1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Haha inderdaad, dat is niet zo charmant. Zodra ik thuis ben en weet dat ik niet weg hoef loop ik gewoon in een oud te groot shirt en een pyjamabroek. Ziet ook totaal niet charmant uit maar daar voel ik me echt t prettigst in.

2. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    Heel herkenbaar, dat kledingprobleem. Ik loop al 3 weken in broeken die nou niet het mooist zijn, maar oh zo lekker zitten. Positiespijkerbroeken heb ik afgezworen, die doen gewoon zeer. Voordeel is wel dat ik niet zo dik ben en gewone t-shirts aankan.
    Vanaf vandaag is het weer aan het "rommelen". Weer steeds steken in de onderbuik en onderrug, maar heel pijnlijk zijn ze niet. Ik durf nergens op te hopen aangezien dat dat de 4e keer is dat ik daar een dag last van heb, maar fijn is anders. Mijn moeder hoorde me zeggen: kom er gewoon uit, of laat me met rust! Haha, kon ze wel om lachen (ik iets minder).
    Jammer is ook dat ik kleine man niet even daar kan laten op dit moment. Hij is zo gefocussed op mij, af en toe word ik er moe van, hoe rot dat ook klinkt. Wil niet eens buitenspelen, overal waar ik ben, loopt ie achter me aan pffff. Maar ja, het is voor hem ook spannend natuurlijk.

3. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hier ook dat kledingprobleem. Ik loop hier voornamelijk ook in pyamabroek en T-shirt. En als ik de deur uit moet, dan zit de broek die ik met de shoot aanhad wel aardig. Is er één zonder/hele lage buikband.

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.411
    17.375
    113
    @sonja, mazzelaar! hier zijn zelfs veel positieshirts te kort!
    hopelijk doet het rommelen wel wat en is niet alles voor niks.
    En hier ook hele aanhankelijk kids laatste tijd, heel vermoeiend maar komt wel weer goed

@controle weer gehad, alles was goed. Bloeddruk is wel iets aan eht stijgen maar is nu 120/60 dus niks aan de hand. Uk ligt lekker met het koppie in mn bekken, voorwerk doet wel iets maar tot nog toe heel weinig. Heb 2 slaappillen meegekregen zodat ik 2 nachten hopelijk goed kan slapen. Volgende week vrijdag weer op controle normaal gezien

5. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    ja, ben er stiekum ook wel heel blij om hoor. Op zich ook logisch als je kijkt dat ik nog niks ben aangekomen sinds 12 weken zwangerschap.
    Het "rommelen" houd voorlopig nog aan. Pijn in de rug word wel iets heviger maar vind het zelf nog steeds niet noemenswaardig... We blijven stiekum hopen hihi

6. Eef29

Eef29 Actief lid

2 jan 2014
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag weer op controle geweest bij de VK. Alles is goed met de kleine, ligt mooi vast in mijn bekken. Alleen mijn bloeddruk was gestegen 120/85. Ook vond ze een spoortje eiwit in mijn urine...

Het weekend dus maar even rustig aan doen en maandag weer controle.
    Hier geen kleding problemen. Maar heb ook geen grote buik. :)

7. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    Idd maar even rustig aan doen @eef. Hopelijk is het vals alarm en blijkt het allemaal mee te vallen maandag!! Ik duim voor je!

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.411
    17.375
    113
    @sonja, tja, ik ben ook maar weinig aangekomen, maar wat ik aankom is wel puur buik ;)
    ben benieuwd of het rommelen flink gaat doorzetten! Al gedoucht ofzo?

@Eef, fijn dat alles goed is met de kleine. Maandag is een extra controle?

9. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    @toch3: Ja, vanmiddag wel effe gedoucht, dat verlichtte wel iets. Jammer alleen dat het alleen helpt ZOLANG je onder de douche staat haha... Ben ook heel benieuwd of het doorzet. Begin iets meer hoop te krijgen, hoewel ik dat eigenlijk niet durf (want dan valt het zo tegen he). To be continued dussss

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.411
    17.375
    113
    haha ja dat vind ik ook, als ik afgedroogt ben heb ik de eerste harde buik alweer te pakken ;)

hier weer bloed, had het wel verwacht omdat de gyn heeft gevoeld vanmiddag. Boel is flink gevoelig down under

11. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik heb zo het vermoeden dat de kids die we al hebben rondlopen het haarfijn aanvoelen dat er wat in de lucht hangt. Dochterlief is hier ook al geruime tijd aanhankelijk. Kan bijwijze niet eens even op mijn gemak naar het toilet ;)

@Toch: Fijn dat de controle goed was en de gyn je wat heeft voorgeschreven. Afgelopen nacht heb ik een beroerde nacht gehad. Ben ook verkouden en door de neus ademen wil niet echt lukken.

@Sonja: Spannend hoor. Hier nog helemaal niets aan voortekenen. Gelukkig weet ik dat het ook niet hoeft en het ook zo uit het niets kan gebeuren, maar vooralsnog vind ik dat de kleine prima in mijn buik zit.

@Eef: Vind je bloeddruk nog niet noemenswaardig hoog, maar weet ook niet wat 'ie normaalgesproken is, maar icm eiwit idd wel even goed in de gaten houden. Hopelijk maandag betere waarden.

Zelf vandaag naar mijn vader geweest. Die woont een uur rijden van me af. Had me voorgenomen om daar met koffietijd te zijn en dan tussen de middag een boterham mee te eten om daarna weer naar huis te kunnen. Had hij tegen mijn oma gezegd die daar in de buurt woont dat ik langskwam, dus die verwachtte ook nog een bezoekje. Uiteindelijk pas even voor half vier thuis en gesloopt.
    Vanavond maar met de voetjes omhoog en vroeg naar bed.

12. Eef29

Eef29 Actief lid

2 jan 2014
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja Toch3, een extra controle voor mijn bloeddruk en de eiwitten in mijn urine. Gelukkig houden ze het goed in de gaten! Mijn bloeddruk is normaal 65/110.

Het einde is in zicht dames!!! :)

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.411
    17.375
    113
    ja je kan beter een x teveel moeten komen voor controle dan dat je achteraf spijt heb dat je niet eerder ben geweest.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Toch3 hier is zoonlief ook heel aanhankelijk sinds een aantal dagen nog meer.
    Ze zullen toch wat voelen idd.
    Hoe is het nu met het bloedverlies?

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.411
    17.375
    113
    @ONE, nog steeds bloedverlies maar wel heel weinig, inlegkruisje zou voldoende zijn (alleen heb ik daar niks aan als ik nies :p :( )

vannacht heerlijk geslapen, blij dat ik slaappillen heb gehad van de gyn. Zo'n 11u geslapen nu, met 2x eruit om te plassen, best netjes :)

16. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Oooh lekker lang geslapen! Heerlijk hoor.
    Hier vannacht ook goed geslapen. Scheelt ook wel dat ik gisteren helemaal gesloopt was.

17. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    @toch Ohhh lekker dat je weer goed hebt kunnen slapen. Daar knapt een mens echt van op he.

Hier gaat t slapen wel redelijk. Hoef maar 1x op om te plassen. Slaap in de middag ook altijd nog wel een uurtje of 2. Heb ik dan ook echt wel nodig.

Ml heeft lekker weekend vrij dus ben eens benieuwd wat ie weer allemaal wil gaan doen. Vanavond krijgen we een aantal vrienden op bezoek. Dat is wel gezellig.

18. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    Hier heeft het rommelen nog niet opgehouden, hoewel ik wel het idee heb dat het minder word. Gisteravond laat een paar keer behoorlijk heftige steken gehad, die ik af en toe echt moest opvangen, maar na een nachtje (NIET) slapen is dat weer weg.
    Nog even over de rommelmarkt gestrompeld net. Moet zeggen dat ik dat normaal leuk vind, maar nu was het echt een drama. Hadden nog even een uitdaging toen we bij de auto kwamen. Stond een auto zo strak naast geparkeerd dat ik nus nooit van mijn leven er tussen paste.. En ml heeft geen rijbewijs... Uh, en nu? Gelukkig kwam er een meneer aan gesneld die hem er even uitgereden heeft voor me haha.
    Verder rustig dagje vandaag. Beetje rommelen in huis en vanmiddag lekker plat... Kan ik me gewoon op verheugen, het bed voor mij alleen haha.

19. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Haha Sonja, mooi verhaal!
    Wel heel stom dat iemand m zó strak parkeert!

Hier ook goed geslapen, in tegenstelling tot de eerdere twee nachten ivm veel harde buiken.
    Alles nog rustig hier...

Komt alleen een koortslip op :(, das echt mn doemscenario, dat ik de kleine dan niet kan knuffelen omdat ik een koortslip heb, bah!!!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mieksel hopelijk is de koortslip snel weg.
    Maar idd erg gevaarlijk voor je kleine meid.

Toch3 hoe is het nu?

Sonja wat spannend maak jij het maar telkens!

Morgen 37 weken yes!!!!!

Deel Deze Pagina