1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    @one: alleen bevallen omdat mijn vriend in een andere stad woont en overdag afhankelijk of hij aan het werken is minimum 1-2u onderweg is naar mij en de laatste trein is om 22u30 en we hebben niet echt iemand die hem nadien zou kunnen voeren.. Misschien mijn vader maar das dan ook min 2u.. Hij is verder maar 2 nachten en 1 middag bij mij.. Mijn ma woont ook ver dus doet er ook min 2u over en snachts is ook een probleem sinds haar vriend nachtwerk doet en dus de auto heeft..
    Dus zal het waarschijnlijk alles snel alleen regelen zijn.. Heb ondertussen mijn vluchtkoffer zo goed als klaar en alles beneden gezet.
    Ik ben 2keer ingeleid op 37w en op 3u tijd en 1u45 tijd bevallen (had wel 2keer een 3,5cm ontsluiting) dus spontaan bevallen is helemaal nieuw voor mij en maakt me wat zenuwachtig dat ik hoogstwaarschijnlijk alleen ben op het moment :(

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Alles weer even bijgelezen. Gelukkig gaat het met de meesten voorspoedig op wat klachten die bij het indalen horen na.
    Zelf zou ik dat graag willen hebben. Aangezien de kleine nog niets is ingedaald heb ik zo verschrikkelijk het zuur. Voornamelijk als ik tussen de middag als dochterlief slaapt ook even ga liggen. Het zit zo hoog en bij een schop komt het zelfs achter in mijn mond terecht. Heb nu maar standaard een emmer naast mijn bed staan.

Trouwens afgelopen zondag dikke buiken shoot gehad. Lekker buiten in het park. Was echt geslaagd. Zal er zo een paar uploaden. Zijn nog wel de proeven, dus met een watermerk er over. Ze had er zo'n 66 gestuurd waarvan ik er dan 10 moest kiezen. Uiteindelijk heb ik er 12 van kunnen maken.

Nog even twee vragen: Ik heb het idee dat mijn buik niet meer groeit. De metingen bij de gyn nemen niet toe en van de wekelijkse foto's die ik maak kan ik ook niet echt groei meer ontdekken. Althans niet zoals voorheen. Dacht juist dat je de laatste weken nog een redelijke spurt kreeg.

En, wanneer gaan jullie het bed beschermen. Heb van de week het bed weer verschoond en was heel erg aan het twijfelen of ik al een zeiltje moest neerleggen voor het geval dat. Uiteindelijk niet gedaan, maar denk aangezien het weer toch achteruit gaat en het koeler wordt om het komende week maar wel te doen.

3. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    En nog twee, omdat ik zo trots ben :)

4. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Mooie foto's toto!
    Hier zit ze al heel laag maar met momenten echt nog het zuur, erg pijnlijk en vervelend :(

5. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ toto.. Leuk.. Die fotografe ken ik... Via via een kennis/vriendin.. Lang verhaal, zal je niet lastig vallen ermee... Hahaha
    Jess komt bij ons geboorte fotografie en newborn doen 😃

Super mooie foto's
    Woon jij bij mij in de buurt dan??

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.387
    17.327
    113
    toto, het indalen helpt hier helaas niks tegen het zuur ;)
    leuke foto's!
    bed: heb er altijd een waterdicht molton op, dus hoef er niks aan te doen nu

7. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Tnx ladies!
    Mamak: Ja, je vroeg het laatst in de club. Maar ik woon in Z'meer.
    Ik 'kende' Jessica al van de foto's die ze vorig jaar op het KDV had genomen. Dochterlief stond er ook zo mooi op en via de Stichting Early Birds (waar ik helaas pas een tijd na de geboorte van mijn dochter achterkwam). Dus keuze was vlug gemaakt. Moet het nog wel met vriendlief bespreken, maar wil ook nog een new born shoot doen. Bevallingsshoot wel over nagedacht, maar toch maar besloten niet te doen.

Zuur: Nou, dan hou ik de komende weken de Rennies nog maar in de buurt :) Gelukkig helpen die nog afdoende.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Toto mooi !!!

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vandaag 35 weken !!

10. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    M'n 8 maanden buik foto :p

Bijgevoegde bestanden:

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mooi joyce

12. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Mooie buiken dames!

13. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Gisteren weer voor ctg geweest. Ukkepuk was duidelijk een stuk levendiger. Dat had ik zelf ook al gemerkt. Dus na ongeveer een uur aan de ctg gelegen te hebben, was de ukkepuk weer helemaal goedgekeurd. Ik mag van de gyn weer gewoon onder controle van de verloskundige. Dus kan me daar as woensdag weer melden voor controle en het bevallingsgesprek.

Wat een mooie buikfotos zie ik hier voorbij komen. Zelf wilde ik ook wel graag een fotoshoot doen, maar vond zelf de prijs nogal aan de hoge kant. Laatste keer was verloskundige erg te spreken over m'n buik en de gyn in ziekenhuis ook. Dat prikkelde Me nog meer om t vast te laten leggen...
    En wat zag ik nou gister bij social deal... Een fotoshoot in een fotostudio in de buurt voor naar 19euro + 3 foto's. Heb er meteen maar van geprofiteerd en 2 vouchers gepakt, dan kan ik strax ook met de kleine gaan.... Morgen maar ff bellen voor een afspraak en hopen dat ik op korte termijn terecht kan...

14. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wat fijn dolfie!

En is zeker een mooie aanbieding! Mijn fotografe is ook niet heel duur (al is alles natuurlijk relatief). Ben voor deze shoot en officieel 10 foto's 119 euro kwijt.

Voor een bevallingsshoot rekent ze 350 euro en als ik dat vergelijk met andere fotografen, zag laatst hier ook een topic over voorbijkomen, dan is dat ook heel redelijk. Er zijn fotografen die daar namelijk 700 à 800 euro voor rekenen! :$

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.387
    17.327
    113
    ik laat je buik aan manlief zien.... "zo, die doet het beter dan jou"

tsja, gelukkig kunnen we zelf kiezen wat voor buik we willen he ;)

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.387
    17.327
    113
    ONE, ook een lekkere bal ingeslikt zo te zien

DOLFIE, fijn dat ukkepuk weer stuk levendiger is
    zou leuk zijn als je nog een shoot kan doen

17. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Jippie ik heb een afspraak kunnen maken voor de shoot.. Ik kan morgenochtend al terecht!! Ben eens benieuwd wat t gaat worden. Nog iemand tips?

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.387
    17.327
    113
    oeh dat is al lekker snel! Veel plezier!

19. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Veel plezier Dolfie! Ik ben benieuwd naar het resultaat.

20. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Mooie buiken zie ik weer voorbij komen hoor. Erg leuk!

Deel Deze Pagina