1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    @risu: Wat jammer dat je zoveel pijn hebt. Gelukkig hoef je binnenkort niet meer lke dag op en neer naar school.
    Toevallig moest ik van de week aan je denken en hoe het zat met het tussenschot. Kwam ik vandaag een reactie van je tegen :). Fijn dat dat goed lijkt te gaan, maar wel andere onzekerheden er dus bij. Ik ga voor je duimen!

@toch: Lekker makkelijk dan toch voor het kaartje. Wij hebben een unisex kaartje dus hoeft er alleen een andere naam in.

@ribbenschopper: Hier weinig last van. Kleine lag vorige week in stuit, dus hebben blaas en bmm er onder te lijden gehad. Nu weer gedraaid, maar hij/zij schopt er keurig langsheen.Net onder de onderste rib door naar de voorkant/bovenkant van mijn buik.

@one: jij deze week ook pretecho! :) Fijn dat S.eyhan en jijzelf ook zich weer beter voelen.

@Kitty: Jeetje wat een afspraak! Kan me wel voorstellen dat nu je bmm wat korter wordt je wat ongeruster wordt. Maar voor het open staan hoef je je echt nog geen zorgen te maken. Hoort een beetje bij de termijn en zeker als je al eerder kinderen hebt gehad. Toen ik bij dochterlief werd opgenomen had ik op 32 weken ook al een vingertopje ontsluiting.
    Gelukkig maar een weekje tot de volgende controle.

Hier gisteren de digitale proefdruk van het kaartje gekregen. Ben er zo blij mee! Vriendlief werd gisteren al helemaal gek van mij omdat ik steeds naar het printje zat te kijken en aan het vertellen was hoe blij ik er mee ben en hoe mooi hij is :D
    Overmorgen ook de pretecho. Ik ben echt benieuwd wat dochterlief ervan vindt en of ze het een beetje begrijpt.

2. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @toto, je wil niet weten hoe blij ik met je reactie ben. Ik ben door je reactie een stuk opgeluchter. Ik had echt zoiets van opening neeeeeee dat mag niet.

Heel erg bedankt enne geniet er overmorgen lekker van.

Xxx

3. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Waar is toch die like knop gebleven als je hem wilt gebruiken? :)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier heeft s zijn laatste schooldag op de kleuterschool bij zijn juf.
    Emotioneel afscheid hoor zo'n superlieve juf.

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    one, lekker vakantie na vandaag? Wel vroeg dan!
    Weet niet wanneer onze officiele vakantie is, wij gaan nog even door van de zomer en houden september vrij :) Dat is weer voordeel van zelf lesgeven, zulke dingen kun je ook zelf inplannen

6. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Lekker hoor One vakantie!

Gisteren pretecho gehad. Helaas wilde de kleine niet heel erg meewerken. Ligt nog steeds in stuit en had zowel armpjes als voetjes voor het gezicht. Maar door hele goede apperatuur en een goede echoscopist (hij doet ook GUO's e.d.) die ook verstand heeft van beeldbewerking toch nog mooie plaatjes van het koppie mee kunnen krijgen.
    Dochterlief vond het ook hartstikke leuk al vond ze het na een half uur eigenlijk wel weer tijd worden om naar huis te gaan :)

Zal vanavond wat foto's uploaden.

7. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @ One o heerlijk nu al vakantie. Ik herken het afscheid dat had zl ook in groep 1. Die had ook zo'n lieve juf.

@ Toch, Ook lekker dat je alles zelf kan indelen zeker nu met de zwangerschap. Een uitkomst. Alleen kan ik me voorstellen dat het wel aardig wat tijd in beslag neemt om je kleine zelf les te geven.

@ Toto, Wat leuk een 3/4d echo. Geniet lekker van je plaatjes en ik ben erg benieuwd ernaar.

Hier gaat het gelukkig nog steeds goed. Zo nu en dan een harde buik maar die doet gelukkig geen pijn dus dat is goed nieuws.
    Wel is het trekkerige gevoel weer terug. Maar dat zal wel te maken hebben met de groei van de kleine die nu 200 gr per week minimaal moet groeien.
    Het is alweer vrijdag en dan weekeinde en dan maandag jeeeh. Ik kan niet wachten tot het maandag is en hoop dan beter nieuws te krijgen en meer informatie van wat er verder gaat gebeuren.
    Een ding ben ik voor nu blij en dat is dat de kleine nog heerlijk in me buik zit en elke dag die erbij komt er 1 is en hoop na maandag wat meer rust en zekerheid te krijgen.

Vanavond gaan we op visite bij goede vrienden van ons en zij zal ook bij de bevalling aanwezig zijn. Zaterdag ook weer visite bij andere vrienden en zondag een lekker rustig daagje gepland.

Nou meiden fijn weekeinde alvast.

8. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Kitty, wat fijn dat je je beter/rustiger voelt en maandag is het zo! :)

Het trekkerige gevoel ken ik wel hoor. Zal zeker de groei zijn. Ik zie het ook aan mijn weekfoto's van de buik dat in de week dat ik erg last heb gehad van het trekkerige gevoel, de buik echt een stuk groter is geworden.

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    @kitty, wisselt per dag eigenlijk. Maandag en vrijdag zijn "korte" dagen, speciaal voor de moeders die ook nog internaat moeten rijden. De andere 3 dagen zijn het 4 opdrachten. Ben meestal wel met een uurtje klaar, afhankelijk van hoe zoonlief meedoet. Maar straks komt dochterlief er ook nog bij dus dan gaat het me wel meer tijd kosten, al is dat vooral nog spelen om woordenschat uit te breiden

fijn dat de harde buiken geen pijn doen.

@hier: begin last van nesteldrang te krijgen :( Erg vervelend aangezien ik niet veel kan en er geen zusje is ;) Daarbij duurt het nog zo 9 weken dus vind het met mn verstand onzinnig om alles al te gaan wassen enzo. Dus net eerst maar de kasten van zoonlief opgeruimd en uitgezocht, alles onder zn bed uit want daar lagen ook nog babyspullen. Misschien vanmiddag begin maken met kast van dochter, anders morgen.

10. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Toto ik merk idd dat mijn buik ineens ook weer in omvang is gegroeid. Ik had het idee dat het weer ff stil stond en het trekkerige gevoel weg was.

@ Toch, leuk dat je het zo goed kan combineren en wat ben jij actief bezig zeg. Ik wil ook een hoop gedaan hebben maar heb er echt op een of andere manier geen zin in om er aan te beginnen.

Kleertjes wassen daar wacht ik ook nog even me tot het geurtje van robijn zwitsal in de winkel ligt.

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    kitty, dat is ook niet elke dag hoor ;) Maar voel me nu goed dus wil er even gebruik van maken (met de wetenschap dat ik vannacht weer pijn heb)

Dacht dat ik een mooi plekje had gevonden voor de kinderwagen: onder de trap. Wil ik hem er net neerzetten (tja, ik wil de kasten opgeruimd hebben dus wagen moet eruit), past het net niet, bij de achterwielen is hij te breed :( Wil ik daarna luiertas aan de wagen hangen, knip de kaartjes eraf... blijkt er nog een beveilingsding aan te zitten, zijn ze vergeten eraf te halen. Gelukkig was de meneer aan de telefoon zo vriendelijk om te vertellen hoe ik kan proberen hem los te krijgen zodat ik niet perse naar de winkel hoef te komen.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Toto ik ben benieuwd naar je foto's!!!

Hier ligt ze ook dwars en in stuit.
    Ze had ook alles voor haar gezicht maar ook dankzij de goede apparatuur toch hele mooie foto's gekregen.
    En wat lijkt ze op haar grote broer!!:D
    De echoscopiste zei, oei wat kijk ze gefronst, en mijn ouders en ik ja hoor ze lijkt op haar grote broer, die deed dat ook op de echo hahaha.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier zie je ook datzelfde gezichtje in en ze heeft al haar!
    Ze ligt trouwens weer 1 hele week voor en woog al 1448 gram!
    Ff op haar foto laten zien hoe ze ligt:$:(

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    mooie foto's One!

15. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Erg mooi One!!
    Ze lijkt inderdaad op dr broer, vooral dr ogen vind ik!

Mooi om te zien hoor!

XXX Joyce

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja vk zei al heel vroeg dat zij ook grote ogen ging krijgen.
    Dat dopneusje heeft ze ook net als Seyhan maar ben nu bij mijn ouders heb hier niet de 3d foto van hem.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    De laatste beloof het.
    3D eerste Seyhan 2e zusje

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    @toch: Goed bezig hoor! Maar balen dat de wagen net niet past en het beveiligingslabel ook nog... Fijn dat de winkel wel telefonisch wilde ondersteunen. Is het inmiddels gelukt om dat ding te verwijderen?

@One: Mooie plaatjes hoor! Broer en zus lijken echt wel op elkaar.

Bij deze de foto's van gisteren :)

19. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ter vergelijk die van mijn dochter. Zijn op 1 dag na op dezelfde termijn gemaakt. Vind ze totaal niet op elkaar lijken. Deze beeb lijkt ook al veel meer vet te hebben.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Toto mooie foto's!!!
    Vind bij jou idd zus en brusje niet echt op elkaar lijken,
    En idd deze beeb wat meer vet op hoe je het zegt hihi.
    Wel een mooie kindje zeg!!

Maar dit meisje komt qua gewicht ook een stuk verder als dat ze is eigenlijk.
    Hier lagen ook telkens haar voeten, benen en handen voor het gezicht dus was ff wachten eer dat we haar mooi kregen te zien haha.

Deel Deze Pagina