@one: proficiat! @Toch: ja das een mooi hoofdje haar m'n kleinste had ook veel haar bij de geboorte, maar toch minder denk ik
Zo ben op controle en lig aan de monitor, 3cm ontsluiting en nog geen verkorte baarmoeder.. Nu 3kwartiertjes monitor en dan komt de gynaecologe..
Al terug naar huis.. Niks van weeën of harde buiken.. Geen inleiding op maandag zoals gedacht.. Woensdag opnieuw op controle.. Ik ben er ECHT kapot van! Sta met de tranen in de ogen. Mijn gemoed gaat er echt onder door!
Ach Joyce, een forse tegenvaller voor jou... Zeker als je het zelf anders had bedacht, dan wegen de laatste loodjes extra zwaar. Toch, wat gaaf!!! Heel mooi dat haar! Mijn vk wilde pas strippen met 41 week..., dus daar voor dinsdag afspraak voor gemaakt. Hopelijk komt madame voor die tijd
Wow toch3, echt mooi zo'n bos haar! Gefeliciteerd one met je mooie meisje! Dolfie inmiddels ook bevallen? Ben heel benieuwd
Heeee! Ik lees toevallig hier dat je bevallen bent! (ik praat hier niet mee maar zat wat te lezen) Het heeft dan toch doorgezet! Gefeliciteerd! Super leuk! Geniet ervan!
Ja zeker omdat ik 2keer op 37weken bevallen ben is dit nu echt lang! Had heel mijn zwangerschap (en op voorhand) gedacht dat ze deze keer ook eerder ging komen.. Heb er me inmiddels alweer wat over gezet maar had het echt liever anders gezien, hoop ook dat ze nog in haar kleertjes zal kunnen! Had enkele weken geleden speciaal nog enkele maatjes 50 gaan halen
Balen dolfie. Zet hem op nog effe! @joyce: denk niet dat dat een probleem is. Mijn zoon is met 41/3 geboren en verzoop nog in maat 50. Maar ik snap de frustratie (sterker nog, die deel ik... Duurt mij ook te lang nu haha) Mooie foto's one!
@joyce: nou ja... Enkele dagen/weken... Ik loop al zo lang met pijn dat ik niet meer weet hoe het voelt zonder. Maar idd...me erbij neerleggen dat het nog 2 weken zou kunnen duren.. Ik moet er echt niet aan denken haha. En eigenlijk, waar heb ik het over? Mijn gemiddelde vakantie duurt langer (en dat is altijd zo om haha)
Lieve foto's toch en One!!! Die meiden hebben beiden een flinke bos haar!! Supermooi J.iro heeft bijna niks haha. Groeit vanzelf Ben echt blij met zo een tevreden mannetje. Hij huilt alleen als hij wat krampjes heeft. Verder hoor ik hem niet. Als het bijna Tijd is voorveen voeding dan klaagt hij wat. Ik ben het echt niet gewend... Vorige 2 waren drama.... Maar wat biet is kan nog komen hahaha. Succes de laatste loodjes!!
Heerlijk Risu. Dat is nog eens echt genieten van je kraamtijd! Hoe gaat het nu dolfie? Schiet het inmiddels al wat meer op? Of (wat ik echt hoop voor je) ben je inmiddels bevallen?
Nee schiet helemaal niet op. Hetzelfde nog als gisterochtend. Mijn lichaam lijkt niet te reageren op medicatie. Hebben nu wel weer wat verhoogd. Indien vanmiddag nog geen resultaat dan wordt het waarschijnlijk keizersnede....