Mijn afspraken staan niet goed.. Ik heb alleen 21 januari vk én echo tegelijk. Het gaat hier wel veel over MK's en Ma's.. Ik word er niet vrolijker van, eerlijk gezegd.. Ik snap dat jullie er mee zitten, maar we moeten ook wat positief zijn meiden! In elke bericht staat bijna wel een keer MK/MA..
Hoi Kitty, Zou je mijn gegevens nog in de lijst willen zetten? Ik ben dus Toto 33 jaar en weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben van onze tweede. De uitgerekende datum komt daarmee op 9 sep. Qua geslacht van tevoren weten, zijn we er nog niet over uit. Bij onze dochter wisten we het niet, al wild vriend lief het eigenlijk wel weten. Toen hebben we eed afspraak gemaakt dat we bij een volgend kindje wel het geslacht zouden willen weten, maar eigenlijk wil ik het weer een verrassing laten zijn. We moeten dus nog maar zien.... Tnx!
Tuurlijk positief blijven hopen, maar het is ook fijn als je je zorgen kunt delen. Ik denk dat iedereen die zoiets heeft meegemaakt altijd "bang" zal blijven, zo ben ik pas blij als mijn kindje gezond en wel geboren is. Van een zwangerschap zal en kan ik nooit meer op en top kunnen genieten. Helaas gaat het niet altijd goed elke zw is een risico of veel geluk, of verdriet.
Hallo dames allemaal gefeliciteerd! Ik wil me ook graag aanmelden voor de lijst. Frysk 29 jaar 1e kindje. vermoedelijke datum is 1 sept 1e afspraak en echo bij gyn 14 jan. mag in oranje
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 30 aug) Godinn, 31jr, 2e kindje, 21-1 1e echo 1 sep) MSI, 31jr, 2e kindje Toch3, 23jr, 3e kindje Aster14, 27jr, 1e kindje Frysk, 29 jaar, 1e kindje, 14-1 1e echo 2 sep) Mieksel, 28 jaar, 1e kindje Senna24, 26 jaar, 1e kindje, 16-1 1e echo 3 sep) Kitty1981, 32 jaar, 2e kindje, 28-1 eerste intake vk 4 sep) 5 sep) 6 sep) 19Susanne87, 26jr, 4e kindje, 21-1 intake vk + 22-1 eerste echo Pumba86, 27 jaar, 1e kindje, 30-1 intake + eerste echo 7 sep) Love1990, 23jr, 1e kindje Giggle, 28jr, 2e kindje, 22-1 eerste echo gyn 8 sep) 9 sep) Toto, 33 jaar, 2e kindje 10 sep) 11 sep) 12 sep) 13 sep) 14 sep) 15 sep) Meisje (0) Jongen (0) Verassing (5) Wil je op de lijst zet het in kleur en dan zet Kitty1981 je erbij.
Hallo dames, Als eerste iedereen gefeliciteerd! Graag wil ik mij ook aanmelden voor op de lijst, heb afgelopen vrijdag en zondag in totaal 3 positieve testen gehad, maar het blijft nog steeds onwerkelijk! Pumba86 - 27 jaar - 1ste kindje - 30-1 intake verloskundige en echo. Vermoedelijke datum 6 september.
Lijst is weer up 2 date. Volgens mij moet tie nu kloppen. Ik mis nu alleen nog een bevallingsdatum van Floortjah.
Begint al lekker drukker te worden hier. Gezellig! Heb me net weer opgegeven voor mvm. Volgende week maar de gyn bellen om een afspraak voor de echo te maken.
pumba en frysk, welkom! ma/mk, tja, thats life, probeer je er niet te druk om te maken en probeer wel te genieten van deze zwangerschap lijst: ik mag ook in het oranje
Dat ben ik met je eens. Maar deze reactie vind ik niet gepast voor de meiden die hier een of meerdere mk/ma hebben gehad, en ook mij stoot je hiermee voor het hoofd, mijn dochtertje namelijk verloren met 15wk. Ik hoop dat het niet hoeft, maar ik zal zeker degene zijn die je er aan zal herinneren
Hallo allemaal, Ik wil ook met jullie mee kletsen. Ik had gisterenavond een positieve test. Mona29 - 1ste kindje - 29 jaar - vermoedelijke datum 7 september. Ik heb nog geen verloskundige of wie ook gesproken. Moet nog ff doordringen dat ik zwanger ben.
Jeeeeej wat een gezelligheid hier! Alle nieuwe meiden gefeliciteerd! Bedankt voor de uitleg Giggle! Snap het nu (verder zal ik er geen woord meer over zeggen ) Oooohh 2 jaar geleden lag ik nu op dit moment weeën weg te puffen hihi echt apart. Morgen groot feest hier Verder voel ik me nog prima en heb helemaal geen kwaaltjes alleen erg poetserig en emotioneel hihi. Bij m'n vorige zwangerschap had ik ook geen kwaaltjes dus ik maak me er niet druk om.
heey dames ook wij hadden een positieve test zaterdag Wil je mij er ook bij zetten. micloveally 31 jaar 2e kindje 3 jan wkz Susanne wat leuk dat je weer zwanger bent. ik schreef ook in augustus forum. leuk je hier weer te treffen