Tot nu toe niet veel effect Mijn gynaecologe wou zeker niet (zonder medische reden) inleiden voor 39weken nu wil ze wel vanaf 40w op mijn vraag maar zij is sowieso wel voorstander van spontane bevalling maar mijn geduld is op
Gefeliciteerd Toch3!!! Hier vandaag controle gehad en zat wat eiwit in de urine, aangezien ik overtijd loop heeft gyn besloten meteen te gaan inleiden. Had maar vingertop ontsluiting dus zo straks na 4 pogingen(baarmoeder zat ver naar achter) ballon geplaatst, morgen kijken of inleiden kan beginnen. Allemaal heel spannend...! Zal morgen of overmorgen dus ook bevallen zijn! Hou jullie op de hoogte! Xxx Joyce/Pharilla
succes pharilla! Moppie word wakker dus ga nog even voeden voor schoonouders er zijn. Nog even geduld dus jullie Alles gaat goed hier voor de rest
Spannend pharilla veel succes/sterkte/zet hem op/het is het allemaal waard!! Fijn toch dat het prima gaat wat een wonder weer he!
Toch3: GEFELICITEERD met jullie meisje! Pharilla: spannend! Ik denk aan je morgen! Risu: wat een schatje, heerlijk! Meiden, ik wil ook!!!
@Risu: wat een mooi mannetje. @toch3: Proficiat! Nu lekker genieten @Pharilla: Succes! Nog eventjes. Hier (helaas) weer alles rustig. We blijven dus (heel erg on-)geduldig afwachten.
He meiden, allereerst iedereen die al bevallen is heel veel geluk met jullie kindjes en nu lekker genieten! Vroeg me af of ik me hier ook nog mag aansluiten? Lees al even mee, maar likkt me ook leuk om af en toe mee te kletsen. Aanstaande zaterdag (6 sept) ben ik uitgerekend van de eerste. Spannend hoor! Succes iedereen!
Toch3 dat is minder meid Pharilla en Dolfie heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag meiden. Ik ben erg benieuwd. Hier dadelijk weer naar vk controle.