Ik doe ook geboortebedankjes, maar toen ik beviel van S.eyhan was ik ook de enige. Schijnt echt iets meer voor Zuid Limburg en België te zijn hahah. Dolfie zei Mayke dat?
@one. Ja Mayke zei dat. Vond ik wel heel mooi gezegd. Want zo is het natuurlijk ook. Heb jij al een idee voor geboortebedankjes? Zo ja waar heb heb jij wat gevonden?
Goh ik heb toevallig na de geslachtsbepaling in Lommel toen, in Eindhoven een soort zakjes gevonden. En bij de Xenos hebben ze kant en klaar zakjes met hartjes in. Je moet anders eens bij Ava kijken in Smeermaas daar heb ik de vorige keer alles gehaald! Ik moet morgen bij Mayke zijn voor de groeiecho
Misschien dat ik morgen even ga kijken in smeermaas, moet toch gaan tanken hihi. Kan ik even ideetjes op gaan doen. Ohh leuk de groeiecho. Ben benieuwd hoe t bij jou is. Volgende week woensdag moet ik weer op controle....
Ze hebben echt hele leuke dingen daar!! Ben ook benieuwd of ze nog steeds groter word geschat. Hoeveel werd jullie ventje geschat qua gewicht.
Ons manneke werd ongeveer 1451gr geschat. Was iets boven gemiddeld, maar niet extreem. Werd ze eerder dan groter geschat? Vind t wel leuk dat we even ver zijn, kunnen we een beetje vergelijken he.
Dametje hier werd met 28+5 op 1448 gram geschat bij de pretecho. Ja leuk heh dat we kunnen vergelijken heh hahaha.
Hahaha ja ik ook. Had ik eigenlijk niet verwacht. Alhoewel S.eyhan met 36+2 ook een net gewicht had: 2850 gram.
ben benieuwd of ik nog een groeiecho krijg, niks over gehoord en vergeten te vragen bij het vorige bezoek.
Hahahah gewoon hem lief aankijken en zeggen maar ik vind hem echt heeeeeeeeeeeel erg mooi. Zo is het bij S.eyhan gegaan
Haha dat is een goede vraag Toch... Dat vraag ik me ook wel eens af. Gelukkig hebben we dat probleem niet bij de naam, maar wel met de kaartjes en inrichting van het kamertje grrrr....
uitzet daar bemoeit hij zich niet mee (valt ook niet veel mee te bemoeien, spullen hadden we nog grotendeels en hebben geen kamertje over, wieg kan maar op 1 plek op onze kamer etc). Kaartje heeft hij mogen kiezen uit 4 (2 jongens en 2 meiden). Zag net een leuke meisjesnaam waarbij het ook nog duidelijk is dat het vernoeming is en leuk achter de eerste naam staat maar ja, manlief moet het er ook mee eens zijn No way dat het straks alsnog gewoon Jannie moet worden!
Jeetje wat is er hier weer lekker veel gekletst, gezellig hoor. Hier weten we nog niet of we aan geboorte bedankjes doen. Meestal zijn het van die zakjes met blauwe of roze anijs stukken. Groei echo heb ik over twee weken dus ik ben benieuwd hoe de kleine man gegroeid is. Vorige groei echo was hij geschat op 1090gr en dat was met 27 weken. Het is een feit ik ben verkouden, jakkes. Nou maar hopen dat het snel weer weg is en niet zoals de vorige keer dat ik er weken mee liep en uiteindelijk een voorhold onsteking eraan over hield met gevolg een ab kuur. Dus gister avond maar voor het slapen gaan even een neusspray. Verder is uk hier echt al 2 dagen erg actief. Geen schopjes meer maar voel echt alle bewegingen die hij maakt. Zo duwd hij mijn buik omhoog met zijn knie of elleboog. Je merkt nu wel dat de kleine steeds minder ruimte heeft zodat elke beweging van hem zichtbaar is van buiten af. Hebben jullie dat ook? Hier is het weer snert weer bah. Gewoon weer een dag om binnen te blijven je zou zowat je kachel aan gaan zetten. Straks een rapport bespreking op school van zl. Steld niet zoveel voor omdat ik al eerder een gesprek heb gehad en hij gaat gewoon over naar groep 6. Even kijken wat de meester er nog aan wil toevoegen.
Kitty ooj net gewicht toen dan. Hier voel ik haar dat nu zo'n 2 weken doen. Maar gelukkig ueeft ze zich gedraaid met het hoofdje naar beneden. Word nu 1660 gram geschat.
Fijn gevoel is dat ze lekker is gedraaid naar de juiste richting. 1660 gr netjes hoor. Zolang ze maar lekker binnen de curvelijnen blijven is het goed.
@kitty beterschap met de verkoudheid! ik voel nog wel schopjes maar niet echt heel vaak meer. Idd meer bewegingen die ook van buiten zichtbaar zijn. je zoon ook vakantie na deze week? @buiten: hier in duitsland is het al niet veel beter, nog niet droog geweest vandaag en gister ook al niet :/
Pfff van mij mag het nu echt wel stoppen met regenen hoor.... Mis het zonnetje... @Kitty Beterschap!! Hopelijk zet het niet verder door. Ik herken het gevoel ook wel. Zijn inderdaad niet echt schopjes meer, maar meer een duwend gevoel. Mijn buik gaat af en toe alle kanten op. Gisteren een filmpje gemaakt voor ml, die moest er wel om lachen. @One Echt een flink dametje word als het zo doorgaat he. Ben vanochtend even bij Ava gaan kijken. Pff wat een keuze zeg. Had ik die winkel maar gevonden voordat we gingen trouwen, daar hadden ze vanalles dat ik eigenlijk op mijn bruiloft had willen hebben. Ik heb nu zoveel ideeën voor bedankjes dat ik niet kan kiezen. Ik ga as vrijdag nog eens terug met mijn moeder. Misschien kan zij me helpen de knoop door te hakken. Ik had nog een hotelbon liggen die voor eind augustus gebruikt moet zijn. Voor een hotel in de ardennen, is gelukkig niet zover hier vandaan. Gisteren maar besloten dat we komende week nog een nachtje gaan. Nog even relaxen nu het nog kan.. Zie ik net dat ze een verwarmd buitenzwembad hebben, heerlijk