1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Wij gaan morgen shoppen in Bataviastad, zonder de mannen. Ik denk dat ik niets voor mezelf zal vinden dit keer, ze hebben bij mijn weten geen positiekleding. Maarrrr kan wel babykleertjes halen :D

rm2015 vindt dit leuk.
  2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    Jeetje wat heftig @Maris80

Ik ben net even met mijn meiden naar Zwolle geweest. Ik geloof niet dat ik dat ooit nog weer ga doen, zeker niet op zaterdag. Maar goed, ik heb voor 2 van de 3 een zomerjas kunnen scoren. En nog wat ondergoed en sokken.

Morgen gaan we nog naar vrienden van ons en 's middags weet ik nog niet wat we gaan doen.

Frun vindt dit leuk.
  3. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Heftig verhaal @Maris80 ! Eerst natuurlijk het belangrijkste dat zij zelf weer helemaal hersteld, maar dan ook nog het nieuws dat je je kinderwens vaarwel moet zeggen, heel heftig!

@Frun leuk bataviastad, zijn wij 2 weken geleden geweest. Niet veel keuze qua babykleding hoor. Tumble ‘n dry zit er en een winkel van Lief. En vingino, maar die hebben geen babykleding geloof ik. Had niks voor de baby gekocht, wel voor mn dochter.

Frun vindt dit leuk.
  4. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    @Loes33 Klopt inderdaad, we gaan elk voorjaar. Ach het is een leuk uitje en mijn dochter ziet er altijd zo naar uit! Die is gek op tumble 'n dry en wil graag naar de nik&nik winkel die er schijnt te zitten nu.

5. mamjdmm

mamjdmm Actief lid

15 jan 2019
    130
    96
    28
    Vrouw
    Heftig @Maris80 ! Snap dat t voor jou nu wel heel dubbel voelt.

Onze weekendplannen? Ons huis weer bewoonbaar maken :) Ze zijn nu twee weken aan het verbouwen. Nog een week te gaan. Inmiddels ligt er vloerverwarming, nieuwe wc en is alles gestuukt. Er is een begin gemaakt met het plaatsen van de keuken.

Vanmorgen heb ik even wat bestellingen gemaakt en verzonden en vanmiddag heb ik mijn kantoor helemaal schoongemaakt. Het HELE huis zit onder het stof ;)

Nu gaan we naar een BBQ.
    Fijne avond iedereen!

Frun vindt dit leuk.
  6. SanvVW

SanvVW Actief lid

2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Goedemorgen!

Wat een heftig verhaal @Maris80.
    Niet te bevatten en wat komt het dan dichtbij! Ik heb twee vriendinnen bij wie zwanger worden niet vanzelfsprekend is, vind ik ook heel lastig, maar ik begrijp een beetje hoe je je voelt...

Fijn, de eerste goede echo's! Op naar allemaal goed 20 weken echo's voor ons! Hier nog ruim een weekje wachten.

Ik voel de baby inmiddels zo goed! Heel fijn! Meerdere keren op een dag zachte schopjes:)
    Hier weinig bijzonders dit weekend, lekker rustig

Frun vindt dit leuk.
  7. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Hier word het werken vandaag, gister ook tot laat en morgen even naar de verloskundige en vrijdag de 20 wkn echooooo kan niet wachten.

Frun vindt dit leuk.
  8. Misssummer1

22 feb 2019
    68
    37
    18
    Vrouw
    Jeeej vanaf gisteren eindelijk overduidelijk onze babyboy voelen schoppen. Heel zachtjes maar voelde zo fijn . Nu nog even wachten tot je het ook aan de buitenkant kan voelen !

xDaantje, rm2015 en esklessebes vinden dit leuk.
  9. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie het al voelen! Ik kan ook niet wachten! Hoe ligt jullie placenta? Bij mij ligt die voor, dus kan ook even duren.

Heb soms wel iets gevoeld denk ik, maar dan weer dagen niet. Maakt me ook een beetje onzeker. Vrijdag naar de vk, fijn om dan even het hartje te horen. En volgende week de 20-weken echo.

Frun vindt dit leuk.
  10. LOLA101

LOLA101 Lid

20 dec 2018
    71
    78
    18
    Vrouw
    Hier ligt placenta ook voor ! Dus voelde zelf al een tijdje vanalles maar mijn vriend nog niet. Gisteravond voor het eerst. Zo bijzonder weer.. het is voor hem veel meer 'echt' op deze manier. Sowieso voel ik de kleine man steeds vaker en verder. Ligt denk ik ook wel aan hoe de baarmoeder ligt, smal en al boven mn navel. Moest wel een beetje lachen om de vraag die iemand stelde over positie kleding.. ik heb een buik joh weet niet wat ik meemaak. Misschien leuk eens een buikfoto te delen allemaal? Wel grappig beetje loeren bjj elkaar

Frun vindt dit leuk.
  11. SanvVW

SanvVW Actief lid

2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Mijn placenta ligt achter. Maar ik voel het alleen maar zelf hoor; van buiten nog niks te voelen.
    Ik heb al wel soms een soort van harde buiken/ strak gevoel als ik teveel doe.. gisteren alle ramen beneden van binnen en buiten gelapt, was toch iets te gek. Maar even zitten, dan is het wel weer weg.

Buikfoto's leuk!! Zal ik beginnen?:)

Bijgevoegde bestanden:

xDaantje, Piindaa en Frun vinden dit leuk.
  12. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Wat een heerlijke dag gister zo met het zonnetje shoppen! Ik was stuk toen ik weer thuis was, wel 3 leuke outfitjes en een jasje gescoord voor de kleine meid.
    En buikfoto's, altijd leuk, ik doe mee.:)

Bijgevoegde bestanden:

xDaantje en Piindaa vinden dit leuk.
  13. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Mooie buikjes meiden! Ik zal morgen ook even een foto maken.

@Frun, lekker geshopt en goed geslaagd!

@LOLA101 fijn dat jij zelf wel wat voelt! Ik voel zelf nog niks, dus mijn man moet ook nog even geduld hebben. Hoop wel dat het snel komt, zit er echt op te wachten!

Frun vindt dit leuk.
  14. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Hier placenta dit keer achter. Kon niet missen, gevoel van beweging was dit keer sneller en zo anders.

15. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Foto nog lekker in pyjama bij 19 weken

Bijgevoegde bestanden:

xDaantje, Piindaa en Frun vinden dit leuk.
  16. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    mooi buiken @Blue lady @Frun @SanvVW !!
    Ik zal morgen even een foto maken, maar het is nog niet heel veel hoor haha.

Dit weekend lekker genoten van het lekkere weer, helaas vrijdag weer hoofdpijn gehad en overgegeven, het lijkt wel een soort migraine, nooit echt last van.

Ik voel elke dag wat plopjes in me buik, zo leuk ! weet nu wel zeker dat het de baby is.
    had zondag ook het idee dat ik het voelde met me hand maar dat lijkt me wel erg ster, ik ben wel erg slank zou het dan eerder voelbaar zijn?

@xDaantje en @Frun veel plezier en succes vandaag met jullie 20 weken echo!

Wanneer beginnen jullie met het kamertje? Wanneer zijn jullie bij het eerste kindje begonnen?

xDaantje, Blue lady en Frun vinden dit leuk.
  17. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    @Wonderd Wat vervelend zeg die hoofdpijnen, klinkt inderdaad als migraine.

Prachtige echo vandaag, alles is goed met ons meisje. Volgens het boekje zei de echoscopiste:D Ze is nu 25cm. Helemaal verliefd!

Vandaag was ze ook goed te voelen. Denk dat ik haar nu een week of 3 voel en van buiten nu iets van 1,5 week ook.

Kamertje is hier nu zo goed als leeg, maar moet nog geverfd worden. Hebben wel al alles daarvoor in huis, kan beginnen wanneer we (ik:roflmao:) willen. Bij de oudste hadden we de kamer al klaar met 16 weken...

Bijgevoegde bestanden:

mamjdmm, xDaantje, rm2015 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Maris80

Maris80 Actief lid

23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Zo vandaag hebben we weer even mogen spieken bij onze 2 meiden.. ze liggen zo schattig, hoofdjes bij elkaar maar de 1 ligt naar links en de ander naar rechts :) ze liggen heel mooi op schema, genoeg vruchtwater beide, ze doen het helemaal top!

Ik voel ze alleen nog niet :( placenta ligt ervoor zag ze vanmiddag. Hopelijk ga ik ze snel voelen, al weet ik niet hoe het zou moeten voelen, denk soms iets te voelen als ik op bed lig maar gooi het maar op me darmen :roflmao:..

Over 2 weken komt de kinderkamer, mannetje is dan vrij dus die wilde hem dan al in elkaar zetten.

Bijgevoegde bestanden:

mamjdmm, xDaantje, esklessebes en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. SanvVW

SanvVW Actief lid

2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Ah fijn @Maris80!
    Hoe is het met je schoonzus?
    In het begin lijken de bewegingen ook op rommelende darmen, dus wie weet zijn het toch je meisjes!
    En hoe is het met jou buik? Al wat te zien?

Mooie echo @Frun

Als dit kindje echt een meisje is blijft het kamertje hetzelfde hier denk ik. al willen we wel een dakkapel laten plaatsen dus dan moeten we vast wel iets doen..

Frun vindt dit leuk.
  20. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Hier de kamer behangen en geschilderd. Commode staat (via MP gekocht). Ledikant en kast (Ikea) staan nog in dozen.

Frun vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina