Gelukkig verlopen de controles bij iedereen goed. Bij mij was suikertest ook goed. Geen bijzonderheden. Volgens arts word t gewoon een grote baby. Verder ook geen plannen om in te leiden ofzo. Dus we wachten maar rustig af. @one Nee vandaag zijn we niet daar geweest. Dacht je dat je ons gezien had? Zou wel toevallig zijn he.
Dolfie ja hij was ook gekleurd en zij blank dus dacht goh zou het dat ze vanuit het zh hierheen zijn gekomen met de uitslag Fijn dat de uitslag goed was en de kleine gewoon een grote beeb word. Toto wat fijn meid. En een net gewichtje! Hier was het onderzoek in Genk ook goed. Geen enkele reden te zien dat er weer zw vergiftiging zou komen, als het wel zo zijn, zou het pas laat zijn. Hier verwacht vk evt eind volgende week iets te horen van mij.
Vind het wel makkelijk gezegt van de vk's/gyn's "het kan elk moment gebeuren", in mijn ogen gewoon een zoethoudertje, want vanaf 37weken mag het en hoe dichter je bij de 40weken komt hij groter de kans word dat "het elk moment gebeurd" Niet veel te vertellen hier. Moe, sagrijnig, dochter morgen jarig (fijne timing, weinig zin in, maar ja, ze word 3, zie dat maar eens over te slaan... Houden het klein)
Gefeliciteerd met je dochtertje toch3! Is inderdaad makkelijk gezegd. Het valt me ook op dat ik hoe verder ik kom, hoe meer je denkt te gaan voelen in de trant van: volgens mij begint het... Pfff Fijn om te horen dat de controles bij iedereen goed verlopen. Moeten we ons maar aan vasthouden dan he haha. Helaas na gister een goede nacht gehad te hebben, liep ik vannacht weer te spoken. Vind het dan zo vervelend om in bed te blijven liggen draaien, met als gevolg dat mijn man ook wakker word. Ben er dus maar weer uitgegaan. Uiteindelijk om half 4 maar weer teruggedoken om om half 7 weer wakker gemaakt te worden door zoonlief... Was kort nachtje! Verder niet veel te melden. Fijne dag iedereen.
@toch Gefeliciteerd met je dochter!!! Hier vannacht ook geen goede nacht gehad. 2x wakker geworden van flinke pijn in m'n buik. Was echt ff bang dat t ging beginnen. Maar trok na een tijdje wel weer weg. pfff ziekenhuis en communicatie... Is geen geweldige combinatie. Gisteren na de suikertest werd ons gezegd dat alles goed was en dat de reguliere controles bij de verloskundige voortgezet kunnen worden. Kreeg ik vanochtend telefoon van verloskundige met de vraag of ik al een vervolgafspraak gemaakt had in ziekenhuis. Ik wist dus helemaal van niks. Blijkbaar had t ziekenhuis gisteren net verloskundige gebeld wb gezegd dat ze ons over 2 weken weer willen zien voor een groeiecho.... Verloskundige is al bang dat ze eerder willen gaan inleiden. Zij geeft echter aan er geen voorstander van te zijn en het niet nodig te vinden. Weet echt niet goed wat ik ermee aan moet. Toch maar die echo en advies van ziekenhuis afwachten. Heb afspraak voor 3 sept...
@dolfie heb ook eens zoiets voorgehad met resultaten van een bloedtest, erg vervelend. Wanneer ben je precies uitgerekend? Je ticker werkt precies niet meer.. Hier ook al 2 nachten rommelend gevoel ik mijn buik en rug maar niet zoals weeën ofzo.. Morgen terug op controle, benieuwd of ik nu al opening heb of niet.. Ik heb nu echt het gevoel van het is genoeg geweest.. Maarja kunnen niet anders dan afwachten
Oh ja ik zie nu ook pas dat m'n ticker t niet meer doet. Ik ben 14 september uitgeteld, dus nog ongeveer 3,5 week te gaan...
Toch3 van harte gefeliciteerd met jullie dochter haar verjaardag! En zoveel gekwakkel bij iedereen, voorweeén enz. Dolfie heeft het AZM het misschien later in overleg besloten je nog eens terug te laten komen. Zijn misschien bang dat hij te groot voor je word. Ik ben eens benieuwd. Laat je niet te gek maken over inleiden enz! Dikke knuffel
Toch3 gefeli met dochtertje! Hier tijdje niet geweest, van t weekend niet lekker geworden, maandag zei huisarts nog niets te willen geven (telefonisch consult), vanmorgen bij controle verloskunde vertrouwde ze het niet en heeft me terug naar huisarts gestuurd, moest meteen langs komen, lig al 3 dagen en nachten naar adem te happen, blijk ik toch weer een zware long/luchtweginfectie te hebben.... Nu aan een stevige ab kuur plus een pufje voor direkt openen van de luchtwegen. Heb zowaar 3 uur geslapen na t pufje!!! Wat een "verademing"!!! Met onze kleine man was alles in orde, lag mooi laag en beweegt goed, hartje mooi sterk! Wel zal hij zich waarschijnlijk pas aandienen als mn lichaam t weer aankan, zo was t lichaam wel ingesteld zei de vk, maar das prima, zal een stuk fitter zijn over een weekje! Maar goed, we zieken uit! Xxx Joyce
Jeetje Pharilla meid dat is schrikken. Daar waren mijn moeder en ik hier ook bang voor dat dat zou gebeuren.
Hoop dat je je snel beter voelt! Toen ik hier verkouden begon te worden, werd het erna weer voorhoofdholteontsteking en we zijn bekend met astma en longontsteking. Daarom idd niet te lang gewacht met dokter en AB kuur. Hoop echt dat je je snel beter voelt , doet pijn heh
Dank lieverd, ja pijn en zo eng dat benauwd zijn! Maar pufje wat ik mee heb werkt meteen.. ab kuurtje doet de rest. Voel me nu al beter! XXX Joyce
@one.. Ja daar dacht ik inmiddels ook over na. Maar vind het gewoon stom dat ze gisteren doen alsof er helemaal niks aan de hand is en dat er dan toch weer 'iets' is. Ze hadden op z'n minst even kunnen zeggen dat ze nog gaan overleggen. Pfff zit nu echt ff niet lekker in mn vel. Weet ook niet precies waarom. Uiteindelijk is er niet echt iets schokkends aan de hand, maar voel me er niet lekker onder. Ml is ook nog werken, dus heb alle tijd om wat te lopen piekeren..... Van mij mag die 'kleine' nu wel komen hoor haha @Pharilla Heel veel beterschap. Hopelijk ben je snel weer wat fitter.
Dolfie neeeeeeeeeeee zondag heh. Dan zijn we 37 weken en dan mag hij komen Tja zh zijn soms raar. Zo waren de uitslagen van in Genk de vorige keer ( 17 weken zelfde onderzoek voor zw vergiftiging) goed zei gyn maar toen waren toch 2 uitslagen wat minder. Tja Pharilla lieve meid blij te horen dat je je wat beter voelt.
:x kledingprobleem :x shirten te korten, rokken schieten naar beneden, jurkjes in de was + geen fatsoenlijke hemdjes om eronder te doen. Ik wil die laatste weken ook nog enigzins normaal erbij lopen :x vanmiddag weer op controle bij de gyn, hopelijk nu een beter gevoel bij dan vorige week. Het sowieso al een andere arts
@toch Dat kledingprobleem klinkt bekend. Er is niet veel dat nog lekker zit. En datgene wat nog lekker zit is echt zomerkleding en daar is t nu toch echt wat te koud voor... Heb eigenlijk maar 1 broek die nog goed zit, de anderen zitten nu echt niet prettig meer om m'n buik. Succes met de controle. Hopelijk voel je je er inderdaad wat beter bij dan vorige keer.
ben blij als ik savonds mn kleren kan uitgooien en een nachtpon kan aantrekken, dat zit nog wel redelijk. Maar kan moeilijk nog weken in nachtkleding gaan lopen he