Ohhh one... Hopelijk komt je meisje er nu echt snel aan. Ik zit maar af te wachten tot woensdag. Ben zo benieuwd wat ze in t ziekenhuis gaan zeggen. Hier wel beetje druk weekend gehad. Visite gehad en gisteren zelf op verjaardagsvisite geweest bij m'n neefje. Vandaag maken we er maar ff een rustdag van denk ik... Ik vind t wel apart dat ik helemaal geen last heb van nesteldrang. Ik krijg t gewoon niet voor elkaar om iets te doen.. Zit t liefst hele dag op de bank of bed. Ml gaf gister aan dat ie zich verheugd had op m'n nesteldrang hihi
Dolfie ik ben benieuwd meid bij je. Hopelijk laat hij niet te lang op zich wachten dan. Bloeddruk was wat aan het stijgen, gelukkig eiwitten niks. Maar door de verkalking van placenta en al vonden ze het echt wel tijd worden.
Middag dames, Due date vandaag! Ben t zooooo zat! Ben zo chagrijnig vandaag Maar volgens mij zit ie lekker, wel menstruatiekrampjes en rugpijn... Ook zit mn buik suuuuuper laag. Misschien toch wat gaande... Woensdag weer controle bij verloskunde.. ga wel ff vragen of ze willen kijken naar hoeveelheid vruchtwater, werking placenta en of ik gestript kan worden. Geduld is op! Hopelijk hebben we allemaal snel onze wondertjes gezond en wel in de armen! XXX Joyce
Toch en One, bij jullie is het grote wachten begonnen. Hoop voor jullie dat jullie je kleintjes snel in jullie armen mogen sluiten. Zeker nu er al dan niet succesvol acties genomen zijn om ze geboren te laten worden. Wat een positief nieuws Sonja! Hopelijk tot aan de bavalling goede nachten. Ben je iig helemaal opgeladen voor de gebroken nachten Tamara, welkom! Ik hou me lekker bezig met klusjes in en om het huis of er een halve dag op uit te trekken. Maar ik heb dan ook de luxe dat ik geen klachten heb van mijn bekken oid. Verder lekker bank hangen. Spannend hoor Joyce. Hopelijk woensdag meer nieuws. Joyce1990, hoe is jouw controle geweest? Hier ook de 39 weken gepasseerd, maar nog steeds alles rustig al krijg ik wel iets meer last van mijn bekken. Voornamelijk 's avonds rugpijn als ik die dag veel gedaan heb. Dus nu toch maar een stapje terugdoen al vind ik dat best moeilijk. Gisteren heeft vriendlief geholpen om de babykamer eindelijk in te richten. Commode is nu dus ook verhuisd van de kamer van mijn dochter naar de babykamer. Kon ik eindelijk alles een vaste plek geven, al slaapt de kleine wel eerst bij ons op de kamer. Verder aan het wachten op woensdag. Dan heb ik weer controle al verwacht ik niet dat daar wat uit zou komen. Vind het prima om daarna nog een weekje door te lopen. Vriendlief daarentegen is door zijn geduld heen Heeft liever dat de kleine eerder dan later geboren wordt en snapt er al helemaal niets van dat het beleid ook na een KS is om gewoon af te wachten en evt. overtijd te laten lopen.
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 28 aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 28 aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 29 aug-Toch3 (3e kindje, 24jr)V 31 aug-Tessa1981 (3e kindje, 33jr)MJ 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)M 1 sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)J 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)M 2 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)J 3 sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)M 5 sep-S87 (1e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Leliemeer (1e kindje, 26jr)V 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJ 7 sep-Joyce1990 (3e kindje, 24jr)M 7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV 7 sep-Toto (2e kindje, 33jr)V 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Eef29 (1e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Maggi (2e kindje, 31jr)J 8 sep-Sonja1979(2e kindje, 34jr)M 8 sep-Tamara (?e kindje, ?jr)MJV 8 sep-Risu (4e kindje, 26jr)J 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 9 sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 9 sep-Dame90 (1e kindje, 24jr)MJV 9 sep-Sjinkie (1e kindje, 30jr)J 9 sep-Simoontje88 (1e kindje, ??jr)MJ 9 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 11 sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11 sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 11 sep-pebbelien (1e kindje, ?jr)MJV 12 sep-Tinkerbell2202 (?e kindje, 23jr)MJV 13 sep-Purk (2e kindje, )M 13 sep-Query (1e kindje, 25jr)MJV 14 sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 14 sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)M 14 sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14 sep-Elmo (?e kindje, )MJV 15 sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJ 15 sep-sneeuwstorm (1e kindje, 27jr)MJV 15 sep-jag1984 (1e kindje, 29jr)V Meisje, Jongen, Verrassing? Bevallen: 15 aug-Senna24 Jongen 19 aug-Ariane Meisje F.lorien
Alles oke met de baby. 2cm opening maar baarmoederhals nog niet verweekt of ingekort vrijdag opnieuw op controle en als het dan gunstig/verandering is wil ze maandag wel inleiden, dus het blijft afwachten, nog even een grote wandeling gedaan na het inwendig onderzoek, je weet maar nooit dat het helpt hihi
Hier wel aardige (voor) weeën nu. Hele nacht niet kunnen slapen. Vk komt er nu aan om even te kijken hoe het er voor staat.
Ja het is lekker aan de gang!! Pas 1cm, baby zit erg laagdrukt goed met hoofdje naar beneden. Weeën worden steeds sterker, duren een minuut. Maar nog wel om de 8min pas.
Risu wat spannend zeg!!! One Ik hoop toch echt dat je meid niet lang maar op zich laat wachten. Hier is het nog steeds rustig. Nou ja rustig, die kleine is alles behalve rustig. Tjonge jonge vraag me echt af wat ie allemaal doet ik m'n buik. Morgenmiddag afspraak in ziekenhuis. Ben echt zo benieuwd wat ze gaan zeggen...