Mooie wagen! Wij waren gisteren ook bij babypark . Kinderwagen hebben we via marktplaats nu. Onze eerste hebben we op marktplaats staan (helaas!) En maxi cosi s. De rest na de 20 weken echo denk ik. Wel leuk he alles uitzoeken
Hier nog steeds niets gekocht. Zelfs geen kleertjes. Box , ledikant, kinderwagen, wipstoel, alles hebben we nog. Alleen nu dingen vervangen in blauw. Boxkleed, dekentjes. Roze is ook zo lullig haha.
Leuk leuk allemaal, hier heb ik nog veel spulletjes hangt er alleen af wat het straks is. Echt heb ik weer droom ik vannacht dat mn zusje blauwe confetti in de ballon deed. Ik kijken of het het juiste was maar haha weet niet wat juist was op dat moment. (Zegt mn andere zus toen ik het haar vertelde misschien is zij wel zwanger van een jongen haha ze zegt de naam .... Krijg ik niet meer uit mn hoofd bij jou)(zij en mn ma zeiden gelijk de meisjesnaam toen zij hoorde dat ik zwanger was) Zoon word bijna boos als k zeg misschien is het wel een broertje hij is overtuigd van een baby zusje/meisje. Zo blij als het over ruim 1.5wk is. Haha kan niet wachten.
@Wonderd mooie en fijne wagen! Wij hebben ook de joolz, ben er heel blij mee. Verder hebben wij ook alle grote spullen nog van mn dochter. Alleen kleertjes en accessoires nieuw kopen. Vandaag toevallig een leuk boxkleed gescoord bij Action! Zwart/wit met tipi tentje, voor maar €10. Dus prima voor erbij of op de grond of zoiets. Heb nog een mooie mintgroene van mn dochter liggen. @Jesebelletje hier begint het ook weer,had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook veel last van. Bij de apotheek verkopen ze goed spul, wat je ook mag als je zwanger bent. Echt doen om aambeien te voorkomen hoor, dat is helemaal geen pretje....
Hier nog niks gekocht, zelf geen kleertjes oid. Komt wel als we het geslacht weten. Voor alle grote spullen ga ik MP afspeuren, de Joolz mag ik misschien overnemen van mijn zus en als ledikant/commode wil ik een combi.
@Wonderd Mooie wagen! Ik vind Bugaboo en Joolz echt de beste kinderwagens die er zijn. Wij hebben zelf de bugaboo Buffalo en Donkey. Alle grote dingen hebben we nog van de andere kindjes. Kleding/lakentjes etc kopen we nieuw. Heb al een paar kleding setjes gekocht Wij zijn weer terug van vakantie. Heerlijke week gehad. Ik mag zo weer naar het ziekenhuis voor een injectie en controle. Verder vandaag alleen maar koffers uitpakken en wassen haha.
♧ 1 - 15 september '19 ♧ 1 September Blue lady - 30 jaar - 2de kindje Esklessebes - 34 jaar - 2de kindje Coortje88 - 31 jaar - 2de en 3de kindje Frun - 38 jaar - 2e kindje 2 September Piindaa - 27 jaar - 2de kindje Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje 3 September LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje xDaantje - 26 jaar - 3de kindje (2 vlindertjes) SanvVW - 32 jaar - 3de kindje 4 September suussuus - 35 jaar - 3de kindje Lotus88 - 30 jaar - 1ste kindje 5 September Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje J38 - ? Jaar - 1ste kindje Loes33 - 35 jaar - 2de kindje 6 September Petrablij - 36 jaar - 2e kindje Wonderd - 26 jaar - 1ste kindje 7 September Juf89 - 29 jaar - 2de kindje Sophiejacoba - 23 jaar - 2de kindje 8 September MissAVA - 30 Jaar - 2de kindje Lorraine - 29 jaar - 1ste kindje 9 September Aba - 24 jaar - 1ste kindje Elsa86 - 32 jaar - 4e kindje 10 September Lauren5 - 29 jaar - 5de kindje Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje 11 September Maris80 - 38 jaar - 1ste en 2de kindje Lady1984 - 34 jaar - 2de kindje Will 1991 - 27 jaar - 3de kindje Misssummer1 - ? jaar - 2de kindje 12 September Buko - 30 Jaar - 2de kindje Knoopster - ? Jaar - 3de kindje Theekopje1987 - 32 jaar - 2de kindje 13 September Ukkie26 - 26 Jaar - 2de kindje 14 September rm2015 - 29 jaar - 2de kindje Mamjdmm - 33 jaar - 5de kindje 15 September Lena67- 29 jaar - 3de kindje Jesebelletje - .. jaar - 3de kindje * Izi -32 jaar - mk |《Meisje (11)》|《Jongen (7)》|《Verrassing (1)》| Afsprakenlijstje: April: 2 apr - Lentekind85 controle VK 4 apr - Piindaa 20 weken echo 5 apr - Lotus88 controle VK 8 apr - Brinsa 20 weken echo 8 apr - Coortje88 20 weken echo 9 apr - xDaantje 20 weken echo 9 apr - Frun 20 weken echo 10 apr - Frun controle vk 12 apr - Esklessebes 20 weken echo 15 apr - SanvVW 20 weken echo 15 apr - Lotus88 20 weken echo 15 apr - Mamjdmm controle vk 17 apr - Loes33 20 weken echo 18 apr - Elsa86 20 weken echo 18 apr - Lentekind85 20 weken echo (GUO) 19 apr - Wonderd 20 weken echo 23 apr - Mamjdmm 20 weken echo 30 apr - xDaantje 3D/4D echo 30 apr - SanvVW controle Vk Mei: 10 mei - xDaantje echo 21 mei - xDaantje echo[/QUOTE]
Ik heb ook maar heel kort mee geschreven omdat ik eerst in andere groep viel en toen uiteindelijk met de termijn echo toch weer in deze groep hoor. Ok zal straks alles is op het gemakje terug lezen en proberen wat actiever in de groep mee te schrijven
hier onze joolz vorige week op MP verkocht en een nuna ivvi savi via MP gekocht. verder alleen een kast en ledikant bij ikea gekocht en een commode op MP. de meubels van onze zoontje waren vrij groot en massief en passen nu niet in de kleine babykamer.
♧ 1 - 15 september '19 ♧ 30 augustus Blue lady - 30 jaar - 2de kindje 1 September Esklessebes - 34 jaar - 2de kindje Coortje88 - 31 jaar - 2de en 3de kindje Frun - 38 jaar - 2e kindje 2 September Piindaa - 27 jaar - 2de kindje Brinsa - 26 jaar - 1ste kindje 3 September LOLA101 - 28 jaar - 2de kindje xDaantje - 26 jaar - 3de kindje (2 vlindertjes) SanvVW - 32 jaar - 3de kindje 4 September suussuus - 35 jaar - 3de kindje Lotus88 - 30 jaar - 1ste kindje 5 September Silvia1980 - 28 jaar - 2de kindje J38 - ? Jaar - 1ste kindje Loes33 - 35 jaar - 2de kindje 6 September Petrablij - 36 jaar - 2e kindje Wonderd - 26 jaar - 1ste kindje 7 September Juf89 - 29 jaar - 2de kindje Sophiejacoba - 23 jaar - 2de kindje 8 September MissAVA - 30 Jaar - 2de kindje Lorraine - 29 jaar - 1ste kindje 9 September Aba - 24 jaar - 1ste kindje Elsa86 - 32 jaar - 4e kindje 10 September Lauren5 - 29 jaar - 5de kindje Lentekind85 - 33 jaar - 3de kindje 11 September Maris80 - 38 jaar - 1ste en 2de kindje Lady1984 - 34 jaar - 2de kindje Will 1991 - 27 jaar - 3de kindje Misssummer1 - ? jaar - 2de kindje 12 September Buko - 30 Jaar - 2de kindje Knoopster - ? Jaar - 3de kindje Theekopje1987 - 32 jaar - 2de kindje 13 September Ukkie26 - 26 Jaar - 2de kindje 14 September rm2015 - 29 jaar - 2de kindje Mamjdmm - 33 jaar - 5de kindje 15 September Lena67- 29 jaar - 3de kindje Jesebelletje - .. jaar - 3de kindje * Izi -32 jaar - mk |《Meisje (11)》|《Jongen (7)》|《Verrassing (2)》| Afsprakenlijstje: April: 2 apr - Lentekind85 controle VK 4 apr - Piindaa 20 weken echo 4 apr - Blue Lady 20 weken echo 5 apr - Lotus88 controle VK 8 apr - Brinsa 20 weken echo 8 apr - Coortje88 20 weken echo 9 apr - xDaantje 20 weken echo 9 apr - Frun 20 weken echo 10 apr - Frun controle vk 12 apr - Esklessebes 20 weken echo 15 apr - SanvVW 20 weken echo 15 apr - Lotus88 20 weken echo 15 apr - Mamjdmm controle vk 17 apr - Loes33 20 weken echo 18 apr - Elsa86 20 weken echo 18 apr - Lentekind85 20 weken echo (GUO) 19 apr - Wonderd 20 weken echo 23 apr - Mamjdmm 20 weken echo 30 apr - xDaantje 3D/4D echo 30 apr - SanvVW controle Vk Mei: 2 mei - Blue lady controle VK 10 mei - xDaantje echo 21 mei - xDaantje echo
Weet ik niet meer, dacht zelfs dat het gewoon iets van eigen merk was. Een drankje. Gewoon even vragen, dan weten ze het vast wel!
Ik heb bij de eerste een joolz day gehad. Vond het inklappen altijd een crime, maar dat hebben ze wellicht bij de nieuwere versies beter gemaakt. Bij de tweede had ik een bugaboo Buffalo. Deze was goed zwaar, maar vond het veilig dat als mijn peuter eraan ging hangen dat ie dan niet omkiepte. Vond bugaboo echt fijn werken. Alles klopte net ff meer dan bij de joolz. Heb ook nog een bugaboo bee gehad. Die ga ik uiteindelijk zeker nog een keer aanschaffen, wat een topding. Heb overwogen om die vanaf het begin te gaan gebruiken nu, maar een grote wagen is toch wel lekker. Gebruik de wagen namelijk ook vaak als bedje op bv. Vakanties in de middag en een grote wagen ligt dan wel zo comfie dit keer ga ik denk ik voor de nieuwe bugaboo fox. Stuk lichter maar wel zelfde voordelen van een bugaboo. Zo’n diepe bak met een zonnescherm die je er helemaal overheen kan trekken vind ik ook fijn zodat niet iedereen in de wagen hangt om te kijken
zo, dat zijn een hoop wagens @Jesebelletje! Ik houd het bij mn Joolz, die ziet er nog prima uit en vond het een fijne wagen!
We zijn de maand in gegaan van de 20 weken echo`s , @Piindaa jij bent de eerste uit de groep. Vind het een beetje spannend maar ben meer blij als het achter de rug is ( en goed natuurlijk) maar moet nog 2,5 weken wachten, wat vinden jullie ervan? Dragen jullie positiekleding? ik heb 2 broeken maar vind het nog overdreven ofzo, terwijl ik wel vind dat mijn buik mooier uitkomt in zo`n broek. Me gewone broeken beginnen ook wel wat te knellen dus misschien niet eigenwijs zijn en lekker aandoen.
Ik heb zin in de 20 weken echo, wij mogen volgende week! En positiekleding draag ik al sinds week 10/11 Wat betreft de kinderwagen, wij hebben een retro wagen,met buggy inzet Niet precies deze, maar soortgelijk.
goed dat je er gewoon naar uitkijkt ! is ook gewoon super leuk om de kleine weer te kunnen zien en lekker lang ook. Zo die is zeker retro, gaaf zeg. Is dat verder ook jullie style met het babykamertje en kleertjes enzo?
Ik kijk ook wel uit naar de 20-weken echo, wij moeten nog drie weken wachten. Extra spannend omdat we dan ook het geslacht 'pas' horen. Ik realiseer me ook wel dat het niet alleen maar voor de fun is en er echt wel iets uit kan komen wat niet goed is en dat het anderzijds ook geen 100% garantie geeft op een gezond kindje. Maar vind het ook altijd wel weer heel mooi om te zien, deze echo.
Ja, weer een mooi spiekmomentje en waarschijnlijk de laatste. Tenzij we toch nog een pretecho doen hahaha. Het kamertje en kleertjes zijn niet retro. We doen wat we leuk vinden. Kleur van de muren in de kamer wordt petrol, commode en ledikant whitewash/wit en nog een knalroze kast.