Wat leuk Toch. Heerlijk zo'n hotelbon Dolfje voor de Ardenne en dan nog verwarmt zwembad. Hmmm geniet er lekker van. Hier zal het wel uitzieken worden. Ik kan erg weinig hebben en ml is naar de winkel gegaan om een lekker soepje te halen met verse stokbrood. IK hoop dat ik weer snel opknap want dit is ook geen doen zo. Ik heb nog een hoop te doen en zo blijft dat ook maar weer liggen en dat terwijl ik mijzelf als een lopende tijdbom beschouw.
@dolfie, lekker van gaan genieten! @hihi hij viel iets feller uit dan ik verwacht had maar vind het wel vrolijk zo Vanavond weer verder aan de stoere deken voor D @kitty, he balen zeg vanavond maar op tijd plat dan
toch3 wat leuk zeg!!! Dolfie ze word geschat op 3,5 kg bij haar geboorte. In Genk werd ze 1620 gram geschat En erg beweeglijk hahaha, dat wisten we al. Ava is leuk heh hahahaa. Ja nu kiezen heh
@One Mijn manneke word bij de geboorte zo'n 3,6 kilo geschat. Oeps dat is zelfs nog iets zwaarder dan jou dametje hihi. Maar ja weet niet hoeveel waarde ik moet hechten aan zo'n schatting. Ik zal hier wel een foto plaatsen als ik eindelijk een keuze heb kunnen maken wat betreft kaartje en bedankjes....
In Genk hebben ze mijn zoon toen heel goed geschat. ze zeiden 2900 gram en hij was 2850 heel netjes toch. Normaal zijn jongens zwaarder. Ach we zullen wel zien.
Misschien een domme vraag maar wat zijn geboortebedankjes (wie bedank je en waarvoor?) en waarom zou je dit wel/niet doen? (Verder lang niet gepost want erg druk maar alles prima hier. Zwanger zijn bevalt me erg goed op deze termijn. Blij met mijn buik, gezellig aanwezig ventje, voel me goed (op wat kleine maagzuur ongemakken na). Kamertje nog steeds niet af (geen tijd!) maar daar lijkt komende week meer verandering in te komen. Nog een week werken, dan vakantie, overlopend in verlof (lang leve werken in het onderwijs). Daarna dus ook echt meer focus op dingen kopen voor de kleine (praktische zaken), puf cursus, partneravond etc.)
Hier gister tot 3 uur s'nachts wakker gelegen. Ml ziek ik ziek waar gaat het verder heen. Alleen zl is nog niet ziek gelukkig. Hevige hoestbuien waardoor je pijn in keel krijgt, neus vol, en ogen die het liefst dicht willen zitten. Alle ingrediënten voor een rottige griep. Pfff. Ik wil niet ziek zijn dat kan ik nu echt niet gebruiken. Vanochtend maar de ha opgebeld en overlegt. Zit nu wederom weer aan de ab kuur voor de hoestbuien. Want die hoestbuien zijn in mijn geval niet bevorderlijk voor mijn bm. Door het hoesten is de kleine uk ook nog eens lekker onrustig. Ik kan het me voorstellen hoor, lig je te slapen gaat je huisje schudden aan alle kanten.
@Sjinkie Zoals one het zegt is het een bedankje voor het kraambezoek en vaak ook een aandenken.. Kun je beetje vergelijken met een bedankje dat vaak word uitgedeeld bij bruiloften. @Kitty Bah zeg, kan me voorstellen dat hoesten nu echt niet lekker aanvoelt. Van de ene kant wel fijn dat je al ab kuur hebt, voordat het echt erg word. Hopelijk slaat ie snel aan en heb je minder klachten. Hier vandaag een redelijk rustige dag gehad. Het is me echt te benauwd om veel te doen (altijd dat gezeur over het weer he). Ben vanmiddag wel even langs geweest op mijn werk. Was erg leuk om collega's weer te zien. Kraamzorg is vanochtend ook hier geweest voor intake. Stelde inderdaad niet zo veel voor. Moet wel nog paar kleine dingetjes halen. Heb toch de knoop doorgehakt om te starten met borstvoeding en dan te kijken hoe het verloopt.
Dolfie welke kraamhulp heb jij aangevraagd? Hier Marlies schellings. Hier wil ik wel kijken om haar te laten aanleggen maar als het niks word of weer verborgen reflux , direct over op de fles.
Ik krijg kraamhulp van Cicogna. Sprak me wel aan omdat het nog redelijk kleinschalig is tegenover Envida. Marlies Schellings zegt me eigenlijk niks... Vandaag met m'n moeder op stap. De 2de ronde voor de bedankjes en dan nog ff de stad in, naar de markt en lunchen. Dat zal ik wel weer merken strax. Maar geniet er ook wel van, dat weegt voor mij net iets zwaarder.... Zolang het nog gaat...
Cicognia heb ik ook nog over gedacht! Hier vanmorgen wakker geworden door hard getoet van een trein , een harde knal en blikschade te horen. Ik woon heel kortbij de treinovergang van Limmel/Nazareth. Een ongeval met de trein. Vond het echt akelig klinken. Zover als bekend gelukkig geen gewonden of doden. Maar had direct zoiets dit klopt niet!!! Dolfie heel veel plezier met het uitzoeken en in de stad
Middag dames! Hier vanmorgen de afspraak op de verloskunde/verpleegafdeling gehad. De kleine is gedraaid!!! Hoofdje al mooi naar beneden aan t zakken. Bloeddruk 125/71 dus ook perfekt. Nog maar eens bloed geprikt voor ijzer en nog wat controles.. Mega hard in mn buik zitten porren om te voelen hoe hij zat.. toch maar echo voor de zekerheid.. maar goed nu dus mooi beurs op de buik maar hij is gedraaid!! woohooo! Daarna afspraak bij de anaesthetist, wat een zuurpruim die man.. maar goed.. was alleen maar om de opties te bekijken mocht het toch nodig zijn om te verdoven. Hopelijk niet! Terugweg boodschappen doen bleeeegh en mcdonalds gehaald (erg he) willen we wegrijden.. auto wil niet starten... oh... my... Sta je daar in de 30 graden manlief helemaal aan t zweten .. Gelukkig kwam een hele aardige man ons helpen.. en was t een klein probleempje wat zo opgelost was. Gauw naar huis! Thuis stond een doos met kleertjes en babyspulletjes te wachten van een goede vriendin uit england. zo lief! <3 Dus een rommelige maar goede dag.. nu uithijgen en rusten!!! XXX Joyce