Sorry, k moet ook even spammen Ons meer dan 100jaar oude familiewiegje staat weer klaar, toch wel gek idee dat er straks weer een kindje in ligt. Staat een beetje krap maar dat is de enigste plek waar hij kan staan op onze kamer. Manlief en ik moeten alleen nog ruilen van kant, lijkt me tenminste het handigste om zelf naast de wieg te liggen
ziekenhuistas net ook klaar gemaakt, alles wat van te voren ingepakt kan worden zit erin. Portomonee en telefoon ed gaan in mn handtas
Zo goed bezig Toch3. En wat schattig dat wiegje. Lijkt me erg makkelijk. Zeker als je het ff wilt verplaatsen. Die tas dat durf ik nog niet aan hoor. Maar in jouw geval zeker goed bezig. Wat klaar is klaar.
verplaatsen is nu niet makkelijk omdat het bijna klem staat, als je meer ruimte heb is het wel handig ja. Ga van de week of volgende week ook tas klaarmaken voor de kinderen, voor het geval ze bij opa en oma moeten gaan slapen. Wel zo handig dat het dan alleen een tas pakken is ipv ook nog alles moeten opzoeken
@Toch wat een leuk wiegje zeg. Zeker met zo'n lange familiegeschiedenis. Echt iets om trots op te zijn!
nog een leuk detail over de wieg: Mijn schoonouders hadden de wieg geleend van mijn ouders toen sm zwanger was van... mijn man! Die heeft er dus ook nog in gelegen! Nog meer familiewieg dan normaal dus
hoeveel geboortekaartjes bestellen jullie extra? Vind het beetje lastig, weet ook niet meer wat ik bij de andere had gedaan (die van L. ben ik allemaal kwijtgeraakt )
Dat is echt ongelooflijk!! Zo schattig meid!! Dolfie had je Nathalie of Mayke? Kitty hoe is het nu me je man?
Ik heb het vluchtkoffertje van m'n meisje ook al gemaakt, er moet enkel nog een mutsje in maar dat moet nog toekomen met de post Ook al enkele gemakkelijke outfits en verzorgingsproducten klaar gelegd voor mij. Moet nog eens gaan navragen wat je allemaal zelf moet meenemen ivm handdoeken enz
@one Gisteren had ik Nathalie weer. Vind haar een fijne verloskundige. Voel me wel prettig bij haar. Volgende keer ook weer bij haar en groeiecho weer bij Mayke.
Met ml gaat het gelukkig goed. Het is voor hem wel ff wennen om dagelijks al die medicijnen te moeten slikken. Maar voelt zich prima en zegt meer energie te hebben.
Leuk zo'n geschiedenis met t wiegje Toch3! Fijn dat t wat beter gaat met manlief Kitty! Hier is volgens ons t manneke ingedaald, manlief zegt dat buik lager zit en ik heb meer lucht! Manlief heeft de box ook klaargezet zojuist dus we zijn er klaar voor hihi Xxx Joyce
Fijn joyce dat je meer lucht krijgt nu! Goh er zijn er al bijna 36 weken , begint echt te korten heh!!! Kitty hoe voel jij je zelf?
36 weken... Heb de huur opgezegt, volgende week vrijdag is het mooi geweest denk alleen niet dat mn huurder voortijdig zn woning wil verlaten
@ One, Ik mag niet klagen en heb geloof ik de laatste 2 dagen last van de schoonmaak en opruimtik. Gister de gehele beneden verdieping aan kant gemaakt en schoongemaakt en vandaag de slaapkamer van zoonlief helemaal leeg en schoongemaakt. Hoezo nesteldrang hier. Kleine voel ik met regelmaat lekker zijn ding doen. En ik heb het idee dat het maagzuur ook minder is geworden. Maar dat zal wel door de indaling komen en kan weer beter ademen. Hoe gaat het met jou? Ik zag weer een mooie foto van je buik voorbij komen op het buiken forum. Mooie buik hoor. @ Toch, Je weet het leuk te vertellen. Toen ik het las moest ik ff lachen. Huur opgezegt... Hier zit mijn huurder nog minimaal 2 weken vast aan zijn contract. Vanaf dan is het contract dagelijks opzegbaar. Hahaha Mooie buik hoor er lijkt geen eind aan te komen bij jou. Mijn vk vond de mijne maar compact.
Toch3 mooi!! En ook ineens een groeispurt gehad heh!! Kitty hihih nesteldrang heel erg fijn en dat met deze warmte!!!
Toch3 ik ben benieuwd wanneer jij bevalt dan. Je bent 1 dag uitgerekend na mijn verjaardag EN ik ben zelf uitgerekend op de datum dat mijn moeder van mij was uitgerekend 32 jaar geleden dan hahaha.
3 jaar geleden liep ik met zo'n buik. Was toen 14-8 uitgerekend, uiteindelijk de 21ste pas bevallen. Voor de rest gelukkig weinig verjaardagen komende weken, en degene die jarig zijn maakt niet zoveel uit, houden het toch nooit
kitty, nou iets compacter had van mij ook wel gemogen, zeker met eten koken enzo stoot ik em nogal eens tegen het aanrecht wat gelijk weer een harde buik betekend :/
Toch3 idd 2 hele andere buiken. Bij S.eyhan had ik ook al een behoorlijke. Maar nu is de omtrek 117 cm en loopt hij toch wat voor hahahaha.