1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    miscommunicatie denk ik. Ik bedoelde mijn reactie meer nav godinn's reactie over dat er veel over ma/mk ging. Tuurlijk is het geen prettig onderwerp, ook zonder dat je het zelf ervaren heb. Maar het "hoort" er wel bij en ik vind niet dat je het kan/moet doodzwijgen omdat je het niet wil meemaken. Het KAN gebeuren maar je moet wel proberen er zelf een beetje nuchter in te staan (vind ik dan)
    En het stukje van probeer van deze zwangerschap te genieten... Ik lees zo vaak hier op het forum over angsten dat ik denk "als je je daar al druk over maakt, kan je dan nog wel genieten?" Ik snap ook wel dat als het een keer (of meerdere keren) fout is gegaan dat je dan minder onbezorgd er in staat. Maar probeer wel blij en gelukkig te zijn met deze zwangerschap en de roze wolk overheersen over de grijze/zwarte wolk.

Beetje duidelijk zo? Vind het lastig om goed uit te leggen.

2. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh sorry helemaal uitgerekende datum vergeten volgens het internet 6 sep

3. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    hi mic! Ja ben zo blij voor jullie!

Gek toch dat ik zo ineens aan je moest denken vanmorgen! Vroeg het nog aan de meiden van Augustus (besloten fb pagina nu) ben benieuwd hoe het met mic gaat, en of je ondertussen weer zwanger zal zijn. En het is nog zo ook! Zij vinden het ook heel leuk voor jullie :)

Idd leuk je hier weer te treffen, het is nogal snel na Julia, maargoed het had zo moeten zijn zoals ik in pb aangaf.

xx

4. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Snap het wel hoor, ik wou ook niet zo een opmerking maken, hormonen denk ik.

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    susanne, heb jij last van hormonen?! hier totaaaaaaaaaaaaaaal niet!

ook heel erg veel last van :/

6. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    hahaha ja, ze waren nog niet eens de deur uit, dus zal ze nu wel dubbel en dwars krijgen. Arme man van me...

nou laten we hopen dat het niet al te heftig word die hormonen, gelukkig begrijpen we elkaar.

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    met het middageten warme chocomel op, was niet echt slim, ben me toch een partij misselijk niet :/
    Naja, ga de badkamer nog maar even doen, loop gruwelijk achter met schoonmaken :/

oh! en ik wil oliebollen en die hebben we niet en worden hier niet verkocht! Wèèèèh! :'(

8. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Ik heb spierpijn en heb totaal geen trek. Moet mezelf dwingen iets te eten en dat is toch echt niks voor mij.

9. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Zijn er ook dames die al veel zwangerschapskwaaltjes hebben? Hier alleen nog maar gevoelige (.)(.), maar de rest zal vast nog wel komen.

10. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    zoooooooooooo wat is hier veel gekletst hahahaha.

welkom nieuwe ladies!!!! jeeeeeeeeej mona ook hier whuhuuu;)

godin, ik wil toch even reageren op je berichtje, al is dat al gedaan, maar ook ik voel me idd een beetje tegen t hoofd gestoten als je zoiets zegt...:( dit forum is niet alleen voor de leuke dingen maar ook voor de minder leuke dingen...snap dat het niet altijd leuk is om zoiets naars te lezen/horen, maar voor ons meiden die dit meegamaakt hebben helaas wel de realiteit...en dus kunnen wij zoals 19susanne87 ook al aangeeft nooit meer op en top genieten van een zwangerschap...
    vind dit forum juist zo fijn omdat je hier met je verhaal kwijt kan...er mensen zijn die je steunen en begrijpen...en ik hoop dat ik dat kan blijven doen, ongeacht t onderwerp...
    kan me er echt een beetje boos en verdrietig over maken als iemand zoiets zegt...:( ik hoop voor niemand dit ooit mee te hoeven maken
    waarschijnlijk (hopelijk) heb je het niet zo bedoeld, en eigenlijk wilde ik er ook niet op in gaan, maar t deed me net ff iets teveel om er niks van te zeggen...;)

niemand hier hoopt dat het mis gaat toch??! maar de kans is er helaas altijd...

hier vanaaf lekker met vrienden oud en nieuw vieren...heb 2 flessen rose gekocht, 1 met en 1 zonder alcohol...heb de inhoud verwisseld hahahaha de fles zonder alcohol (etiket zegt met) gaat mee en de andere blijft thuis:p

11. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Voorzichtig mag ik mijzelf ook aanmelden..

Zwanger van 2e kindje, uitgerekend op 9 september, zwanger via MMM, eerste afspraak in kliniek op 21 januari voor inwendige echo.

12. Love1990

Welkom en gefeliciteerd!!

13. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Dat is nog eens goed voorbereid!! :D

Ik drink sowieso al nooit dus ik hoef gelukkig niet inventief te zijn de komende weken. Ook al 8 maanden gestopt met roken dus daar zal ook niemand meer van op kijken ;)

14. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier wordt altijd wel wat gedronken dus met mijn beste vriendin afgesproken dat Zij mijn drankjes maakt hihi (maar dan dus zonder alchohol) hihi en om twaalf uur geef ik de chapmagne gauw door aan manlief als iedereen even niet kijkt

goede jaarwisseling allemaal

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    @love, hier moe, misselijk en zere boobies

@mamak welkom!

ik drink ook nooit dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Krijgen voor de rest ook geen visite ofzo dus verwacht geen problemen ;)
    Rook ook niet en drink haast nooit koffie dus weinig dingen waaraan het gemerkt zou kunnen worden ;)

16. Love1990

Ik rook ook niet, en drink weinig dus daar verwacht ik geen problemen mee. Maar ik ben echt een enorme koffiejunk dus dat gaat gelijk opvallen denk ik!

17. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook geen echte kwaaltjes. Alleen zere borsten. Af en toe ongigevoel. En vanmiddag een klein beetje licht bruine slijm verloren. Het is nu gelukkig weer weg getrokken maar baard mij toch zorgen. Voor mijn nod had ik dit ook al 3 daagjes. Had de vk al gebeld hierover en die zij dat het toen met de innesteling nog te maken kon hebben. Ik ben natuurlijk de afgelopen 3 dagen grieperig en verkouden geweest met hoestbuien. Zou er een adertje gesprongen kunnen zijn wat deze afscheiding zou verklaren. Dat het door de druk van het hoesten komt.

Ik ben zo in staat weer te bellen. En wil mijn afspraak zowiezo hierom wel gaan vervroegen. Wat denken jullie?

18. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Je leest ook zoveel verschillende dingen. Bloedverlies is dan weer normaal, dan weer niet. Buikpijn is dan heel normaal ivm je banden oid maar als het heftig is kan t ook weer iets minder goeds betekenen. Oftewel je weet niet meer wat je denken moet. Je verloskundige bellen kan altijd, werkt vaak wel geruststellend.

Wat betreft het hoesten, zou heel goed kunnen. Ook zonder hoesten gebeurd er nu zoveel in je buik dat een gesproken ader heel goed zo kunnen. Ik was net aan het rennen voor de bus kreeg meteen een steek in mn zij. Niezen doet ook al pijn en ik voel mn banden rekken. De een voelt wat meer als een ander maar er wordt hard gewerkt daar binnen ;)

19. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Giggle... Heb zo gelachen om de fles wijn hahaha.

20. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Hoi!
    Ik mag mij hier geloof ik ook melden!
    Net ook al wat geschreven in het andere september topic!

Ik ben Tralala, 24 jaar en gisteren een positieve test in handen gehad!
    Zouden de MMM ingaan vanwege lange cyclussen (ws. PCOS) en hoog prolactine gehalte. Vrijdag nog door de MRI geweest (oeps) en a.s. vrijdag de uitslag. Dan zou het behandelplan volgen met medicatie.
    Maar als alles goed gaat is dat dus niet nodig :D Helemaal happy en nog erg onwerkelijk!

Door mn lange cyclussen ook geen idee wanneer ik uitgerekend ben en hoelang ik zwanger ben. 14 november voor het laatst ongesteld geworden, maar dat zegt niet veel. CB test zegt 1-2. Spannend!

Deel Deze Pagina