Net op visite geweest bij mm ouders. Vliegen opeens stuk of 4 ooievaars over. Wij al oh jammer dat ze overvliegen. Willem we net vertrekken (ong half uur later) blijkt er nog ene op de kerktoren tegenover m'n ouders te zitten.... Volgens m'n ma kan dat wel eens wat betekenen. Want ooievaars brengen babies.... Ohhh one, jij maakt t wel spannend nu
Ze zit nog in de buik van 21 tot 5 wel om 10 uur weeën gehad. Nu is het rustig en niks meer aan de hand . Nu zelf ook jarig dus gaan we dat maar eerst eens vieren
Ohhh one Proficiat met je verjaardag!!!! Hopelijk laat je kleine meid je nog lekker je verjaardag vieren. Beiden op dezelfde dag jarig zijn is ook niet zo leuk lijkt me. Hier een vreselijke nacht achter de rug. Nauwelijks kunnen slapen, vooral door het maagzuur. Vreselijk, niets hielp. Hoofdpijn is flink erger geworden, hopelijk komt dit door het niet slapen en is het geen slecht teken voor m'n bloeddruk....
Gefeliciteerd one! Dat is minder dolfie. Hopelijk trekt de hoofdpijn snel weg. Zelf naar omstandigheden en hele goede nacht gehad. Ben lekker uitgerust. Zo eerst maar eens ontbijt voor iedereen maken.
Van harte One!!! Maak er een mooie dag van! Xxx Dolfie hopelijk voel je je snel beter en komt t van de slechte nacht idd. Hier ook eindelijk een ok nacht gehad, eerst 3 uur in bed, en toen verhuisd naar de bank en nog 3 a 4 uur geslapen! Af en toe met vlagen rugpijn, hoop dat t een voorbode is We zijn zooo toe aan dat mannetje! Xxx Joyce
Van harte One! Lijkt mij wel fijn dat het niet heeft doorgezet op je verjaardag, alhoewel het natuurlijk een prachtig cadeau zou zijn Hier alles rustig, vk verwachtte voorlopig nog niet dat ik ga bevallen...
binnen 3 weken mieksel, nog eeeeeeeeeeeeeven geduld. En ook zonder voorwerk kan het ineens snel gaan he! hier: verveling, voor het eerst beide kindjes naar school, ik in het huis van mn moeder omdat het te ver is om heen en weer te rijden maar ma is niet thuis bleh. Ben van verveling maar gaan opruimen hier (gelukkig heb ik daar nog een maandtaak aan wil ik het netjes hebben hier )
@one gefeliciteerd met je verjaardag, blijft nog spannend want het kan vandaag nog doorzetten Ik ben zaterdag ook jarig @toch wow morgen uitgerekend! Had je al opening ofzo? En wat nu? wachten ze gewoon verder af?
Gefeliciteerd One!! Je krijgt vast het mooiste kadootje ooit vandaag!! Hier zo nu en dan een raar buikpijntje sinds gisteren. Biij oudste begon het ook zo. Dat ik twijfel of het begint. Maar dan tegen mezelf zeg dat ik mijzelf voor de gek hou. Dochter was een bevalling van maar 3uurtjes. Ben dus wel erg benieuwd... Mijn vliezen zijn ook nog nooit uit zichzelf gebroken. Lijkt me heel apart om mee te maken hihi.
joyce, had vorige week wel opening maar hij kon nog niet bij mn vliezen. Morgen weer op controle, ben benieuwd. Naar wat ik zelf voel is het wel meer nu dan vorige week, in ieder geval anders. Gaan dan ook bespreken of we nog langer wachten of dat we afspraak voor inleiding plannen risu, dat is wel snel! hoop dat het hier wel wat langer duurt, anders word het wel erg krap allemaal
@Mieksel: Ik ben met je aan het mee wachten hoor. Hier ook nog niets en verwachting is ook voorlopig nog niets. @Toch: Je dag nog een beetje doorgekomen zonder kids? En weet je al of je je vliezen wilt laten breken of toch nog de natuur zijn gang laat gaan? @Risu: Spannend! Zelf vandaag een rustig dagje gehad. Vanochtend vroeg al met dochter op stap, want die moest nieuwe schoenen en wat kleren voor de herfst/winter. We zijn goed geslaagd en beiden erg tevreden. Vanmiddag lekker rustig aan gedaan en lekker bijtijds gegeten.
toto, ga denk morgen pas beslissen na het gesprek met de gyn. Mag van ma alleen niet morgen bevallen want dan hebben ze een feestje van vrienden waar ze graag heen wil maar is wel 1,5/2u rijden...
Risu ook snel bevallen toen dus. Toch3 je uitgerekende datum vandaag. Dolfie wat heeft hanneke gezegd gisteren Hier om 11:15 naar vk.
Succes bij vk One! Misschien wil ze nog eens strippen?! Bevalling van J.ulia was idd erg snel. Hier is het verder rustig... Soms nog die nare krampen. Vanmiddag 17.00 controle vk. Ben benieuwd
Toch3 je bent er nu ik ben benieuwd!!! Risu jij straks ook heel veel succes. Ik ben idd eens benieuwd wat ze zeggen dadelijk. Aangezien de placenta al aan het verkalken was en ze zag aan het vocht overal dat het toch tijd werd dat ze ging komen. Anders krijgt ze straks bijna geen voeding en bloed meer.