1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Toch3, mooi buikje!
    Stoelen staan inmiddels, wel wennen, maar mooi hoor!

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    @toch: Normaalgesproken kan ik ook niet zo goed tegen de zon en krijg ik last van zonneallergie. Nu heb ik echt helemaal nergens last van. Vreemde dingen hoor die hormonen. ;)

10 km vind ik zelf nog wel meevallen, maar dat komt omdat vriendlief en ik van huis uit lange afstandlopers zijn. Voor de geboorte van onze dochter liepen we regelmatig 40 of 50 km. Ook een aantal keren de vierdaagse van Nijmegen gelopen.

Dank je wel; heb inderdaad mijn vader gebeld. Heb het maar vanuit de auto gedaan. Moest ik toch mijn aandacht nog ergens anders op vestigen.
    Mooie buik!

@tessa: Jee, wat ben ij druk geweest! En mooie stoelen!

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    toto, wij lopen zondags ook vaak een flink eind, al is het nu wel minder ver dan 4 jaar geleden, moeten nu toch rekening houden met 2 kindjes die zelf lopen he ;) Mis het nu wel, maar ik krijg gewoon gruwelijk snel pijn in mn bekken en buik, dus doe het toch maar even rustig aan. Komt wel weer als de kleine er is :)

Echt, ik HAAT vliegen! irritante rotbeestjes maken me al paar ochtenden op rij wakker met hun gekriebel :/ Enigste voordeel is dat ik er dan ook een keer op tijd uit ben :p zo vast eten klaarzetten en nog even was wisselen, dan gaan we weer lekker naar buiten

4. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Als het inderdaad niet kan, dan inderdaad even rustig aan doen. Wij lopen ook minder en minder ver met dochterlief. Gelukkig wil ze nu nog wel een tijd in de wagen zitten en zo af en toe een stukje zelf lopen, maar zodra ze niet meer wil zitten is het bij ons denk ik ook afgelopen met de langere afstanden.

Irritant hè! Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met de snorharen van mijn kat :) Die komt vanaf een uur of zes kijken of ik al wakker ben omdat ze dan brokjes wil. Als het haar te lang duurt, dan begint ze ook nog eens mijn gezicht af te likken.

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    tja opzich, dochter word 3 in augustus dus wat dat betreft vind ik ook dat ze niet meer in de wagen hoeft maar dat betekend wel dat we moeten inleveren op de kilometers. Zoon liep al heel snel heel veel zelf, met 1,5jaar liep hij goeie 2km helemaal zelf :) En lopen liefste over bergpaadjes waar je niet met een wagen kan komen en draagdoek worden ze nu toch wel groot voor, manlief kan het nog wel, maar ik kom met de lengte in de knoei

6. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Vandaag door mijn lieve broer en ouders de meubeltjes gebracht.

Zal foto's toevoegen.. is wel provisorisch opgemaakt/aangekleed/ingedeeld, de nieuwe matras en allerlei dingen moeten nog komen.
    En kamer moet nog behangen worden.

De commode heeft echt zeeen van ruimte.. heeeeerlijk..

Mooi degelijke meubels, lekker stevig :D

XXX Joyce

7. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    en deze nog :)

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    joyce wat leuk zeg!!

Toto pffff zoveel lopen , nee direct harde buiken hier dan:(.
    In de Efteling moet ik ook rustig aandoen.

Hier een wieg op de kop getikt voor 11 euro en hij is nog helemaal zo goed als nieuw!!!!!
    Dadelijk een airosleep via mp halen voor 5 euro en hij is helemaal goed:D

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Toch3 wat een mooi buikje!!!

10. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Joyce leuke spullen weer!

One wat een koopjes! En er zit wel een verschil tussen doorstappen en een hele dag slenteren. Zaterdag gaan we met de hele familie naar de Entering. Ben ook wel benieuwd of ik dat ook trek.

11. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Toto, behalve kwaaltjes heeft het dus ook andere voordelen, behalve een mooi kind straks :cool:

Lopen: ja dat is hier ook lastig hoor, al snel last van mijn buik, laat mij maar lekker fietsen, dat doe ik echt heel veel.

Toch3, hebben jullie ook een rug- of buikdrager? Ideaal, maar wij kwamen ook een keer op een rotspartij terecht. Zag mijn man al naar beneden storten :$ nee hoor, omkeren die handel.

Joyce, dat ziet er al serieus uit! Super.
    Die tuttel slaapt mijn 2e zoon nog steeds mee! Zo lief!

one of kind, goed bezig! Hier ook veel via MP, diaper champ, gister eetkamerstoelen.

Vandaag rustig aan gedaan, heerlijk! Vanavond kijken of het weer lukt om te tennissen, of in ieder geval iets te doen wat daarop lijkt :p

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    @pharilla ziet er luek uit!

@one of kind, das nog eens een leuk koopje!
    en dank je :)

@tessa, een draagdoek voor op de buik. Wil er nu denk nog wel 1 bij die ook op de rug mag maar dat zal wel voorjaar worden denk ik

@hier: vanmiddag toch maar in het zwembad er bij gaan zitten af en toe om af te koelen, hield het anders echt niet uit. En nu eerst maar eens een kouwe douche pakken om verder af te koelen

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Tessa mooie stoelen zeg!!

Toch3 heeeeeeeerlijk in het zwembad:D

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    ja was zeker lekker :) alleen het omhoog komen en eruit stappen word lastig :p

15. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Heerlijk in een zwembad! Ben wel een beetje jaloers :)

Gisterenmiddag op het KDV een high tea gehad voor de keintjes. Ik had samen met dochterlief koekjes gebakken en versierd. Apetrots dat ze er mee was en al helemaal toen ze zag dat ze overal op tafel lagen.
    Er was trouwens echt veel te eten, zowel zoet als hartig, en alle kindjes helamaal hun ogen uitkijken en helemaal verbaasd dat ze alles mochten pakken en eten wat ze maar wilden :)

16. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Afspraken: 4/6 vk en 17/6 3d pretecho

Zo, weer even een update voor de afsprakenlijst, 3d bureau is ook gelukt!

Toch3, draagdoek heb ik niet, lijkt me wel leuk, maar vind het er nog al ingewikkeld (letterlijk haha) uit zien en niet altijd even comfi voor de baby heb ik het idee...
    heerlijk in het zwembad! Hier was het wat bewolkt af en toe, ook fijn.

One of kind, dank je wel! Er heeft al iemand via MP op onze oude stoelen gereageerd, hopelijk zijn die ook snel opgeruimd.

Toto, wat leuk een high tea voor de kinderen!

Over namen zijn we trouwens hier weer erg aan het twijfelen...

Qua babykamer gaan we volgende week behang stomen waarschijnlijk.

Gister lekker getennist. Vanmorgen ga ik niet met jongste zwemmen, want vanmiddag wil ik echt weer eens naar een kleuterattractiepark hier in de stad en vanavond nog even naar een vrijwilligersbijeenkomst van mijn werk. En dan wordt zwemmen erbij teveel. Dus nu lekker rommelen in huis! En hopen op mooi weer straks. Fijne dag allemaal!

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    toto, klinkt gezellig/lekker!

tessa, haha ja eerste keren is het best ingewikkeld om te knopen maar went snel. Hier vonden ze het allebei heerlijk om erin te mogen zitten. Had bij de oudste een draagzak, dat was echt een dramading.
    en wat een drukke planning heb jij telkens zeg!

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Dat was het ook! Vanochtend was dochterlief weer helemaal enthousiast dat ze naar het KDV vond. Toen ik haar vroeg: "Wat ga je bij de juffies doen?" kwam als antwoord: "Koekjes eten!!"

19. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Zo zo gezellige drukke zwangere mama's (to be), lekker aan de klets geweest zie ik :D

Wij mogen zo weer naar ons mannetje spieken om 16:30, zo'n zin aan!
    Ook uitslag van suikertest als t goed is vandaag.. maar verwacht dat t wel goed zit.

Laat straks nog wel even wat horen van me als we terug zijn!
    Fijne middag nog!

XXX Joyce

20. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Toch3, misschien ga ik me er toch maar eens in verdiepen, een draagdoek... Iemand tips?
    Ja het is hier wel gekkenhuis steeds. Vanmorgen had ik niets kunnen doen, maar die hormonen... :) Balkon gesopt, meerdere emmers zwart water eraf gehaald, dus wel voldoening!

Toto, en was ze teleurgesteld dat het onbeperkt eten nu weer beperkt werd :D

Joyce, veel plezier en succes!

Pretpark was weer leuk! Nu lekker bijkomen...

Deel Deze Pagina