1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misssummer1

22 feb 2019
    68
    37
    18
    Vrouw
    Wauw mooie kamer

Maris80 vindt dit leuk.
  2. Misssummer1

22 feb 2019
    68
    37
    18
    Vrouw
    Superleuk een koningspaar

MinnieM vindt dit leuk.
  3. mamjdmm

mamjdmm Actief lid

15 jan 2019
    130
    96
    28
    Vrouw
    Ja, moet alles weer aanschaffen, maar ga lekker marktplaats afstruinen hoor :) Bij de eerste wilde ik alles nieuw, maar dat hoeft niet meer van mij. Hoef ook alleen maar een combi ledikant/commode, heb kastruimte genoeg verder. En mijn zus heeft nog spullen die ik kan gebruiken.

Voorlopig zijn we vooral heel veel geld aan het uitgeven voor de verbouwing waar ze nu mee bezig zijn. We zitten voor 3 weken bij mijn schoonouders in huis omdat de hele benedenverdieping bij ons gestript is :)

@Maris80 wat een mooie babykamer!!

@Frun veel succes met verven :)

@xDaantje oh wat leuk dat shoptegoed!

@Piindaa super leuk een jochie er bij!

MinnieM, Blue lady, Frun en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Piindaa Leuk!!

@mamjdmm Oh en hoe bevalt het bij je schoonouders? Is dat wel goed te doen, of blij als je daar weg bent haha? Wel handig toch, dat je spullen van je zus kunt gebruiken!

5. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.018
    3.671
    113
    Bij kruidvat hebben ze voor 1.50 een ballon met blauwe en roze confetti om kapot te prikken!! Voor degene die het zo willen bekend maken.

MinnieM, Coortje88, suussuus en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    @Piindaa super leuk, ook eerst een meid en nu een jongetje!

@Maris80 wat een mooi kamertje! Wij gaan als het goed is beginnen met het leeg halen van de toekomstige babykamer. Daarna kunnen we ook gaan klussen.

En waar heb je dat jasje vandaan? Heel leuk!

Zijn jullie al over de kleuren van de babykamer uit? Ik denk dat wij voor groen met zwart/wit gaan. Vind die stijl met die tipitentjes zo leuk. Had er al behang van gezien.

xDaantje en Maris80 vinden dit leuk.
  7. mamjdmm

mamjdmm Actief lid

15 jan 2019
    130
    96
    28
    Vrouw
    Ja gaat eigenlijk tot nu toe prima hoor. Zitten hier nu vanaf vrijdag. Schoonvader ligt al wel 3 1/2 week in t ziekenhuis maar die komt donderdag thuis. Wel spannend hoe dat zal gaan (hartproblemen).

Glij ik hier net uit in de badkamer :(
    Zere knieën en een schaafwond op mn voet. Viel nog half op mn buik ook geloof. Zit te twijfelen om even langs de vk te gaan morgen om te horen of t nog goed gaat daar binnen :)

8. mamjdmm

mamjdmm Actief lid

15 jan 2019
    130
    96
    28
    Vrouw
    Hier is de kamer vorig jaar zomer gedaan en daar maak ik een leuk hoekje in. Zal zo foto proberen te plaatsen. (Jongenskamer nu).

9. mamjdmm

mamjdmm Actief lid

15 jan 2019
    130
    96
    28
    Vrouw
    Dit is een stukje van de kamer, maar deze kleuren hebben we.

Bijgevoegde bestanden:

MinnieM, Frun, xDaantje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Heel mooi! Die kleuren wil ik ook!

11. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    @Loes33 jasjes heb ik bij de Zeeman vandaan!
    Ons kamertje wordt wit/grijs met roze accenten. We houden nogal van rust gevende spulletjes en niet te druk met allerlei kleurtjes en tierelantijntjes :$.

Frun en xDaantje vinden dit leuk.
  12. mamjdmm

mamjdmm Actief lid

15 jan 2019
    130
    96
    28
    Vrouw
    Ja ben er ook blij mee. Dit is early dew.

13. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Loes33 Wij laten de kleuren denk ik zoals ze nu al zijn. Vorig jaar voor de jongens 2 muren jadegroen geverfd, en de anderen wit. Aangezien we nu weer een jongetje verwachten vind ik het wel mooi om het zo te laten. Ik vind het heel lastig om de muren een andere kleur te geven. Verder qua accessoires ook groen en grijs of bruin. Daar zijn we nog niet helemaal uit. Die tipitentjes zijn inderdaad heel leuk! Wil je dan ook echt een thema zoals western oid toepassen?

@mamjdmm Oh dat is schrikken! Waarschijnlijk is er helemaal niets aan de hand, je buik kan wel tegen een stootje. Heb je de vk nog gebeld?

14. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Ohja, hier kon ik de baby gisteren van de buitenkant zien trappen! Zo bijzonder!

MinnieM en Frun vinden dit leuk.
  15. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.018
    3.671
    113
    Nog een tipje om uit te delen op werk en of voor de oudere kindjes op school of opvang.

Geboortekoekjes.nl echt supertof had ze bij mn zoon ook en zijn allemaal los verpakt. Evt kan je er nog een gepersonaliseerde sticker op plakken met .... Is geboren oid.

Frun en xDaantje vinden dit leuk.
  16. mamjdmm

mamjdmm Actief lid

15 jan 2019
    130
    96
    28
    Vrouw
    Nee heb niet gebeld. Voelde er verder niks van maar krijg nu toch een beetje een gekke strakke buik. Altijd ‘s avonds he ;)

17. Jesebelletje

4 jan 2019
    82
    82
    18
    Vrouw
    Ik heb dat ook, maar dan links. Ik heb het gevraagd bij de gynecoloog en hij zei dat het waarschijnlijk met de darmen te maken heeft. Hij vroeg of ik ook last van onbstipatie had. Daarbij heb ik meestal krampen en bandenpijn links, dus kan ook gewoon zijn dat de baarmoeder gewoon beetje naar die kant ligt of de baby daar meer ligt...

18. Jesebelletje

4 jan 2019
    82
    82
    18
    Vrouw
    Trouwens.. had vandaag controle en gevraagd of hij kon zien wat het zou worden.. en het wordt een meid!!

xDaantje, Lentekind85, MinnieM en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Heel leuk ! En wat goed dat jullie zo lekker op dreef zijn met spullen uitzoeken , lekker genieten ervan toch

Maris80 vindt dit leuk.
  20. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Vandaag controle bij de VK gehad , prachtig hartje gehoord.
    Bloeddruk en bloedwaarden waren prima en ben nu +4 kilo aangekomen sinds 10 weken afspraak.
    Ben er wel blij mee , met me 1.68 en 55 kilo kan ik wel wat extra's gebruiken en nu lukt het gelukkig wel om wat aan te komen.
    Vind het wel spannend nu weer naar 20 weken echo toe te leven .
    Ben ook nog niet zo enthousiast en fanatiek met dingen komen helaas omdat ik elke keer bang ben slecht nieuws te krijgen , zo vervelend.
    Zaterdag gaan we wel naar een grote babywinkel wat ideeën opdoen daar heb ik wel veel zin in.

xDaantje, MinnieM en Frun vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina