Hier nu al een aardig buikje. Ben benieuwd waar dat heen gaat. Verder ook gevoelige borsten en ze worden ook groter. Ik ga van zo goed als niets naar een beetje. . Ook last van mijn baarmoeder, maar geen krampen ofzo. Meer een zwaar gevoel zeg maar. En net als Mona een vol gevoel en geen honger.
Mijn borsten zijn ook al een hele cupmaat groter en behoorlijk gevoelig. Alleen heb ik de hele dag door honger en als ik niet eet word ik misselijk.
MSI, geniet ervan dat je niks voelt maar snap je wel Mona, klinkt heel normaal! tralala, zal zo eens kijken of ik foto's geplaatst krijg. Hoop voor je dat het bij de ochtend blijft , heel eigenlijk hele dag door last van :/ love, nou al? hier gelukkig nog niet
13 en 25 weken, zal zo nog een 40wekenbuik laten zien (dit is van vorige zwangerschap, van de eerste staan niet op deze laptop)
ik heb iedereen op de club weer op actief gezet http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/1-15-september-2014-uitgerekend.html
Wow een cupmaat al! Zo hard gaat het hier niet. Ik denk dat ik blij mag zijn met een B aan het einde van de zwangerschap.
@ Toch Meis wat een prachtige buik! Mooie foto's! Dat je deze zwangerschap maar weer zo'n mooie buik mag krijgen!
Mag ik ook mee kletsen? Ik heb me ook aangemeld voor de club, vandaag een duidingen test en 9sept uitgerekend SPANNEND!!! Ik ben 29 en heb een zoontje van 1,5
Goede morgen meiden, Gister een beetje druk gehad met het gezin dus geen tijd gehad voor de lijst. Maar ik zal even de lijst naar voren halen. Hoe gaat het verder met jullie. Ik las al wat kwalen. Hier neemt de pijn van mijn borsten meer en meer toe. Vooral als ik iets te snel loop of de trap op loop dan voel ik ze echt goed. Gister misselijk van de koffie geworden wat echt tot de middag duurde. Dus geen koffie meer voor mij. Zo nu en dan trekt het in me bm door het groeien ervan. Er gebeurd ook zoveel daarbinnen. Zichtbare aders over mijn borsten. En over het eten tja geen honger gevoel snel maar als ik eenmaal eet dan kan ik er wel wat van zonder een vol gevoel te krijgen. Terwijl ik normaal al heel snel vol zit. Verder voel ik me prima en afscheiding is ook zo goed al normaal weer. Daar ben ik erg blij om want het baarde me wel ff zorgen. Voor de nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd.
Hier is het helaas mis. Vanmorgen veel krampen en rugpijn. Kort daarna veel bloed en stolsels verloren
Jeetje love1990 wat heftig! Dikke knuffel!! Idd misschien toch even een vk bellen? Hoe pril het ook is, het maakt zoveel emoties los. Zet m op meis...
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 30 aug) Godinn, 31jr, 2e kindje, 21-1 1e echo 31 aug) Floortjah, 27 jaar, 1e kindje, eerste echo 10-1 + vk 30-1 1 sep) MSI, 31jr, 2e kindje Toch3, 23jr, 3e kindje Aster14, 27jr, 1e kindje Frysk, 29 jaar, 1e kindje, 14-1 1e echo 2 sep) Mieksel, 28 jaar, 1e kindje Senna24, 26 jaar, 1e kindje, 16-1 1e echo 3 sep) Kitty1981, 32 jaar, 2e kindje, 28-1 eerste intake vk + echo 4 sep) 5 sep) 6 sep) 19Susanne87, 26jr, 4e kindje, 21-1 intake vk + 22-1 eerste echo Pumba86, 27 jaar, 1e kindje, 30-1 intake + eerste echo Micloveally, 31 jaar, 2e kindje, 3-1 wkz 7 sep) Love1990, 23jr, 1e kindje Giggle, 28jr, 2e kindje, 22-1 eerste echo gyn Mona29, 29 jaar, 1e kindje 8 sep) 9 sep) Toto, 33 jaar, 2e kindje Jamison, 29 jaar, 2e kindje Mamak, ? jaar, 2e kindje, eerste echo 21-1 10 sep) 11 sep) 12 sep) 13 sep) 14 sep) 15 sep) Meisje (0) Jongen (0) Verassing (5) Miskraam() Wil je op de lijst zet het in kleur en dan zet Kitty1981 je erbij.
Geen idee wat ik nu moet. Is het gebruikelijk om de vk te bellen? Wat kunnen ze nog voor me doen dan? Ik zit er even helemaal doorheen.
@Kitty: Ik vind het wel een beetje voorbarig om nu direct Love op miskraam te zetten, terwijl ze daar zelf ook niet om heeft gevraagd.. Lijkt me vooral heel erg confronterend voor Love.