1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier ook een rustige jaarwisseling gehad, veel vuurwerk hier en dat voor een dorpje. Zelf samen met de kids nog een half uurtje vuurwerk afgestoken en rond 1 uur lagen we op bed. De kindjes hebben vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot half 9, een luxe! Vandaag hebben we een relaxdagje!

2. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Hoi allemaal,

Als eerste een fijne jaarwisseling en dat 2014 veel gezondheid en geluk mag geven.

Hier gister niet veel gedaan. Zoonlief heeft van zijn vuurwerkgeld lego gekocht en is daar de gehele avond mee bezig geweest om inelkaar te bouwen. Spelletjes gedaan met z'n 3en. En om half 11 hield de kleine man het niet meer vol en heeft zijn kinderchampagne laten klappen en gedronken en daarna bedje in gegaan. En doorgeslapen tot vanochtend. Wij hebben films gekeken en om 1 uur naar bed gegaan. Dus echt niet veel gedaan.

Verder is de lichtbruine afscheiding weer afgenomen en denk ik idd een gesprongen adertje. Laten we het daar maar op hopen. Het baarde me wel zorgen zeker omdat het niet de eerste keer was. Maar idd je leest zoveel en ik kan toch niet meer doen dan afwachten tot de echo.

Ik zal straks of vanavond ff de lijst bijwerken.

Nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom.

3. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Iedereen de beste wensen! Dat 2014 een top jaar mag worden!
    Helaas geen geluk in de staatsloterij :p 5 euro...

Gelukkig maar Kitty, dat de afscheiding is afgenomen :)
    Mijn moeder zegt altijd; vroeger had je geen eens echo's, toen moesten we ook gewoon afwachten..

Hier ook weinig gedaan vannacht. Even lekker ik hou van holland gekeken. Daarna even vuurwerk gekeken, we wonen ongeveer 10 km van de stad af, buiten het dorp. Beste uitzicht :D Daarna de paarden gevoerd enzo, we lagen rond 2 uur. Kleine man nog een keer wakker vannacht, dus daar even mee geknuffeld. Gelukkig is hij een echte uitslaper, hij was vanochtend pas half 10 wakker. Dus ik kon ook even uitslapen :)

Willen jullie misschien allemaal een keertje stemmen op Ferre? Kleine mannetje in het friese rompertje :D Bedankt!!

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.312
    113
    vanavond even naar mn ouders gebeld, denk dat ik dat komende tijd maar niet te vaak moet doen, is moeilijk om niks te verraden ;)

5. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!! En wat voor een jaar, een heel bijzonder jaar voor ons allemaal :D

Hier ook rustig nieuwjaar gevierd. Mocht vanmorgen om 7:30 uur alweer werken. Vinden jullie het ook zo lastig om niets te zeggen? Heb echt het idee alsof er een bord op mijn voorhoofd staat met de letters 'ZWANGER'. Iedereen begint tegen mij over zwangerschappen en alles wat ermee te maken heeft. Misschien ook omdat ik dag in dag oud werk met pasgeborenen, maar dat maakt het extra lastig om het te verbergen!

Fijn Kitty dat het minder is geworden, blijf goede moed houden! Maar onzekerheid is killing!

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Gedaan ;)!

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.312
    113
    tralala, zie mijn berichtje erboven ;) Ik heb er ook moeite mee en ben heeeeeeel blij dat ik de eerste weken nog niet in NL ben en dus geen familie zie ;)

8. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    #248 Mamak, 1 jan 2014
    Laatst bewerkt: 1 jan 2014
    Dames.. even een vraagje… Kennen jullie de functies van clubs hier op zwangerschaps pagina..
    Dan heb je een beveiligde omgeving waar je "lid" kunt worden..

In die club kun je dan heel makkelijk verschillende topics openen en lijsten bijwerken enzo.
    Voordeel is ook dat niet iedereen het zomaar kan lezen..

Is dat een idee?
    Ik heb al een september 2014 clubje gemaakt :)

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Klinkt goed mamak.

Hier gister voor het eerst in 15 jaar thuis oud&nieuw gevierd. Lekker rustig met z'n 3tjes. Vandaag DRUKKE dag gehad :D Kleine vriend werd alweer 2! Was leuk en veel leuke cadeau's gehad. Wel moeilijk om m'n mond te houden. Mijn buik groeit kei hard (was bij mn vorige zwangerschap ook) en had echt het idee dat mensen ernaar keken en er 'zwanger' op zagen staan :p. Het gekke is, ik voel me helemaal niet zwanger dus vergeet ik het regelmatig :/ Ik voel ook niks dus krijg ook geen seintje om m'n buik in te houden ofzo.

Iedereen de beste wensen! En allemaal een gezonde mooie baby gewenst over 8 maandjes :D

10. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
  11. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    13-1 heb ik eerste echo, dat valt op een maandag. Ik zit te denken om het naar de vrijdag ervoor te zetten, ik zou dan 6 weken en 4 dagen zijn. Zou dat gewoon kunnen? Ja toch? Bij de eerste had ik echo bij 6 weken en toen zagen we (gelukkig) al het hartje kloppen. Ik heb weinig zin om heel dat weekend af te gaan zitten wachten namelijk hihi.....

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.312
    113
    MSI, ik heb ook het gevoel dat mn buik zeer snel naar buiten komt! :O Nou had ik nog wel een buikje over van de andere 2, maar toch...

mamak, zegt me helemaal niks! zal zo eens kijken

hier: rustig aan gedaan vandaag, beetje huishouden en veel wassen gedraaid. Ook mn positiekleren maar uit de kast gehaald, maar man, dan lijk ik helemaal zwanger! :O ;)

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.312
    113
    MSI, geen idee of dat zou kunnen. Wachten kan sowieso :p Hier ben ik denk al 10weken of langer als ik mn eerste echo krijg :(

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.312
    113
  15. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Haha heb gisteren ook zo'n broek aan gedaan. Wat zit dat heerlijk! Maar lijk wel 4 maanden zwanger haha. Hier idd ook restanten overgehouden van vorige zwangerschap haha. Maar niet zo erg als t nu is. Vorige keer vroeg iedereen of ik een tweeling kreeg, zo'n grote buik had ik. Zal wel eens een keer foto plaatsen haha. Ik denk dat dat gewoon bij mij hoort, grote buik!

16. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    verzoek van aantal geaccepteerd. :)

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.312
    113
    zat vanavond ook even foto's terug te kijken van de vorige zwangerschap, maar man, die buik! :O kan me niet voorstellen datie over een paar weken alweer zo dik is!

18. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja ik had ook helemaal geen moeite met wachten op de echo maar nu maak ik me ineens druk dat ik geen symptomen heb. Ik voel helemaal niks! Op zich vrij normaal maar ik krijg t niet uit m'n hoofd gezet...

19. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Ik voel continue bandenpijn, met name als ik in bed lig s avonds.
    Afgezien daarvan de hele dag een vol gevoel / geen honger en licht gevoelige borsten (niet extra groot of wat ook).

Het zijn dus 3 symptomen, maar omdat dit de eerste keer is weet ik niet wat wel of niet normaal is dus probeer me er niet druk om
    te maken.

20. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    @ Toch: ben benieuwd naar je foto's haha :D

@ MSI: volgens mij zouden ze bij 6 wk en 4 dagen echt al wel wat moeten zien. Meestal kun je dan al wel een kloppend hartje zien, maar het kan ook nog zijn dat je net iets te vroeg bent. Ik zou het gewoon proberen!

Ik heb de afgelopen dagen veel last gehad van mijn onderrug. Leek wel iemand van 86, lekker oud en stijf :p
    Sinds gisterenavond veel krampen. T lijken menstruatie-achtige krampen maar toch voelt het anders. En volgens mij gaat de ochtend misselijkheid zich introduceren.. :/

Deel Deze Pagina