succes risu hier nog steeds niks aan de gang. Zou het liefst weer mn bed induiken maar L loopt hier rond dus dat gaat niet
Goedemorgen dames, Hier sinds vannacht hevige menstruatiepijn. Bah. Wist je soms maar wat alle pijntjes betekenen. Straks om 11 uur naar de VK....
Hallo dames, Ik zou eigenlijk een augustuskindje(uitgerekende datum 31 aug) krijgen, maar het wordt een september kindje! Dat is iets wat zeker is Ik heb nog niet alles terug gelezen, maar hopelijk mag ik mee babbelen!
love14, kom dr maar bij hoor. Ik zou volgens eigen berekening 1sept als datum hebben, echo zei 29aug maar ben toch hier gebleven en uk zit er nog steeds in dus word gewoon een sept.kindje net mn eigen vk gebeld omdat ik het ziekenhuis niet snap met het strippen. Kreeg gister te horen dat dat gevaarlijk zou zijn voor het litteken maar vrijdag ben ik wle gestript en werd er niks van gezegt. Slaat nergens op zei vk en ze komt straks langs om nog een poging te doen en neemt slaappilletje mee voor het geval dat het niks doet zodat ik nog een nacht goed kan slapen
@toch3 merci! Dat is vroeg met strippen! Is daar een speciale reden voor? Als de beeb niet voor vrijdag komt dan moet ik vrijdag naar het ziekenhuis voor 41 weken echo en als die in orde is mag ik weer naar huis en komt de vk zaterdag om te strippen en als ze iets ontdekken wat niet goed is houden ze mij gelijk natuurlijk
Welkom Love14! Toch, fijn dat de vk wel wil meedenken. Hopelijk doet het strippen nu dan wel iets. Ik duim voor je!
Risu, succes nog even! (Stiekum stikjaloers) ik ken het pompje van de vorige keer. Is idd heel lekker hihi. One, hopelijk zet het bij jou nu goed door. Love14: welkom.. het einde is voor jou dus ook in zicht. Succes met de laatste loodjes! Helaas hier weer even een dip momentje. Vanaf gisteravond 17:00 uur toch wel hele heftige krampen gehad die ik af en toe echt weg moest puffen. Heeft aangehouden tot een uur of 12 vanmiddag maar omdat er echt geen regelmaat inzat geen vk gebeld. Bovendien had ik om 12:45 toch een controle afspraak staan dus vond het niet echt nodig. Bij de afspraak wel aangegeven eb ze heeft weer even gekeken hoe heter voor staat. Niks dus. Nog geen mm ontsluiting dus kon weer niet gestript worden. Mijn buik is sinds gisteren ook niet meer zacht geweest, en doet dus non-stop pijn. Lopen en zitten is drama, dus schoot behoorlijk vol toen ik hoorde dat het totaal geen uitwerking heeft. Afspraak is nu dat ik volgende week nog een keer naar de vk ga en als alles dan nog hetzelfde is gaan ze me pas doorverwijzen naar de gynaecoloog. Dan kan ik daar gaan praten over een eventuele inleiding, mocht ze daarmee instemmen. Tis zo jammer, het is een paar dagen goed gegaan en nu dit weer. Ok klaar met klagen... sorry dames Ik zag trouwens op de lijst mijn leeftijd staan. Ik ben in juni alleen al 35 geworden hihi. Niet heel belangrijk maar ik denk ik meld het even.
Nou meiden idd baby mocht van mij nog wel 2wk blijven zitten haha. Maar ik heb het achter de rug!! Om 12.26 is ons wondertje J.iro geboren... In 3 persweeen kwam hij als sterrenkijkertje ter wereld (d googlen voor diegenen die niet weten wat dat is) zijn vuistje zat er ook nog tussen. Ik vond het verschrikkelijk!! (Sorry) pompje heeft tijdens de weeën goed geholpen, dat was wel fijn. Ff rust voor het grote werk hij weegt 3400gram en ongeveer 48cm lang.
Risu van harte gefeliciteerd!! Niet fijn een sterrekijkertje ( heeft mijn moeder ervaring mee) Nu heerlijk genieten!!!