1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ik denk dat ik het zelf verkeerd heb gezegd maar het is 8 september in mijn geval..

2. frysk

frysk Lid

22 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    @love wat verdrietig allemaal strekte en succes morgen bij vk

3. frysk

frysk Lid

22 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weetje van de dag!

Pijnlijke ()() en werken in een verzorgingshuis met veel trappen is niet een goede combinatie.
    Maar goed ik wil het ook graag voelen dus niet zeuren en gezicht op poker face voor voorbij komende collega's.

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Kitty je mag mij wel op rood zetten hoor! Ik heb volgens mij de heftigste krampen gehad.het begint nu wat meer op een menstruatie te lijken. We gaan met volle moed de volgende ronde in.

Ik hoop dat jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap mogen hebben, ik blijf jullie natuurlijk volgen;)

5. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zalnje later helaas op rood zetten. Het was vanmiddag echt niet mijn kwade bedoeling. Nogmaals sorry en heel veel sterkte. 5 maanden uitkijken naar een zwangerschap en dan eindelijk zwanger en dan zo kort. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en hoop zo op een plakbeebje voor je. Nogmaals sterkte.

Hugs van mij

6. Love1990

Ik neem het je niet kwalijk hoor ;) ik hoop ook dat wij snel een plakbeepje krijgen!

7. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zal het later even aanpassen. Zit nu op de tablet.

X

8. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ow Love dat meen je niet! Kreeg gewoon kippenvel toen ik het las! ???? Ik zou ook gewoon de vk bellen hoor!! Kan toch nooit kwaad… Sterkte!

@echo vervoegen ik laat m toch maar op 13-1 staan. Ik heb ook geen zin om het eerder te zetten en vervolgens geen kloppend hartje te zien. Dan wordt het helemaal slopend de tijd. Ik ben onzeker omdat ik niks voel. Maar een vroegere echo zal daar geen verandering in brengen en mocht er iets mis zijn kan niemand het verhelpen. Dus ik wacht netjes af :)

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Dit was ik trouwens bij 39 weken...

10. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Zo hè, wat een buik! Ik heb geen late buik foto's. Was wel van plan ze nog te maken, maar toen was hij er al!

11. frysk

frysk Lid

22 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kijken of de banner het doet

12. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hahaha! Gepost door de kat? Hihi!

Mooie buikfoto! Ik kan niet wachten op zo'n toeter! Maar ja, ik kon ook niet wachten op een positieve test..

@MSI: Slim. Liever gewoon een kloppend hartje wat later dan eerder in de stress zitten omdat er nog niets is te zien!

13. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Zo gisteren en vandaag nog maar eens getest.... gisteren waren ml en ik boodschappen aan het doen... ook weer ff voorraadje voeding, luiers en billendoekjes gehaald voor de kleine meid. Heb ook meteen mijn punten ingewisseld haha... heb nu 2x babyolie, 2x shampoo en 2x badschuim! Lekker gratis, t word straks allemaal al duur zat! Maargoed, ml had dus ook weer kv2v5 testje in het mandje gedaan, we hadden nl nog geen overduidelijke knaller. Nu nog steeds niet, iig niet zo paars als de controle streep. Maar hij staat duidelijk :) vind ze trouwens wel erg veranderd die testen.

ml is werken, zoon is logeren bij opa en oma, en ik lig lekker op bed met mn prinsesje :) denk dat we hier lekker blijven vandaag, ondertussen staat de wasmachine en droger aan dus die doen we straks nog ff als t klaar is.

@ Mic, vandaag wkz lees ik.... ben benieuwd.... succes xx

14. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ buikfoto, mooi!! Had alleen met de 1e een mega toeter, zal eens kijken of ik door nog foto van kan plaatsen de lengte hebben ze toen niet gemeten maar hij is geboren op 3715gr.. de jongste was een goed bescheiden buikje, ze dachten dat ze te klein zou zijn, ook wat extra echo's gehad.... maar was gewoon prima... geboren met 46 cm en 3075gr.

@msi, ja een paar dagen extra geduld lijkt mij ook beter.... anders maak je je daar straks zorgen over als je geen kloppend hartje ziet.

@ hier de echo met 7+2, maar ik denk dwt mn eisprong 1 of 2 dagen later is geweest, mijn cyclus was zoals in mijn onderschrift te zien nog niet helemaal op orde na de bevalling.

In mijn album staat een echo van de laatste zw, met precies 7wk, echt zo klein rijstkorreltje!! Het kloppende hartje was toen gelukkig duidelijk zichtbaar :)

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    mooie buikfoto zag ik!
    voor de rest weet ik niet meer, koud, moe,pijn, ziek dus ga weer plat

16. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Ik mag me hier eigenlijk niet aanmelden maar met 3 positieve testen in handen kan ik het niet laten mijn vreugde te delen. Mijn zoontje wordt grote broer!! En ik weer een september mamma <3 ik ben 27 heb een zoontje van 2 jr en 3 mnd. Ik heb heel eigenwijs 4 dagen voor nod getest maar dus knalpositief. Volgens statistieken dus 17 sept uitgerekend . Ik hoopte eigenlijk dat de beheerder van deze mamma site hem wilde veranderen in sept 2014 mammas ;).

Alle andere meiden van harte gefeliciteerd echt superspannend

PsIk heb me hier opnieuw aangemeld omdat mijn emailadres van hotmail verwijderd in de afgelopen 2 jaar en mijn account dus niet meer geldig is.

17. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom ook mee kletsen!

Ik ben volgens m'n eigen berekening (op basis van eerste dag laatste menstruatie) uitgerekend op 13 september. We hebben al een dochtertje van bijna 2 :)

Spannend hoor! Komende week maar eens de vk contacteren!

18. Love1990

Ik heb net de vk gebeld, volgens haar overduidelijk een miskraam. Ik heb vanacht ook nog enorm gevloeid, maar volgens mij wordt het nu wel wat minder.

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Och gossie meis. Zo'n bevestiging komt dan denk ik toch nog hard aan :(. Sterkte!!!

20. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Allereerst, gefeliciteerd.

Je kan zelf een topic openen met 15 t/m 30 september mama's 2014!

zo werkt het ;)

Deel Deze Pagina