Ik probeer er alles aan te doen om hem erbij te krijgen, maar als ie echt niet wil kan ik hem niet dwingen. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij me al de hele tijd bijstaat, dat ie dan op HET moment op de gang gaat staan....
Succes One! Dolfie ik zou me er niet zo druk over proberen te maken ander maak je je zelf helemaal gek en dat is nu het laatste wat je kunt gebruiken. Ik zie ook wel hoe het gaat verlopen. Hier weer een mijlpaal van 36 weken bereikt!!! Jeeeeee nog 1 weekje en dan heb ik me doel bereikt.
kitty super!! Hier alles goed. Was geen vruchtwater idd. Maar houdt me in de gaten ivm de zwangerschapsvergiftiging vorige keer. En zowel vk als meerderen om me heen denken niet dat ik 40 weken ga halen.
klopt inderdaad Jongste heeft er erg veel last van gehad, na geboorte tijdje wezen klooien, bleek ze verborgen reflux te hebben. Baby heeft ook enorm veel de hik, dus zullen we het na de geboorte goed in de gaten houden. Hier manlief gewoon bij de geboorte hoor.... hij gaat zelfs het kindje opvangen tijdens de laatste perswee. (wanneer schoudertjes erdoor zijn) Bij jongste ook gedaan, was echt een enorm geweldige ervaring. Verder gaat het allemaal okee hierzo... klets niet zoveel mee, echt heel druk. Dochter is een echte huilbaby helaas... veel rust heb ik dus niet. De hele dag huilen.... frustrerend maar wat kun je er verder aan doen. Volgende week maandag word ze alweer 1 jaar... laten we hopen dat het snel zal verminderen haha. Tussendoor probeer ik aandacht te hebben voor de oudste, dat schiet er wel eens bij in door zn huilzusje Baby wil niet goed gaan liggen... ligt steeds dwars of in stuit. Ben dus erg benieuwd.... draaipogingen mogen niet gedaan worden ivm afwijkende placenta en de amnionsheet. Morgen weer controle vk.....
Ah Risu dat is niet fijn dat ze zoveel huilt, dikke knuffel!!!! Hoe voel je je verder?? S.eyhan had ook zwaar verborgen reflux heftig hoor dat huilen en die pijn ocharme. Ik herkende het in april bij het zoontje van een vriendin, was hij 3 dagen oud en idd hoe meer hij ging drinken hoe erger. En de kraamhulp zei maar oh nee die heeft geen reflux. Risu hoop wel dat hij nog goed gaat liggen meid!!!!!
ohja ziekenhuistas.... zal ik ook maar eens aan beginnen... had al wel eea gehaald... morgen komen de boodschappen binnen (die bestel ik altijd) alles weer lekker voor een hele maand in huis... (op brood en verse producten na) en daarbij zit ook de neutral wasmiddel die ik nodig heb.... de babywasjes ben ik nog niet aan begonnen. Dus nu wel ernorm veel zin om daar morgen mee aan de slag te gaan!
dat is zwaar risu, nu ook nog een huilbaby erbij! (of andersom, een zwangerschap bij een huilbaby ) Handig, boodschappen bestellen, lijkt mij ook wel wat
Boodschappen bestellen lijkt mij ook wel wat maar wegens de houdbaarheids datum begin ik daar maar niet aan. In de winkel heb je daar zelf nog grip op. Vervelend Risu dat je zo alles dubbel op hebt. Een huilbaby en dan nog zwanger met medische zorgen. Poeh meid ik waardeer je geduld dat je hebt ermee. Tas wil ik volgende week klaar gaan maken. Echt eerder durf ik niet. Ik heb wel alle babygoed en linnengoed gewassen dus dat ligt allemaal al lekker schoon en fris in de kast. Alleen nog het bedje opmaken en nog het een en ander strijken. Sinds gister heb ik het wel steeds moeilijker en heb echt nu het idee dat uk niet meer lang op zich laat wachten. Zo dus gister avond elke 10 minuten harde buiken gehad en later op de avond zo nu en dan wat lichte krampjes bij me liezen wat trok naar de linkerzij/rug. Ik heb echt op het punt gestaan om het zkh te bellen, maar heb het toch maar niet gedaan. Zou dit het voorwerk al zijn? Ik hoop niet dat ik hiermee nog 4 a 5 weken mee moet lopen, pfffff En volgende week woensdag heb ik pas weer een controle. De dagen lijken nu wel voorbij te kruipen met deze onzekerheid. Ik zit met zoveel vragen voor vk. Ik zou graag willen weten of me bm hals al is verstreken?, wat is de status van die opening die ik al in week 32 had? Ontsluiting? En ga zo maar door. Pff om gek van te worden maar 1 belangrijk ding hij zit er nog lekker en dat moeten we nog ff volhouden tot volgende week dinsdag. Sorry hoor meiden voor mijn gezeur maar moest het ff kwijt.
Hier ongelofelijk veel last van men ribben en rug, lage buikpijn met steken en steken in mijn liezen morgen moet ik naar de gynaecoloog dus zal ik meer weten, hou dit echt niet lang meer Vol! Bijna 36 weken pfieuwww
Net terug van controle.. Nog geen opening en inleiden wil ze pas vanaf 39weken, en ook dan liever niet eigenlijk.. Zal me er al op voorbereiden dat ik waarschijnlijk alleen tijdens de bevalling ben Verder alles oké met de baby een kleintje zoals m'n andere 2, 2450kg geschat nu. En moet erop letten dat ze goed blijft bewegen, dat ze voorlopig nog heel veel doet ook
Hier een paar spannende dagen achter de rug.... Gisteren en vandaag in ziekenhuis geweest omdat ik de kleine minder voelde dan normaal. Gisterochtend daarom verloskundige gebeld, die heeft me doorgestuurd naar ziekenhuis... Daar van half 12 tot 19uur geweest. Een paar keer aan de ctg gelegen en een aantal onderzoeken gehad. Er waren een aantal dingen niet helemaal normaal, waardoor ze weer verder wilden kijken. Oa hartslag van de baby was wat aan de hoge kant, is had vrij veel harde buiken en de baby was toch echt wat aan de hoge kant. Urine ingeleverd, bloed geprikt, in/uitwendige echo gehad en nog een ctg. Uiteindelijk was er niet veel bijzonders ontdekt. Hartslag van de kleine zag er ook weer wat beter uit. Volgende week moet ik sowieso terug voor een suikertest. Vanochtend weer moeten gaan voor een ctg. Dit is standaard procedure, maar ze wilde me gewoon nog eens zien. Bleek hartslag van de kleine weer wat aan de hoge kant te zijn dus moet ik morgenochtend weer terug voor een ctg. Wat ze gaan doen mocht morgen de hartslag nog steeds niet normaal zijn weet ik eigenlijk niet. Ben ik ook helemaal vergeten te vragen.... Blijft dus nog een beetje spannend....
Dolfie wat schrikken meid. Wel goed dat Nathalie je heeft doorgestuurd naar het zh. Hopelijk kan hij wel tot 37 weken blijven zitten!
Dolfie niet leuk! Hopelijk waren de resultaten vandaag goed of weet je ondertussen al meer.. Hier begint de realiteit van een spontane bevalling meer en meer binnen te dringen.. Waarschijnlijk alleen bevallen, een hele opgave voor opvang voor kids en waar ik ben te voet naar Materniteit want heb geen auto
Joyce mag ik vragen waarom alleen bevallen. Hier zou dat ook kunnen als we geen opvang vinden voor S aangezien hij bij 1 van mijn ouders blijft, maar als pap werken is en niemand anders op hem kan letten moet ik alleen naar het zh. Hier gisteren de bloeddruk aan het stijgen dus ik houdt het maar weer in de gaten, bij zoon ook zo begonnen ( zwangerschapsvergiftiging) Had 110/80 dus van een regelmatige onderdruk van 60 is dat niet denderend. Vandaag was hij 110/71 dus hij is wel stijgende. Maar laat haar aub tot 37 weken laten zitten wil niet weer couveuse afdeling Wil nu ook eens kunnen genieten van dag 1 Dolfie hoe is het nu? AZM laat je normaal idd niet zolang daar hoor.
Zo, ik kom me ook weer eens melden. Ik heb nu een week verlof, maar het begon allemaal anders dan voorgesteld. De oma van mijn vriend is overleden, dus op mijn eerste verlofdag hadden we de crematie. De dagen daarna even druk in huis geweest met spullen klaar maken voor mezelf en de kleine. Vluchtkoffer is nu zo goed als klaar, althans de spullen liggen zo goed als klaar, want de koffer ligt nog steeds op zolder opgeborgen. Verder voel ik me nog steeds heel erg goed. Nog geen last van indalingspijn of iets dergelijks of andere pijntjes, harde buiken etc. Gewoon nog helemaal rustig en dat scheelt wel want mijn lieve peuterdochter is de afgelopen tijd alle grenzen aan het opzoeken. Gisteren heb ik haar ook wel een keer of 7 op de trap moeten zetten omdat ze niet wil luisteren. Dat kost wel veel energie. Afgelopen week weer een groeiecho gehad en alles ligt keurig op termijn. Kleine werd geschat op 2500 gr. Wel bijzonder aangezien dochterlief toen ze dat gewicht bereikte al geruime tijd thuis was. BD en urine waren ook dik in orde en morgen moet ik stoppen met de bloedverdunners. Ben benieuwd wanneer ik ga bevallen, heb het idee dat ik zo eens overtijd zou kunnen gaan lopen. Verder heb ik de afgelopen dagen nog niet bijgelezen. Zal ik zo eens doen. Het enige dat me is bijgebleven is dat Kitty wel een heftige tijd achter de rug heeft met haar man. Fijn dat hij weer thuis is en het naar omstandigheden dus lijkt mee te vallen.