Haha hier zijn er bijna hele pannen met steel van het fornuis afgestoten. We zijn die omvangen niet gewend. Koelkast deuren die er bijna tegenaan komen. Hier heeft de kleine regelmatig de hik. Gulzige drinker.
Hier ook dagelijks meerdere keren de hik dus ik vrees weer voor een spuger D. hikte ook heel veel en spuugde ook heel veel
Bij mijn ukkepuk heb ik het tot nu toe maar een enkele keer gemerkt dat ie de hik heeft... Verder is ie wel erg levendig...
Ja S.eyhan gaat mij mee rusten dan hahaha. Toch3 hier eentje toen met verborgen reflux, ben er ook weer bang voor en heb de AR voeding al thuis liggen.
Misschien een stomme vraag hoor maar wat is reflux? Hier niet moe gelukkig. Maar wel een uk die erug actief is. En lekker tegen mijn buikwand aan zit te duwen. En zo nu en dan het idee hebben nou nog even en dan moet ik hem van onder gaan opvangen. Vanacht 3 keer me bed uit gemoeten om te gaan plassen. Van 1x per nacht nu naar 3x waar gaat dat heen.
Reflux is dat de melk terugstroomd. Dus of veel overgeven of dat het tot de keel komt en weer terugzakt ( s.eyhan had dat) en daar hebben ze zooooooooooooveel pijn van. S.eyhan huilde 20 van de 24 uur.
Gaat snel heh Joyce. Leuk het koffertje klaar. Hier gisteren nog ff lekker gezwommen bij mijn ouders in de tuin, na ja gezwommen gezeten hihih afkoelen. Toen ik uit het zwembad kwam en ging zitten een plas water ineens maar ik ga ervanuit dat het uit het badpak kwam. Ze is nog volop beweeglijk en al dus
Leuk dat koffertje Joyce. Dat zou wel erg vroeg zijn he One. Daar gaan we maar niet vanuit. Maar hou haar maar voor de zekerheid ff in de gaten. Ze heeft nog wel ff wat weekjes te gaan. Hier wordt het voor het gevoel steeds zwaarder. Doordat uk vast ingedaald zit het gevoel dat mijn buik steeds zwaarder word. Ook de bewegingen voelen steeds harder aan. En vooral het gevoel af en toe dat ik hem moet gaan opvangen. De nachten worden worden ook steeds korter doordat ik me draai niet meer kan vinden en dan wakker wordt van een beurse buik. En het toilette mag natuurlijk niet ontbreken. Meer mensen last van?
@one, kindjes willen hier helaas niet mee rusten heb D. toen niet laten onderzoeken, hij groeide goed en leek er geen last van te hebben. Maar als deze uk ook zo veel gaat spugen ga ik er denk wel even mee langs een arts @plassen: al een week rond de klok van 3u, gelukkig slaap ik wel weer snel er na @hihi hier af en toe ook zo'n druk van onder dat het lijkt alsof hij/zij er zo uit valt @kitty, hier voelt mn buik ook heel zwaar. Alleen de bewegingen worden steeds zachter, niet meer echt de stoten, het is meer schuiven nu meestal. Wel vaak het gevoel dat mn bekken uit elkaar geduwd word. @slapen: hier ook drama, niet lekker kunnen liggen, niet goed kunnen draaien, plassen... Word brak wakker. Nog een paar weken (niet te veel hopelijk ) dan kan k weer normaal liggen.
Hier zijn het ook geen stoten meer hoor Toch3 maar ook echt bewegingen of verschuivingen van armen of benen. Hier ook af en toe het gevoel alsof me bekken uit elkaar worden geduwd. En dat slapen idd moeilijk kunnen verplaatsen in bed of omdraaien. en dan opstaan is helemaal drama. Maargoed idd nog maar een paar weekjes.
Hier voel ik ook meer een gerommel in m'n buik dan echte schoppen. Ik vind de laatste 2 dagen onze ukkepuk erg onrustig, voel hem vrijwel de hele dag door. Dat ben ik niet gewend. Ml vroeg al of we vk ook mogen bellen als ie erg veel beweegt ipv van minder.... Ik herken het gevoel waarbij het lijkt alsof de kleine er zo uit kan vallen. Echt een vreemd gevoel. Gisteren heb ik de tas voor onze ukkepuk al ingepakt, nu die van mij nog. Vind dat wel lastig omdat ik een aantal dingen nog gebruik dus kan t niet al in de tas doen. Gelukkig wonen we op 2min van het ziekenhuis, dus als ik iets vergeten zou zijn kan ml of m'n moeder het nog ff halen thuis. Vandaag ook de box al opgezet, misschien erg vroeg maar voor mijn gevoel moet ie er gewoon staan. Volgens mij zijn we nu klaar voor onze kleine man. Oh ja waar ik het nog ff met jullie over zou willen hebben. Ml heeft altijd al gezegd dat hij tijdens de bevalling op de gang zou wachten. Hij blijft dit nu nog steeds volhouden, ondanks meerdere pogingen van 'ervaren' mannen om hem ervan te overtuigen hoe mooi dat moment is. Hij is enorm bang dat hij flauw gaat vallen en vind dat bloederige allemaal maar niks. Hij zegt dan dat ik mn moeder en mn zusje erbij heb, maar dat is toch anders. Ik kon me daar altijd wel goed bij neerleggen, maar merk de laatste tijd dat ik er toch wel moeite mee heb. Ik zou hem er zo graag bij willen hebben, wil dat moment samen meemaken. Vind dat erg lastig....
box wil ik aan de ene kant ook wel neerzetten, maar ga toch echt wachten tot L jarig is geweest. Dolfie, mij lijkt het niks zonder manlief. Ik vind dat hij als een echte man in ieder geval zo lang mogelijk op de kamer moet blijven. Gaat het echt niet kan hij altijd nog naar de gang gaan. En denk dat het ook wel mogelijk is om met zn rug naar jouw "uitgang" te gaan zitten/staan? Geen idee eigenlijk hoe ml stond bij L, maar bij D. was hij zo nieuwsgierig dat hij over het doek keek (ks) maar dat vond de gyn niet echt een goed idee (en ml achteraf ook niet, die heeft nog een paar nachten slecht geslapen )
Gek is dit, ik voel met mn hand wel dat mn buik beweegt, maar in mn buik zelf voel ik het niet (en nee, tis niet mn ademhaling )
Mijn vriend zegt ook al van het begin dat hij niet echt bij de bevalling wilt zijn, maar hij moet gewoon van mij! Desnoods doet hij zijn ogen dicht op het moment maar ik heb zijn steun gewoon nodig!
Hier ook het zelfde verhaal met ml alleen hij is bang dat hij de dokter aan zal vallen zodra hij het idee heeft dat er pijn bij mij of de kleine wordt gedaan. Maar probeer wel hem erbij te krijgen en heb ook wel het idee dat dat wel goed gaat komen. Vriendin is er ook dus die kan hem nog dat ene zetje geven, haha.