrijker, een mooie streep op de test! Volgende week dinsdag starten met plassen
♧ 1 - 15 september '19 ♧ 1 September Blue lady - 30 jaar - 2de kindje Esklessebess - 34 jaar - 2de kindje 2 September SanvVW - 32 Jaar - 3de kindje Piindaa - 27 jaar - 2de kindje Coortje88 - 30 jaar - 2de kindje 3 September LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje 4 September XDaantje - 26 jaar - 3de kindje 5 September Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje Loes33 - 35 jaar - 2de kindje 6 September 7 September Juf89 - 29 jaar - 2de kindje Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje Lotus88 - 30 jaar- 1ste kindje 8 September 9 September 10 September Elsa86 - 32 jaar - 4de kindje 11 September 12 September Buko - ? Jaar - 2de kindje 13 September 14 September 15 September |《Meisje (0)》|《Jongen (0)》|《Verrassing (0)》| Afsprakenlijstje: Januari: 3 januari - LOLA101 echo. 5 januari - Blue lady onofficiële eerste echo. 14 januari - XDaantje eerste echo gyn. 15 januari - Brinsa eerste echo. 15 januari - Piindaa eerste echo. 17 januari - Blue lady officiële eerste echo. 17 januari - Esklessebess eerste echo + intake. 21 januari - SanvVW eerste echo. 21 januari - Elsa86 eerste echo. 22 januari - Blue lady intake verloskundige. 23 januari - Juf89 eerste echo. 26 januari - XDaantje eerste echo verloskundige. 28 januari - Juf89 intake verloskundige. Wil je op het lijstje? Tagg Brinsa en dan zet ik jou of je afspraak op het lijstje.
Welkom nieuwe dames, ik heb jullie op het lijstje gezet. @Juf89 wat goed dat het oploopt! @SanvVW wat top!
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dit wordt ons jaar! ♥ @Brinsa dankjewel dat je me op de lijst hebt gezet. Ik ben 30
Gelukkig nieuw jaar iedereen! Dat het een mooi jaar mag worden ❤️ Ik heb zojuist m’n laatste test gedaan... ben zo blij
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hopelijk hebben jullie een gezellige jaarwisseling gehad! Ik heb vanmorgen mijn laatste test gedaam. Teststreep is nu haast donkerder dan de controlestreep, ik vind het mooi geweest met testen nu De misselijkheid begint ook zijn intrede te doen, heerlijk, Haha!
mooie test!! Ik probeerde die ook te krijgen afgelopen zaterdag, gezien ik de week daarvoor al 2-3 weken op de test had gekregen bij precies 4 wkn zwangerschap. Maar hij gaf bij mij helaas weer 2-3 weken aan (bij precies 5 weken zwangerschap). Direct stress natuurlijk, maar na een rondje lezen op internet komt dat gelukkig heel veel voor. Wel nog een gewone action test gedaan en die kon niet donkerder uitvallen, dus het zal wel goed zijn.
Wat is dat vervelend he ! Herkenbaar. Je weet dat het kan maar als het er komt te staan word je toch even onzeker. We willen allemaal graag dat er in dat schermpje komt te staan 'joe meid! Het zit helemaal prima!'
Ja klopt! Je hoopt dat hij dan op 3+ Staat, maar hoeft helemaal nog niet. Ik snap je stress! Maar is echt niet nodig inderdaad Ik had op 2-3 gehoopt/gerekend dus stond letterlijk te springen