@One, echt broer en zus @toto, nog niet geprobeerd. Kan volgende week langs de winkel, vind dat veiliger en meot toch nog paar dingetjes kopen dus combineren we het Mooie plaatjes!
Dank je one! Gisteren lag er elke keer wel wat voor. Op een gegeven moment moest ik ook volledig op mijn zij liggen om het beeld beter te krijgen. En dan is de techniek van tegenwoordig zo mooi, want een 3D beeld kun je alle kanten op draaien en dan knipte de echoscopist elke keer een stukje beeld/weefsel weg wat voor het gezicht lag. Echt gaaf dat zoiets kan!
Tnx toch! Scheelt dat je dan wel in de buurt van de winkel bent dan. Zou ik me ook geruster bij voelen dan zelf aan de gang te gaan met het risico op beschadiging.
Ja hier idd ook. Ze ligt hier echt dwars, kontje beneden en dan naar beneden kijkend ook met haar gezichtje
Hallo dames! Hoe is het hier? Hier enooooorme nesteldrang vandaag.. heb alles klaargezet om morgen te beginnen met wassen en strijken van alle baby kleertjes/spullen! Ook het kamertje nog eens goed uitsoppen nu alles ff in de was zit Gewoon zin aan.. (maf mens he!! ) Kinderwagen komt als het goed is van de week binnen dus kan ik die ook klaar zetten.. vlucht/luiertas erbij.. *giechel* Ik kan de laatste tijd erg weinig houdingen vinden om te zitten of liggen.. in bed word t na een paar uur te pijnlijk voor mn benen (rugzenuw klem) En overdag van t zitten doordat meneertje met zn hoofd onder mn rechterribben ligt te drukken.. en billen aan linkeronderkant (ja ja ook een dwars stuitliggertje) dus ga ik iedere keer maar staan of ff languit rekkend liggen Ook vergeet ik echt van alles.. tot groot vermaak van mn man Word hier ongeduldig (wil hem zo graag vasthouden en knuffelen!) en toch ook erg spannend zo dichtbij. Over 6 weken mag hij officieel al komen! Nog 3 weekjes en dan heeft manlief vakantie en gaan we 2 weken helemaal niets doen! (dat is onze planning!) haha volgens mij kan ik over 3 weekjes ook nog weinig doen! nog 64 dagen tot de 40 weken.. das toch niets meer! Fijne zondag lieve meiden! XXX An excited mama to be!
hier: moe, kan ook niet meer lekker zitten/liggen, maar staan is ook niet fijn met mn bekken. Hopelijk morgen weer energie want ik wil wel opruimen en schoonmaken maar lukte me niet afgelopen 2 dagen. Ben van de week bezig geweest met kasten opruimen, wil daar morgen weer mee verder. Stoot ik gisteravond ook nog eens mn tenen waardoor ik nu een dikke blauwe middenteen heb :/ hier voel ik uk ook regelmatig aan de ene kant tegen mn ribben en andere kant tegen bekken, alleen geen idee wat de kop en wat de kont is
Blij proefdrukken voor de kaartjes zijn besteld, MET namen ben echt zo benieuwd he ,voel me net zo'n klein kind die kadootje heeft mogen uitkiezen Nu alleen nog nadenken over de tweede namen, twijfel nog steeds over wel/niet vernoemen
Wat leuk toch3! Er zit schot in en dat is fijn. Geeft wel weer wat rust en weer wat om weg te strepen van het lijstje TO DO. Hier vanmiddag weer naar controle en hoop dat deze wel succesvol is vergeleken met vorige week. En dat ik nu beter nieuws krijg en duidelijkheid. Een week in de onzekerheid was geen pretje. Maar gelukkig zit de kleine man nog steeds veilig in mijn buik en dat is op zich voor mij al goed nieuws. En dat er nog een aantal weken mogen volgen.
Oooh fijn Toch3 , heerlijk he als de dingen "af" komen! Kitty succes vanmiddag en inderdaad, mannetje zit nog lekker in je buik, das alleen maar goed! Valt vast allemaal mee! Nog een paar weekjes meiden.. 6 weken en hij mag hier officieel al komen Vandaag begonnen met alles te wassen.. lekker t hele huis vol met dekentjes/doeken/kleertjes etc! Als alles droog is strijken en alles de commode/kast in met zwitsalgeurbuiltjes tot aan week 37/38 .. dan maak ik t bedje weer op! Heeeeeeeerlijk gehoor geven aan je nesteldrang *grinnik* hihi , fijne dag allemaal XXX Joyce
succes kitty! ja heerlijk, word zo langzamerhand ook wel tijd dat alles geregeld word he Vanmorgen ook lekker bezig geweest hier. Kamer gestofd, wasje aangezet en op de loodsen/logeerkamer kast uitgezocht. Vanmiddag weer verder op die kamer want anders hoef ik zusje ook niet mee naar boord te nemen
Lekker hoor Toch, je kan het maar weer aan kant hebben. Hier net terug uit het zkh. En heb heel goed nieuws. Mijn baarmoederhals is met een centimeter weer langer geworden. Ik zit nu op 3,5 cm en dat is meer dan goed. Waarschijnlijk was het toch de kleine die vorige keer lekker heeft zitten duwen met zijn koppie. BD was ook goed 120 over 65. Gewicht eindelijk weer wat aangekomen. In een week tijd een kilo zit nu op 65,7 kilo. Heb echt 6 weken grammen eraf zien gaan. Ik zit tot nu toe op +7 kilo. Heb mijn zorgen uitgelegt van hoe het was gegaan de vorige keer en de gyn heeft aangegeven dat zij daar ook niet zo blij mee was hoe die dag was verlopen. Ik heb gelijk maar even bloed laten af tappen dus dat is ook weer gebeurd en ook maar gelijk op ijzer laten testen. De uitslag hoor ik volgende week wel weer. Nu afgesproken dat de afspraak van volgende week maandag blijft staan. En als dan nog alles goed is weer om de week een controle. Kleine is wel al iets ingedaald maar niet echt heel veel kon ze zien. Hartje klopte ook prima en hij bewoog zoals gewoonlijk weer erg veel. Al met al ik kan er weer tegenaan en hoop volgende week weer zulk goed nieuws te krijgen. Fijne dag meiden!
Fijn kitty dat het er zo goed uitzag! Hopelijk blijft dat nog een paar weken zo gewicht, gaat heel langzaam omhoog nu bij mij, zit nu op 65 kg. Ben benieuwd wat de eindstand is. Durf er niet te hard op te hopen dat ik lichter uit de zwangerschap kom dan dat ik erin ging zoals bij de andere 2. Wel gek idee, voor ik zwanger was geweest zat ik ook op 65kg en nu met die dikke buik ook... Morgen ga ik lekker weer paar dagen naar mn ouders met de kinderen. Weer op controle bij de vk als het nog lukt morgen, anders komt ze donderdag zelf langs. Donderdagmiddag D. zn mentor, lespakket wisselen, moet eigenlijk nog naar de kapper met L., nog naar de winkels dus druk zat
Dank je wel meiden. Nou Toch ik ben ook wel benieuwd waar die kilo's van jou gaan blijven na de bevalling. Dat wordt zeker een druk daagje. Gister nog gelukt met de kasten? Hier vandaag 31 weken jeeee weer en week erbij. Vandaag ook een druk daagje. Eerst nieuwe ruitenwissers halen voor mijn auto en dan naar R'Dam om de auto uit te laten lijnen. En dan einde van de dag naar Nijkerk en daar vanuit naar Staphorst zodat zl lekker kan trainen. Dus eerder dat ik weer thuis ben zal het rond een uurtje 11 zijn.
Gister vooral kleertjes zitten uitzoeken van de kinderen, wat wil ik evt nog gebruiken? wat kan gelijk weg? 3 dozen neergezet: jongen/meisje/neutraal (vooral rompers). En uiteindelijk 2 vuilniszakken vol met kleertjes en schoenen die weg kunnen! Nu alleen nog x uitzoeken op maat, alles ligt door elkaar nu. Als straks de baby er is gaan de kleren van het andere geslacht weg. Net weer even aan het poetsen geweest, vanmiddag weer verder en vast tassen inpakken voor morgen. kitty, lekker race-dagje zo
ik moet echt nog gaan shoppen! Kom er net achter dat ik maar 3 rompertjes heb in maat 50/56, beetje erg weinig Kleertjes moet ik er ook nog bijhebben maar zie zo weinig leuks neutraals Spuugdoekjes: nog steeds spoorloos dus die moeten er ook nog komen... Denk dat ik maar een lijst maak, anders vergeet ik de helft in de winkel
idd, en durf het er ook neit echt op aan te laten komen om na de bevalling pas bij te kopen. Moet misschien maar wat minder moeilijk kijken en toch maar kleertjes kopen zonder het wauw-gevoel