1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.256
    113
    lueke dingen pharilla!

hier vandaag wieg klaargemaakt. Eerst in elkaar gezet, bekleding gerepareerd, gewassen, gestreken en erop gedaan. Lakentjes gewassen... En ik mis steeds meer spulletjes :( Zo mis ik nu ook de helft van de lakentjes, geen idee waar ze zijn...

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pharilla wat leuk allemaal.
    En wat fijn dat de kleine ook gedraaid is!!!

toch3 dat is vaak heh dan zoek je iets en komt het maar niet uit.

3. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    @One Enne een beetje bijkomen van de schrik. Was inderdaad een heftig ongeluk geweest. Kan me voorstellen dat dat een flinke klap was.

@Pharilla Fijn dat de controle zo goed verlopen is en dat de kleine zich gedraaid heeft. Dat is toch wel een opluchting denk ik. Leuke spulletjes heb je gekregen!!

@Toch Dat probleem had ik laatst ook, maar dan met iets anders. En toen ik het niet meer nodig had liep ik er zo tegenaan grrrr...

Ik ben geslaagd voor de bedankjes!!!! Ik zal er morgen eens ene in elkaar zetten en dan zal ik hier een foto posten...

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Leuk meid dat je geslaagd bent!!
    En dat mijn tip heeft geholpen hahaha.

Ja eerst heeeeeeeel hard de claxon, toen een harde klap en je hoorde daarna echt de blikschade.
    Gelukkig niemand gewond bij geraakt.
    Was echt schrikken als je net 5 min je ogen open hebt idd.

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.256
    113
    lijkt me naar om zo'n ongeluk te horen!

ik heb nu nog 1 hoop: in de doos bij dochterlief onder het bed, maar die krijg ik er niet onderuit zonder dat matras opgetild word dus manlief moet morgen maar even helpen. Maar ik dacht dat daar alleen de bewaarspulletjes inzaten zoals eerste kleertjes.

@dolfie, ben benieuwd naar de bednakjes!

6. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies,
    Hebben jullie tips om maagzuur tegen te gaan? Ik heb er erg veel last van de afgelopen dagen. Normaal alleen als ik in bed lig, maar nu ook overdag. Word er misselijk van..
    Iemand een wondermiddel ontdekt, wat ook nog mag tijdens de zwangerschap? (mag Rennie bijvoorbeeld?)

7. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    @Sjinkie Rennie mag je gewoon nemen, maar dat helpt vaak niet meer als je er al zoveel last van hebt.
    Ik hoor vaak dat drankjes dan soms beter helpen. Antagel mag je nemen (krijg je volgens mij bij apotheek) en Gaviscon ook. Er zijn genoeg middeltjes die je zou kunnen proberen.

8. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Dolfie1987!
    Ik moet maandag toch nog bloedprikken in het ziekenhuis, vraag ik het gelijk even bij de apotheek daar.

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.256
    113
    hier aan de rennies op aanraden van de vk, heb er niet dagelijks last van gelukkig. En zorgen dat mn maag gevuld blijft werkt gelukkig ook nog, plak ontbijtkoek ofzo

10. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Zo dames, ik ben even creatief geweest hihi. Heb er al 6 van de 50 stuks af haha. Beetje bij beetje komen we er wel. Zie hier het resultaat....

Links het doosje met sleutelhangertje en rechts de inhoud van het doosje ;)

Bijgevoegde bestanden:

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.256
    113
    leuk dolfie!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Leuk Dolfie!!!!!!!

13. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Dank jullie. Nu vond ik een bijpassend kaartje... Kiep ik bijna achterover van de prijs... Grr wat moet ik daar nou weer mee....

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.256
    113
    dolfie, euh goed gaan zitten en verder zoeken? ;)

15. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    leuke bedankjes dolfie!

Hier vandaag de 33 weken gehaald!! Joepie!

Alleen wel sinds gisteravond/vannacht (denk ik) indalingsweeen... of oefenweeen. Allemaal nieuw voor me dus weet t niet goed.
    Had erg veel last van mn liezen straalde uit naar mn zij (beide kanten, vooral links) toen dat wat afnam (na een uur ofzo) kreeg ik mega menstruatiepijn.. heeft behoorlijk aangehouden.

Nu alleen nog beurs gevoel en vooral zwaar gevoel daar beneden.
    Maar onze kleine man lijkt niet onder de indruk en trapt mama gewoon door :p

Iemand van de ervaren mama's die hier herkenning in ziet?

Ik doe t maar eens mooi rustig aan en neem een extra warme douche of anders kruikje mee naar bed.. maar tis al zo waaarrm hihihi

XXX Joyce

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.256
    113
    lekker rustig doen dan!

wat zijn die hormonen toch fijn, ga je zo heerlijk van twijfelen over van alles :/ BLEH!

17. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier weer terug van controle uit het zkh bij de gyn.

Deze week weer niets bijgekomen qua gewicht. Maar dat kan ook wel door de griep.

Bloeddruk was netjes 100/60

Hartje klopte netjes van uk. En hij lag nog steeds met zijn hoofdje naar beneden.

Qua meting was er ook gelukkig niets veranderd en dus nog steeds een bm hals lengte van 2,5 cm.

Gyn vertelde mij dat mocht ik klachten krijgen van pijnlijke harde buiken dat ik gelijk contact moest opnemen ivm met een longrijpings spuit wat dan nog op tijd gegeven kon worden. Maar zij gaat ervan uit dat uk nog wel ff blijft zitten gezien de controles die netjes verlopen.

Helaas zit een thuis bevalling er toch niet in ongeacht ik dan al meer dan 37 weken dan zal zijn dit ivm met een keizersneden van mijn vorige bevalling. Maar dat vindt ik ook niet erg alleen het ritje van een half uur zit ik tegen aan te hikken ivm met files en zo.
    Dus maar hopen dat uk zich niet in de file tijd aan gaat dienen.

Griep is gelukkig wel wat minder al maar nog niet helemaal verdwenen helaas. Waardoor de energie erg ver te zoeken is.

Volgende week weer een controle maar daarvoor eerst een groei echo. Ik ben zo benieuwd hoe groot onze kleine is.
    Daarna zal ik wel horen wat de gyn verder wil gaan doen want na 34 weken doen ze niets meer om een eventuele bevalling tegen te houden. Dus ik ben benieuwd wat de planning dan gaat worden.

Nou meiden ik ga weer ff op de bank dutten want ik ben kapot en zal later even op jullie reageren.

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Rustig aan doen meiden!!!

Kitty ik snap wat je bedoelt meid!!!

Hier al bezig met het vluchtkoffertje, in België raden ze aan dit met 32 weken klaar te hebben, had ik bij S toen ook.

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.256
    113
    vanaf 32 weken al? Dan mag ik ook weleens gaan beginnen :p Van de week maar mee aan de slag gaan dan.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahaha ja ze beginnen daar vroeger mee:D

Deel Deze Pagina