@Love: De VK kan misschien een vroege echo maken, om te kijken of er nog iets te zien is in je baarmoeder of niet. Bij bloedverlies moet je altijd je arts of VK bellen. Hoe lang was je zwanger?
Is weer aangepast. Nogmaals excuses. Dacht er niet zo ver over na. Ik zou het ook erg confronterend vinden. Was niet mijn bedoeling.
Fijn dat je zo meelevend bent aster! Dat waardeer ik enorm maar ik kan er niet omheen dat het een miskraam is dus laat mij maar zo staan in de lijst! Ik heb net even lekker onder de warme douche gestaan en ik kruip zo eventjes op bed.
Jeetje balen Love. Was dit de eerste keer dat je zwanger was? En heb je ook krampen of alleen bloedverlies / stolsels. Sterkte meissie..
Ach, meiske! Echt heel veel sterkte! Zo naar dit! Neem de tijd voor jezelf om dit te verwerken, het is niet niks.. Dikke knuf!
@Tralala dnak je Vond mn buik zelf ook heel mooi. hoop alleen neit dat er nog meer striae bij komt @welkom jamison @ah nee he love sterkte ermee! @hier: vanmorgen boodschappen wezen doen en even met de kindjes naar speeltuintje, maar dat was vreselijk koud! Vanmiddag blijf ik lekker binnen, moet nog strijken, bleh!
Sterkte love! Ik zou sowieso even contact opnemen met je vk! Toch wel prettig om na te laten kijken, en er over te praten xx
Bedankt dames voor jullie lieve woorden! Doet me erg goed! Ik ga idd morgen de vk even bellen, maar ga er wel vanuit dat alles weg is. Veel bloed en stolsels verloren.
Ojee, heel veel sterkte. Ik kan er helaas ook over meepraten. Ook heeeeel spannend nu ik weer zwanger ben!
Dag meiden! Ik zou mij hier ook heel graag bij willen voegen! 24 december had ik een positieve test in handen! Dit wordt ons eerste kindje dus enorm spannend allemaal! Love, wat vreselijk om te lezen dat het misschien niet goed is gegaan bij je... Heel veel sterkte en idd, kruip lekker in bed en denk eventjes alleen maar aan jezelf! Voor de lijst: 27jaar, eerste kindje, uitgerekend 4 september.
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 30 aug) Godinn, 31jr, 2e kindje, 21-1 1e echo 31 aug) Floortjah, 27 jaar, 1e kindje, eerste echo 10-1 + vk 30-1 1 sep) MSI, 31jr, 2e kindje Toch3, 23jr, 3e kindje Aster14, 27jr, 1e kindje Frysk, 29 jaar, 1e kindje, 14-1 1e echo 2 sep) Mieksel, 28 jaar, 1e kindje Senna24, 26 jaar, 1e kindje, 16-1 1e echo 3 sep) Kitty1981, 32 jaar, 2e kindje, 28-1 eerste intake vk + echo 4 sep) Hope86, 27 jaar, 1e kindje 5 sep) 6 sep) 19Susanne87, 26jr, 4e kindje, 21-1 intake vk + 22-1 eerste echo Pumba86, 27 jaar, 1e kindje, 30-1 intake + eerste echo Micloveally, 31 jaar, 2e kindje, 3-1 wkz 7 sep) Love1990, 23jr, 1e kindje Giggle, 28jr, 2e kindje, 22-1 eerste echo gyn Mona29, 29 jaar, 1e kindje 8 sep) 9 sep) Toto, 33 jaar, 2e kindje Jamison, 29 jaar, 2e kindje Mamak, ? jaar, 2e kindje, eerste echo 21-1 10 sep) 11 sep) 12 sep) 13 sep) 14 sep) 15 sep) Meisje (0) Jongen (0) Verassing (5) Miskraam() Wil je op de lijst zet het in kleur en dan zet Kitty1981 je erbij.
Wat leuk! De lijst wordt steeds voller!!! Voor de lijst heb ik nog een aanvulling trouwens: 15 januari 1e echo, 31 januari intake VK en echo. En ook wij willen het geslacht niet weten, denken we.. Kijken hoelang we die gedachte vol blijven houden, haha!